Svenskene het ogaså Audiotronic . Laget noen strålende gode høyttalere. Toveis transmisjonslinjer med et modda Gamma båndelement i toppen. En Gøteborgare som flyttet til min hjemby på Sørlandet hadde de som hette CM - 3. Det var et hakeslepp for meg å høre disse spille Echoes (Pink Floyd).Det er jo flere produsenter som har benyttet seg av samme navn, den første trodde jeg var en Japansk produsent på tidlig 70 tall som laget forsterkere/tunere i velkjent japansk stil, men som ble borte....... og så har du velkjente svenske Audiotronic som for det meste drev med høyttalere....... men at det fantes en norsk forsterkerprodusent med samme navn var nytt.
Svenske Audio Pro sin B2 -50 aktiv subwoofer med s.k Ace-Bass kretsløp var en liten revolusjon når den kom seint - 70 . Det blei solgt en del slike her til lands bl.a som "tilbehør til" Rogers LS3-5 skoeskene.Trodde også jeg hadde fått med meg mye av det norske audiomiljøet. Adyton, Optimal acoustics, Multicell høyttalere fra Geir Fredriksen osv kjenner jeg til fra studietiden i Trondheim og folkene man møtte på Omega Verksted og blant byens pushere, men denne var ny selv om navnet var brukt av flere. Husker subwooferen B2-50 (hvis jeg husker rett modellbenevnelse) mm. Moro med litt nostalgi. Ser de var Mjøs-lokale også med Gjøvikadresse![]()
Audio Pro B2-50 den står på listen over ting jeg aldri skulle ha solgt .Svenske Audio Pro sin B2 -50 aktiv subwoofer med s.k Ace-Bass kretsløp var en liten revolusjon når den kom- sein 70 . Det blei solgt en del slike her til lands bl.a som "tilbehør til" Rogers LS3-5 skoeskene.
Loudandproud musik med närvaro
Vis vedlegget 1185133