Avklaring av takhøyde for diskusjon på HFS

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.084
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
hvis det blir et jævla kaos i omtrent hver eneste tråd du involverer deg i, så er det ikke nødvendigvis alle andre det er noe galt med.
It takes two to tango - ingen tvil om det. Men jeg synes at det er greit at man avstår fra å danse tango i hjemme-hos-trådene. Så får man heller vise sine tango-evner der hvor anledningen ellers byr seg på Hifisentralen.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.903
Antall liker
13.160
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
hvis det blir et jævla kaos i omtrent hver eneste tråd du involverer deg i, så er det ikke nødvendigvis alle andre det er noe galt med.
var den til meg?
mvh
Leif
 

OAlex

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2006
Innlegg
3.048
Antall liker
1.407
Sted
Trondheim
hvis det blir et jævla kaos i omtrent hver eneste tråd du involverer deg i, så er det ikke nødvendigvis alle andre det er noe galt med.
It takes two to tango - ingen tvil om det. Men jeg synes at det er greit at man avstår fra å danse tango i hjemme-hos-trådene. Så får man heller vise sine tango-evner der hvor anledningen ellers byr seg på Hifisentralen.
It takes one to flamenco.
 

FredrikC

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.08.2009
Innlegg
905
Antall liker
371
Torget vurderinger
5
Intensjonen var å diskutere takhøyden generelt (hvor lang er en pinne?) uten å ta utgangspunktet i situasjonen mellom Roysen, nb og høvdingen?
Dette gir ingen mening Roysen.... Ikke for meg, og tydeligvis ikke for så mange andre heller.

Hele utgangspunktet for tråden var denne situasjonen hvor du hevdet at Høvdingen ønsket å sette en personlig begrensning på din deltakelse og ytringsfrihet på forumet. Dette syntes mange hørtes urettferdig ut, og mange av oss tror ikke det var dette Høvdingen mente. Derfor kunne det være greit å ta saken offentlig, slik at vi fikk frem alle sakens sider ikke bare din gjengivelse av saken.

Hvis du fortsetter å peke på alle andre som problemet så tror jeg dessverre problemene dine kommer til å fortsette Roysen. Og dette sier jeg ikke av et ønske om å mobbe, tvert imot.

I beste mening, mvh Fredrik
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.903
Antall liker
13.160
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
Mesut: ok så bare slik ut.....
mvh
Leif
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.783
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
hvis det blir et jævla kaos i omtrent hver eneste tråd du involverer deg i, så er det ikke nødvendigvis alle andre det er noe galt med.
It takes two to tango - ingen tvil om det. Men jeg synes at det er greit at man avstår fra å danse tango i hjemme-hos-trådene. Så får man heller vise sine tango-evner der hvor anledningen ellers byr seg på Hifisentralen.

enig
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.903
Antall liker
13.160
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
hva med en egen Tango-tråd? :cool:
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.243
Antall liker
2.475
Torget vurderinger
1
Har man startet med dans i barnehagen?
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Da gjelder det å holde takten. Og i følge "noen" er det visst bare "noen" som gjør dét. Alle andre er i utakt.
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Denne tråden har vel utspilt sin rolle nå, har den ikke?

Eller er det fremdeles et oppdemmet behov for pubertalt lavmål som bare *må* ut, her - i denne​ tråden?

jeez!
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Er det ikke like greit at pubertale lavmål kommer ut i denne tråden, så slipper vi det kanskje i andre tråder?:)
 
J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Tråden har sannsynligvis aldri spilt noen rolle all den tid..sitat; "De fleste her har åpenbart totalt misforstått trådens åpningsinnlegg."
 

Eviledorf

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
1.381
Antall liker
1.044
Sted
Bergen
Er det ikke like greit at pubertale lavmål kommer ut i denne tråden, så slipper vi det kanskje i andre tråder?:)
Skulle akkurat til å skrive det samme. Dette er jo en fin tråd å linke til når diskusjoner sporer av og folk troller
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
For å pense tråden inn på noe positivt igjen.


Zappa om tango (introen til be-bop tango/Roxy and elsewhere):
Some of you may know that the tango, Which is not a very popular dance anymore, Was at one time reputed to be a dance of unbridled passion. Back in the old days when it wasn't so easy to get your rocks off, When it was hard to make contact with a member of the opposite camp And you had to resort to things like dancing close together And going hey...
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
For å pense tråden inn på noe positivt igjen.


Zappa om tango (introen til be-bop tango/Roxy and elsewhere):
Some of you may know that the tango, Which is not a very popular dance anymore, Was at one time reputed to be a dance of unbridled passion. Back in the old days when it wasn't so easy to get your rocks off, When it was hard to make contact with a member of the opposite camp And you had to resort to things like dancing close together And going hey...
Positivt? Å se Frank Zappa sitte på dass mens der spilles finsk tango?
Hehe, ja hele tråden har jo som JackX sier, utspilt sin eventuelle rolle, så vi kan like gjerne ha det litt moro.
 
Sist redigert:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Og forøvrig kan jeg anbefale både Roxy & elsewhere (som sitatet er hentet fra) og The Helsinki concert (som Stumaa er hentet fra). Fabelaktige utgivelser begge.
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Kjære Roysen, jeg har fulgt trådene dine i lang tid, og lært meg til å sette pris på all tid og krefter du har lagt i å holde oss oppdatert om dine bestrebelser i anskaffelsen av utstyr vi andre bare kan drømme om. Jeg har gledet meg de gangene du har lykkes, og jeg har følt med deg når du har møtt motgang. Ikke minst da du fortalte at du var alvorlig syk. Det står respekt av den innsatsen du har gjort for å holde oss orientert.
Men, denne gangen synes jeg du har malt deg inn i et hjørne. Når noen sier deg i mot, eller er uenige, forstår de deg ikke; de misforstår, og i det hele tatt går alle andre i utakt.
Dette har pågått i mange år, Roysen – eksemplene er legio. Nå nylig hadde vi denne tråden om ikke-mastrede cd-er, hvor du, til tross for at trådstarter både i sitt første innlegg, og også i et senere, gjorde det klart hvordan han ønsket tråden. Dette respekterte du ikke; du sto på ditt gang på gang, og varslet at du ville ta det opp med Høvdingen for å få det som du ville.
Og samtidig klaget du over manglende respekt for dine egne tråder. Jeg er enig med deg i at man skal trå litt varsomt når man poster i andres tråder, men dette må jo gå begge veier, ikke sant?
Dette hjørnet du har malt deg inn i, Roysen, kunne du ha kommet ut av, hvis du bare hadde latt malingen tørke. Men det har du ikke gjort; du maler og kverner på ditt, uten særlig hensyn til dem som mener noe annet enn deg.
Dette har dessverre gjort deg til en slags Prügelknabe, som noen ønsker å mobbe, nærmest som en sport. Det er trist, men du er ikke helt uten skyld selv.

I beste mening,
Steinar
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Jeg mente å stenge tråden etter mitt siste innlegg, men ser nå at jeg må ha glemt å gjøre det.

Tråden er herved stengt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn