Audioaktøren, Norsk Hifisenter, Mala audio

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.467
Antall liker
7.381
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Lurte bare på ståa for de forskjellige da jeg var vant med at Hallvar Rostad var Norsk Hifisenter som så gikk sammen med Audioaktøren, men nå har jeg fått med meg at Rostad er hos Mala audio og averterer for det firmaet, betyr det at de andre firmaene ikke lenger er oppe og går ? ....... eller har Rostad tatt sommerjobb hos Mala ?....... er bare nysjerrig......kanskje også litt på vegne av kundene, er greit og vite hva/hvem man skal forholde seg til i de forskjellieg firmaene.
 

Vinylsound

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2009
Innlegg
196
Antall liker
65
Torget vurderinger
2
Tror Mala har benyttet "overgangsvinduet" og sikret seg Rostad på mer permanent basis enn sommerjobb. Norsk Hifisenter vet jeg ikke om er med på lasset. Maxwell la han vel ned.
 

MalaAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
15.07.2014
Innlegg
1.861
Antall liker
2.457
Sted
Asker
Torget vurderinger
5
Hallvar Rostad har de siste 6årene jobbet for Audioaktøren, men gikk over til å begynne å jobbe for oss i Mala Audio i juni i år. Han jobber nå fulltid hos oss med salg :)

Norsk Hifi Center har ikke juridisk sett vært ett selskap de siste årene. Det har kun vært en nettside som Hallvar har driftet som en slags "avdeling" i Audioaktøren. Norsk Hifi Center nettsiden er nå borte og Hallvar jobber utelukkende for Mala Audio.
 

Vinylsound

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2009
Innlegg
196
Antall liker
65
Torget vurderinger
2
. Maxwell la han vel ned.
Tror ikke Hallvar Rostad hadde noe som helst med Maxwell å gjøre. Var det ikke Sveinung han het, han sjamanen der?
Ganske sikker på at Hallvar Rostad drev Maxwell sammen med denne Maxwell Sveinung en gang. Vet ikke mer hva som skjedde - dette er jo noen år tilbake. Norsk Hifi Center navnet var muligens med den gangen og.
 

RM

Bransjeaktør
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
526
Antall liker
1.440
Torget vurderinger
2
De hadde butikk sammen i Krokstadelva.

R
 

PederP

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2019
Innlegg
4.182
Antall liker
12.677
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
2
Det er ikkje så lenge sidan eg var i Stavanger ein laurdag og butikken var open. (Eg gjekk ikkje inn. Var innom Hifi-klubben i plassen.)
Peder
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
. Maxwell la han vel ned.
Tror ikke Hallvar Rostad hadde noe som helst med Maxwell å gjøre. Var det ikke Sveinung han het, han sjamanen der?
Ganske sikker på at Hallvar Rostad drev Maxwell sammen med denne Maxwell Sveinung en gang. Vet ikke mer hva som skjedde - dette er jo noen år tilbake. Norsk Hifi Center navnet var muligens med den gangen og.
Tror bare de samarbeidet en stund..frem til maxwell gikk litt ut i rommet sitt..
Da ble samarbeidet slutt.
All skryt til Hallvar som jeg kjøpte mitt første annlegg av.
Det passet så utrolig godt sammen. Forsterker hadde jeg selv og kjøpte av han Triangle og CD spiller.
Låt magisk bra. Savner Triangel når jeg tenker på de.
 
Topp Bunn