Audiophysics venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • svartkeiko

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.02.2013
    Innlegg
    1.113
    Antall liker
    446
    Sted
    9395 KALDFARNES
    Torget vurderinger
    12
    Hei! Jeg har Avanti 3 og de spiller kjempefint med underdelen av kabinettet 40mm opp fra gulvet.Prøv å toe de inn slik som AP anbefaler.
    Da skal det forundre meg om du ikke får dine høyttalere til å spille bra.Men så var det dette med forsterker match da.
    Mvh Kenneth
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.836
    Antall liker
    50.827
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hei! Jeg har Avanti 3 og de spiller kjempefint med underdelen av kabinettet 40mm opp fra gulvet.Prøv å toe de inn slik som AP anbefaler.
    Da skal det forundre meg om du ikke får dine høyttalere til å spille bra.Men så var det dette med forsterker match da.
    Mvh Kenneth
    Ja det var det da,tror jeg kan få de til og spille bra på Pathos forsterkeren. Byttet rørene i den nå og det hjalp mye,tror det er noe rart med telefunken rørene jeg har,er til måling nå. Satt inn sovtek og da ble det mye bedre,diskanten falt nesten på plass.
    Prøver og justere de mere i morgen.

    O
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Hvis det er Vifa diskanten, som stikker ut i en pigg, kan de bli ganske skarpe og trenger litt snill forsterker. Den kan fort tippe over. Det går an å tune noe med kabler og rør. Ikke minst demping av rom.
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.006
    Antall liker
    2.044
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Hva er en Tømmervik-modell?

    Ser det ligger en Puls 2013 versjon på OHC sin Finn bruktside. En nedskalert messeversjon. Hva vil det si, er den ikke så god som den vanlige versjonen?


    Virgo 25 (Tømmervikmodell), lyder fantastisk i et lite lytterom. Ingen upris, heller.


    mvh
    Aner ikke. Tror det er modellen til snaut 100k. Det er det jeg betalte, minus 30 k. for mine JBL Array 1400.


    mvh

    Heisann

    Har hatt Virgo 25 Puls og har Virgo 25 (OHFC versjon)
    Forskjellen på Puls og ordinær Virgo er som jeg fikk fortalt i all hovedsak basselementene. No mindre slaglengde på Pulsversjonen.
    Får ørlite mer nede i bånn)

    OHFC versjonen av Virgo 25 kontra ordinær Virgo 25 er endringer i delefiltret. Elementer er de samme fikk jeg fortalt.

    Forøvrig fantastiske høyttalere alle 3 :cool:.

    Hilsen Jonas (En strålende fornøyd AP eiere :))
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.836
    Antall liker
    50.827
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hvis det er Vifa diskanten, som stikker ut i en pigg, kan de bli ganske skarpe og trenger litt snill forsterker. Den kan fort tippe over. Det går an å tune noe med kabler og rør. Ikke minst demping av rom.
    Etter masse om og men,og banning og testet nye rør og kabler og Snell høyttalerene til datteren min viste det seg og være AirPort express som er synderen på optisk kabel:(:( med coax og CD spiller er det helt strøken lyd. Med vinyl enda bedre :)
    Nå er alt bare glede.

    O
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo
    Eeh. Kan se ut som jeg bet. 30 k. for mine Virgo 25 (Tømmervik modell). Betalte nok en god del mer. 30 k. var det jeg fikk i avslag for innbytte av mine gamle JBL. Array 1400. Bet. vel snaut 80 k, og da m. Nordost Sort Füt.


    mvh
     

    stianl75

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.01.2014
    Innlegg
    127
    Antall liker
    39
    Torget vurderinger
    1
    Hvis det er Vifa diskanten, som stikker ut i en pigg, kan de bli ganske skarpe og trenger litt snill forsterker. Den kan fort tippe over. Det går an å tune noe med kabler og rør. Ikke minst demping av rom.
    Etter masse om og men,og banning og testet nye rør og kabler og Snell høyttalerene til datteren min viste det seg og være AirPort express som er synderen på optisk kabel:(:( med coax og CD spiller er det helt strøken lyd. Med vinyl enda bedre :)
    Nå er alt bare glede.

    O
    Et lite tips til alternativ til Airport Express - Raspberry Pi - bruker den på spotify og wimp - og har også funksjonalitet for NAS og direktekoblet harddisk. Spiller veldig bra koblet med USB til Dac
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Så bra!


    Hvis det er Vifa diskanten, som stikker ut i en pigg, kan de bli ganske skarpe og trenger litt snill forsterker. Den kan fort tippe over. Det går an å tune noe med kabler og rør. Ikke minst demping av rom.
    Etter masse om og men,og banning og testet nye rør og kabler og Snell høyttalerene til datteren min viste det seg og være AirPort express som er synderen på optisk kabel:(:( med coax og CD spiller er det helt strøken lyd. Med vinyl enda bedre :)
    Nå er alt bare glede.

    O
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    :)

    Eeh. Kan se ut som jeg bet. 30 k. for mine Virgo 25 (Tømmervik modell). Betalte nok en god del mer. 30 k. var det jeg fikk i avslag for innbytte av mine gamle JBL. Array 1400. Bet. vel snaut 80 k, og da m. Nordost Sort Füt.


    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Hvis det er Vifa diskanten, som stikker ut i en pigg, kan de bli ganske skarpe og trenger litt snill forsterker. Den kan fort tippe over. Det går an å tune noe med kabler og rør. Ikke minst demping av rom.
    Etter masse om og men,og banning og testet nye rør og kabler og Snell høyttalerene til datteren min viste det seg og være AirPort express som er synderen på optisk kabel:(:( med coax og CD spiller er det helt strøken lyd. Med vinyl enda bedre :)
    Nå er alt bare glede.

    O
    Et lite tips til alternativ til Airport Express - Raspberry Pi - bruker den på spotify og wimp - og har også funksjonalitet for NAS og direktekoblet harddisk. Spiller veldig bra koblet med USB til Dac
    Bruker Appletv og optisk. Har ikke hatt noe ulyd.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.836
    Antall liker
    50.827
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hvis det er Vifa diskanten, som stikker ut i en pigg, kan de bli ganske skarpe og trenger litt snill forsterker. Den kan fort tippe over. Det går an å tune noe med kabler og rør. Ikke minst demping av rom.
    Etter masse om og men,og banning og testet nye rør og kabler og Snell høyttalerene til datteren min viste det seg og være AirPort express som er synderen på optisk kabel:(:( med coax og CD spiller er det helt strøken lyd. Med vinyl enda bedre :)
    Nå er alt bare glede.

    O
    Et lite tips til alternativ til Airport Express - Raspberry Pi - bruker den på spotify og wimp - og har også funksjonalitet for NAS og direktekoblet harddisk. Spiller veldig bra koblet med USB til Dac
    Bruker Appletv og optisk. Har ikke hatt noe ulyd.
    Ikke jeg heller,må lete frem AppleTv igjen :)

    O
     

    Thuek

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.05.2012
    Innlegg
    59
    Antall liker
    11
    Jeg spiller på Audio Physic Sitara 25 og er vældig tilfreds.
    jeg er dansker hvor Audio Physic ikke er særlig udbredt. Jeg tror jeg er en af de få med et sæt Sitara 25.

    Jeg har også hørt Virgo 25, hvor Sitara 25 er lidt mere laid back med et mindre frwmtrædende præsensområde og lidt mere varme i mellemtonen. Det passer bedre til mig.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.836
    Antall liker
    50.827
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Jeg spiller på Audio Physic Sitara 25 og er vældig tilfreds.
    jeg er dansker hvor Audio Physic ikke er særlig udbredt. Jeg tror jeg er en af de få med et sæt Sitara 25.

    Jeg har også hørt Virgo 25, hvor Sitara 25 er lidt mere laid back med et mindre frwmtrædende præsensområde og lidt mere varme i mellemtonen. Det passer bedre til mig.
    Velkommen i klubben :) sitara 25 er flotte høyttalere .

    O
     

    svartkeiko

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.02.2013
    Innlegg
    1.113
    Antall liker
    446
    Sted
    9395 KALDFARNES
    Torget vurderinger
    12
    Hei.
    Fint at du fikk dette til Evo 2.Audio Physic lager jo vanvittig gode høyttalere.Så det skulle nesten være rart om du ikke skulle få dine til å spille ok.
    Mine Avanti 3 er en knallgod match til min ARC Ref.3 og VS 115.Lurer på hvordan dette blir med nye rør til VS 115 som jeg venter å få innen en
    uke.For øvrig er det nå den beste lyden jeg noen gang har hatt i hus.
    Mvh Kenneth
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.836
    Antall liker
    50.827
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hei.
    Fint at du fikk dette til Evo 2.Audio Physic lager jo vanvittig gode høyttalere.Så det skulle nesten være rart om du ikke skulle få dine til å spille ok.
    Mine Avanti 3 er en knallgod match til min ARC Ref.3 og VS 115.Lurer på hvordan dette blir med nye rør til VS 115 som jeg venter å få innen en
    uke.For øvrig er det nå den beste lyden jeg noen gang har hatt i hus.
    Mvh Kenneth
    Takk for det :)
    Appletv er funnet og koblet opp,transparent høyttaler kabler og blue jeans rca. Toet inn som AP anbefaler,men måtte ta de litt ut igjen ca 5-6cm da sitter lyden virkelig bra. Ikke fult så oppløst som Kudos c20 Super men veldig bra lyd uansett.


    O
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.807
    Antall liker
    2.800
    Torget vurderinger
    1
    Morn AP-venner!

    Jeg har aldri hørt på Audio Physic, men er litt nysgjerrig på den relativt nye Classic-serien. har lest litt på nett rundt Classic 30 og den får riktig gode skussmål. Er det noen som har denne selv eller kan si litt mer om hvordan den er? Av de litt bedre konkurrentene til denne har jeg bare så vidt hørt på Elac FS 407 og det er en virkelig god høyttaler. Men Audio Physic har jo alltid fått god omtale i Fidelity og ellers så det er et spennende merke vil jeg si.
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo
    audio physic Classic 30 ser lekre ut. Bilde fra OHFC´s sider:

    Audio_Physic_Cla_524c0d56563d5.jpg
    Burde vel ta en tur & lytte til disse. Pris, snaut 40 k.


    mvh
     
    Sist redigert:

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Veldig fine! Regner med at bassen vil være annerledes med den nye bassteknikken enn sideveis.
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo
    Efter 8 t. lytting fra både vinyl & cd. merker man en stadig dypere bass i Virgo 25 G.T. (tømmervikmodell). Fantastiske h.t.


    mvh
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Forsterker til Virgo V

    Jeg har en onkel som har kjøpt seg et par Virgo V han skal bruke i et stereooppsett. Det hele skal settes opp på loftet av en dobbel garasje, ca 25 m2 grunnflate, men skråtak så volumet er følgelig noe mindre enn normalt for grunnflaten. Jeg tror han står relativt fritt med hensyn til plassering av høyttalere.

    Han ønsker råd og anbefalinger vedrørende forsterkere og jeg tenkte sondere terrenget med dere her i vennetråden. Anlegget skal brukes av hele familien så det er sikkert fint om forsterkerene er driftssikre. Brukervennligheten hopper vi over, tante og søskenbarn er alle oppegående mennesker.

    Jeg kjenner ikke min onkels lydpreferanser, ei heller Virgo V. Det lille jeg har hørt av Virgo har gitt inntrykk av at de er presise men muligens heller noe mot det slanke enn fyldige? Mulig jeg tar feil her.

    Krever høyttalerne mye krefter? Stor strømkapasitet?

    Jeg er usikker på budsjett.

    La oss ha en idémyldring.
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Jeg har en onkel som har kjøpt seg et par Virgo V han skal bruke i et stereooppsett. Det hele skal settes opp på loftet av en dobbel garasje, ca 25 m2 grunnflate, men skråtak så volumet er følgelig noe mindre enn normalt for grunnflaten. Jeg tror han står relativt fritt med hensyn til plassering av høyttalere.

    Han ønsker råd og anbefalinger vedrørende forsterkere og jeg tenkte sondere terrenget med dere her i vennetråden. Anlegget skal brukes av hele familien så det er sikkert fint om forsterkerene er driftssikre. Brukervennligheten hopper vi over, tante og søskenbarn er alle oppegående mennesker.

    Jeg kjenner ikke min onkels lydpreferanser, ei heller Virgo V. Det lille jeg har hørt av Virgo har gitt inntrykk av at de er presise men muligens heller noe mot det slanke enn fyldige? Mulig jeg tar feil her.

    Krever høyttalerne mye krefter? Stor strømkapasitet?

    Jeg er usikker på budsjett.

    La oss ha en idémyldring.
    Virgo 5 er vel litt mer analytisk enn musikalsk, samtidig er den ganske snill og overhodet ikke skarp. Den er noe slank i bassen og bør ikke ha for stort rom. Den har passet bra hos meg som har en trang krok i stua. Har heller ikke opplevd noe problem med sidemonterte basser. Jeg har hatt røreffektforsterkere fra Rogue og Ear på like under 100w og har ikke hatt noe problem med å drive dem. Jeg tror nok at forsterkere som er nøytrale som kanskje heller litt mot det varme passer bra. Finnes jo masse typer forsterkere i denne kategori og har man råd er det bare å pøse på med effekt. Dette er en HT som vokser med utstyret.
     

    svartkeiko

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.02.2013
    Innlegg
    1.113
    Antall liker
    446
    Sted
    9395 KALDFARNES
    Torget vurderinger
    12
    Hei!
    Jeg skulle tippe på at ARC sin VS 115 passer bra til Virgo V.Jeg har en slik som driver mine Avanti 3 og dette gjør den meget bra.
    Jeg har skiftet rør fra de originale til KT 120 fra TungSol og jeg skal si dette spiller.Faktisk noe av det beste jeg har hørt.
    Audio Physic krever nok litt av forsterkeri og jeg kan anbefale VS 115.Jeg skulle ikke bli forbauset om en integrert fra ARC også blir god match.
    Mvh Kenneth
     

    Electroluv

    Medlem
    Ble medlem
    03.12.2012
    Innlegg
    23
    Antall liker
    0
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Virgo V er en meget takknemlig høyttaler, med ganske mye pondus. Den spiller godt på det meste, men elsker strøm. Jeg har testet Rogue, ARC, Chord, Primare, Chapter og Plinius på mine. Jeg holder nok en knapp på Plinius Klasse A, spiller nydelig sammen.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Takker for alle innspill så langt.

    Jeg tror ikke målet er entydig bestemt for min onkel som nettopp har kjøpt høyttalerne og nok ikke har endelig konkludert hva gjelder lydmessige ambisjoner eller absolutte brukerkrav.

    Selv ville jeg gått for Rouge M180. Disse vet jeg sparker liv i det meste. Men så spørs det om man er klar for rør med det det innebærer av bias-justering og rørskifte en gang innimellom. Er vel i grunnen plug-and-play på Rouge.

    Densen for- og effektforsterker, kan det være noe? Det ligger en Ayre på brukten? Da er vi på mer brukervennlige produkter.
     

    Chianti

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    14.09.2013
    Innlegg
    98
    Antall liker
    53
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    4
    Jeg hadde tidligere Densen B130 på Audio Physic Sitara. Nå har jeg Densen B175 på Audio Physic Virgo 25. Det låter helt knall.
    Jeg tror OHC har en Densen B175 i demo til under halv pris.

    Takker for alle innspill så langt.

    Jeg tror ikke målet er entydig bestemt for min onkel som nettopp har kjøpt høyttalerne og nok ikke har endelig konkludert hva gjelder lydmessige ambisjoner eller absolutte brukerkrav.

    Selv ville jeg gått for Rouge M180. Disse vet jeg sparker liv i det meste. Men så spørs det om man er klar for rør med det det innebærer av bias-justering og rørskifte en gang innimellom. Er vel i grunnen plug-and-play på Rouge.

    Densen for- og effektforsterker, kan det være noe? Det ligger en Ayre på brukten? Da er vi på mer brukervennlige produkter.
     

    nadanick

    Medlem
    Ble medlem
    30.03.2009
    Innlegg
    25
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    2
    Da er det vel på tide jeg melder meg inn her gitt! Eide et par Scorpio 2 for fire fem år siden, solgte og har savnet dem siden. KEF, Amphion, og B&W hold rett og slett ikke mål gitt... Kjører nå på Scorpio 2 Puls på Soundcare spikes, Bel Canto Dac 1.5 rett i NuForce ST8.5V3 via Nordost Red Dawn høyttalerkabel, Blue Haven RCA- og strømkabler. Er meget fornøyd for øyeblikket :) Skal få tatt noen skikkelige bilder så fort speilrefleksen har fått ladet litt!

    FullSizeRender.jpg
     
    Sist redigert:

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.836
    Antall liker
    50.827
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Ser veldig flott ut,gleder meg til delefiltrene i mine tempo 3i er ferdige. Savner lit A-P lyd her nå.

    O
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    Bat78

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    368
    Antall liker
    436
    Torget vurderinger
    7
    Har hatt Scorpio 2 og siste Avanti modell. Jeg synes Avanti virkelig våknet til liv med Plinius sb-301, og det spilte meget bra med Aesthetix Calypso som pre??????
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Jeg har en onkel som har kjøpt seg et par Virgo V han skal bruke i et stereooppsett. Det hele skal settes opp på loftet av en dobbel garasje, ca 25 m2 grunnflate, men skråtak så volumet er følgelig noe mindre enn normalt for grunnflaten. Jeg tror han står relativt fritt med hensyn til plassering av høyttalere.

    Han ønsker råd og anbefalinger vedrørende forsterkere og jeg tenkte sondere terrenget med dere her i vennetråden. Anlegget skal brukes av hele familien så det er sikkert fint om forsterkerene er driftssikre. Brukervennligheten hopper vi over, tante og søskenbarn er alle oppegående mennesker.

    Jeg kjenner ikke min onkels lydpreferanser, ei heller Virgo V. Det lille jeg har hørt av Virgo har gitt inntrykk av at de er presise men muligens heller noe mot det slanke enn fyldige? Mulig jeg tar feil her.

    Krever høyttalerne mye krefter? Stor strømkapasitet?

    Jeg er usikker på budsjett.

    La oss ha en idémyldring.
    Jeg hadde svært gode resultater med en Moon forsterker, problemfrie og avgir svært lite varme. Dette var dog til Virgo III så kanskje greit å ha i bakhodet.
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo
    Jeg har en onkel som har kjøpt seg et par Virgo V han skal bruke i et stereooppsett. Det hele skal settes opp på loftet av en dobbel garasje, ca 25 m2 grunnflate, men skråtak så volumet er følgelig noe mindre enn normalt for grunnflaten. Jeg tror han står relativt fritt med hensyn til plassering av høyttalere.

    Han ønsker råd og anbefalinger vedrørende forsterkere og jeg tenkte sondere terrenget med dere her i vennetråden. Anlegget skal brukes av hele familien så det er sikkert fint om forsterkerene er driftssikre. Brukervennligheten hopper vi over, tante og søskenbarn er alle oppegående mennesker.

    Jeg kjenner ikke min onkels lydpreferanser, ei heller Virgo V. Det lille jeg har hørt av Virgo har gitt inntrykk av at de er presise men muligens heller noe mot det slanke enn fyldige? Mulig jeg tar feil her.

    Krever høyttalerne mye krefter? Stor strømkapasitet?

    Jeg er usikker på budsjett.

    La oss ha en idémyldring.
    Jeg hadde svært gode resultater med en Moon forsterker, problemfrie og avgir svært lite varme. Dette var dog til Virgo III så kanskje greit å ha i bakhodet.
    Noe forvirrende m. alle virgobetegnelsene. Uansett h.t. i toppklasse.


    mvh
     

    dotn

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.02.2011
    Innlegg
    84
    Antall liker
    134
    Torget vurderinger
    1
    Sitara 40 er på vei! Håper det blir bra:)

    Bilder kommer senere etter at jeg har fått dem. Sitara 40 er oppgradert fra Sitara 25 plus. Dem får nye delefilter,kabel, og sammen diskant,mellomtone som står i Cardeas. Jeeeep! Det blir spenende å høre nye Sitara 40.:))))
     

    Othmas

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.10.2005
    Innlegg
    551
    Antall liker
    170
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    DSC_0425.jpg

    Skulle gjerne likt og få hørt de større modellene engang. :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.836
    Antall liker
    50.827
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    image.jpg

    Tempo ble en helt ny høyttaler ;)
    Diskanten,mellomtonen og mellombassen er det som ble flere hakk bedre.

    O
     

    dotn

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.02.2011
    Innlegg
    84
    Antall liker
    134
    Torget vurderinger
    1
    Audio Physic Sitara 40

    DSC_1298.JPG


    DSC_1300.JPG
     

    dotn

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.02.2011
    Innlegg
    84
    Antall liker
    134
    Torget vurderinger
    1
    Audio Physic Sitara 40


    DSC_1302.jpg



    DSC_1304.jpg
     

    dotn

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.02.2011
    Innlegg
    84
    Antall liker
    134
    Torget vurderinger
    1
    Audio Physic Sitara 40


    20150411_153917_HDR.jpg


    20150411_153933_HDR.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn