Audio Research - fundamentalistar

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Calmati

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.08.2016
    Antall liker
    794
    Sted
    Bærum
    Enig i at AR ikke er rocket science, MEN jeg har nå erfart at produsenten ikke deler kretsskjema sånn uten videre.
    Og i nyere AR forsterkere er det en del komponenter utover ren rørforsterkerkrets, så det er ikke helt lett å unngå autorisert forhandler / servicenettverk... Dessverre...

Nevnte over at jeg opplever lite proaktivitet og tilsynelatende ingen reell fremdrift hos importør (selv om de er vennlige på telefon, så sitter de på hendene sine). Og etter å ha blitt lovet tilbakemelding for n'te gang, uten at det skjedde, rant det over i går.
    Og drittlei som jeg nå er, kontaktet jeg produsenten i Minnesota og fikk svar under 1 time etter henvendelsen. Sånn kan det gjøres ! Så får vi se om de kan gi noen vennlige råd om hvor viktig oppfølging er i kundebehandling til deres norske partner og at denne saken endelig kan finne sin løsning.

Har jeg bare vært veldig uheldig, eller er high end audio i Norge et sorgens kapittel på reparasjoner ? Finnes det gode produkter hvor det er relativt greit å få gjort reparasjoner ? Jeg hadde planer om å oppgradere effektforsterkeren, men etter denne erfaringen så blir feriepengene brukt på helt andre saker enn hifi. Den saken er grei.

Calmati

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.08.2016
    Antall liker
    794
    Sted
    Bærum
    Til den av dere som tipset Aftenposten: Vær så snill og ikke gjør det ! Jeg har snakket med journalisten og takket nei til å bli en del av oppfølgingsartikkelen om lyd i norske hjem.

(Vær obs på at også journalister kan ha brukere her inne. Det var ikke jeg klar over.)

Jeg ønsker ikke at denne fillesaken skal blåses opp, det hele var kun et vennlig hint til medforumister om skjær i sjøen man skal være klar over, i håp om at andre ikke skal oppleve det samme. La oss la det bli med det !

Takk :)

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn