Audio Notes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Bruker selv duende tuberings til min audio note dac, og det ble bedre. Imidlertid så føler jeg at det ikke ble bedre når jeg tester rørdempere til audio note preampen, så der ligger de ubrukte. Kun til regulator røret
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Gleder meg til helga. Skal prate endel med upgradeaudio da. Blir spennende å oppleve produktene deres der.

    tsssskkk - var i grunnen en BUMP denne posten her :-/
     
    O

    OivindJ

    Gjest
    Re: Audio notes venner

    tsssskkk - var i grunnen en BUMP denne posten her  :-/
    Hehe.. :)

    Men dere rørtilhengere; Kan det fort bli for mye av det gode? Kan f.eks An Dac + Ming Da Pre fort gi litt for mye pondus i mellomtonen?
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Nei, har testet akkurat det som du nevner der. MingDa (Nordic versjon - låter mer transparent og åpent enn standard) og Audio Note dac.
    Gir flott musikalitet og finfin mellomtone.
    EDIT: Ikke testet Mingda pre og AN dac, bare Mingda (nordic) integrert og AN dac.
     
    O

    OivindJ

    Gjest
    Re: Audio notes venner

    Nei, har testet akkurat det som du nevner der. MingDa (Nordic versjon - låter mer transparent og åpent enn standard) og Audio Note dac.
    Gir flott musikalitet og finfin mellomtone.
    EDIT: Ikke testet Mingda pre og AN dac, bare Mingda (nordic) integrert og AN dac.
    Tenkte på hvordan han som testa big MC kvitta seg med 1.1x. Hørtes jo logisk ut.
     
    O

    OivindJ

    Gjest
    Re: Audio notes venner

    Hmm,.. Hvordan syntes folket at det låt da? I Upgrade audio sitt rom på Horten messa med hammer høyttalerene.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Re: Audio notes venner

    Hmmmmm....her var det mistenkelig stille! Har folk jet-lag etter å ha vært i Horten, eller?
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Jeg syntes det låt meget bra. Når sant skal sies så var jeg "lille hjelper" på en annen stand, så jeg skal ikke uttale meg om hvordan de forskjellige aktørene hadde fått det til.
    Uansett så fikk jeg pratet med gutta i upgradeaudio og luftet endel som jeg hadde tenkt på.
    Min dac kit 2.1 blir sendt ifra Canada denne uken.

    Mulig jeg går til innkjøp av enda mer audio note også nå rimelig snart... Huff og huff, må nok sjekke litt konto tenker jeg.
     

    Robert

    Medlem
    Ble medlem
    30.09.2003
    Innlegg
    33
    Antall liker
    1
    Re: Audio notes venner

    Noen som har testet AN E mot halvsøsteren Snell type E...?
     
    O

    OivindJ

    Gjest
    Re: Audio notes venner

    Jeg syntes det låt meget bra. Når sant skal sies så var jeg "lille hjelper" på en annen stand, så jeg skal ikke uttale meg om hvordan de forskjellige aktørene hadde fått det til.
    Uansett så fikk jeg pratet med gutta i upgradeaudio og luftet endel som jeg hadde tenkt på.
    Min dac kit 2.1 blir sendt ifra Canada denne uken.

    Mulig jeg går til innkjøp av enda mer audio note også nå rimelig snart... Huff og huff, må nok sjekke litt konto tenker jeg.
    Ikke helt enig..

    Men det spørs om dette var lyden av dac`en da, ..eller om det var lyden av svært få watt og de svære kassene som ikke funka for meg.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Det var endel romrefleksjonsproblemer om jeg sto litt lenger bak og lyttet.
    Fikk en "halv privat" lyttesesjon før åpningstid på Lørdagen og da satt jeg alene der inne. Midt i sweetspoten, og da låt det virkelig bra. Dynamisk og uanstrengt. Siste ord i oppløsning er ikke sagt.De spilte på en kit2 , dac kit 2.1 og m3 line kit preamp samt et diy cdpro2 basert drivverk. Høyttalerene koster i underkant av 8k.
     
    O

    OivindJ

    Gjest
    Re: Audio notes venner

    Det var endel romrefleksjonsproblemer om jeg sto litt lenger bak og lyttet.
    Fikk en "halv privat" lyttesesjon før åpningstid på Lørdagen og da satt jeg alene der inne. Midt i sweetspoten, og da låt det virkelig bra. Dynamisk og uanstrengt. Siste ord i oppløsning er ikke sagt.De spilte på en kit2 , dac kit 2.1 og m3 line kit preamp samt et diy cdpro2 basert drivverk. Høyttalerene koster i underkant av 8k.
    Hmm, må vel prøve en gang til da :)

    Da skal det UANSETT være transistorer i effekt-forsterkeren.

    Så får vi se.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Vurderer å konvertere fra 250 w kraftige transistor watt til 18 Audio Note rørwatt nå før jul. Får se hva jeg bestemmer meg for denne uken. Kontoen må også synes at dette er ok. Det samme med høyttalerene.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Re: Audio notes venner

    Har vurdert det samme Bambadoo,men da går jeg i tilfelle fra 8watt ;)

    Ellers har jeg lenge tenkt jeg skulle sjekke ut noen rørdempere for jeg er helt sikker på det må ha en effekt som dere har nevnt tidligere i tråden.
    Noen som kjenner til http://www.partsconnexion.com/catalog/accessories_files/sheet005.html ,se Pearl tube coolers ?

    Nå har Black Gate WKZ 100+100 fått ca 150 timer i min Kit 1,og jeg er ikke like entusiastisk for øyeblikket som jeg var da de hadde bare noen få timer.......Satte også inn noen NH non polar 220uF 160 volt på glødingen til 300B rørene.
    De fleste sier jo at BG trenger lang innspillingstid så jeg får gi de mer tid før jeg begynner med flere utskiftinger.
    Noen som har Black Gate erfaringer å dele?
    En ting er ivertfall sikkert at i en enkel konstruksjon som kit 1 så er det større forskjeler å høre i annlegget ved desse byttene jeg har hatt, enn selv de dyreste og beste kabler jeg har satt inn.
    En av mine første reaksjoner når jeg satte inn WKZen var at nå hadde jeg fått en kraftigere strømforsyning,renere strøm,minner meg faktisk ikke så rent lite om min meget begrensede erfaring med hvordan batteristrømforsyninger kan låte.
    Ellers hørtes det ut som jeg hadde fått en bedre høytaler :eek: Følltes som de 2 elementene ble enda bedre integrert,og høytaleren "forsvinner" i enda større grad enn de allerede gjorde.
    Akkurat nå har kanskje lyden blitt litt lukket og stiv,viss det gir noen mening ::) ,og jeg regner med jeg er inne i den ikke fullt så gode perioden til Black Gatene ....!?
     

    Oystein1960

    Medlem
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    46
    Antall liker
    5
    Re: Audio notes venner

    BlackGate trenger laaaang tid før de spiller optimalt.
    Tok sikkert rundt 300 timer før magien kom helt frem i min PQ Kit1..
    litt av en prøvelse er det ..... men det er absolutt hvert ventetiden ;)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Re: Audio notes venner

    black gate trenger laaaang innspillingstid før det løsner, ja.
    har opplevd flere eksempler på dette.
    senest med en tram w.o.t. rørpreamp som jeg kjøpte av rune s - en nydelig diy-sak fra hi-fi supply.
    jeg vet ikke hvor mange timer rune s kjørte den før han solgte den, men etter å ha hatt den i en måned, hvorav den har stått på konstant i brorparten av tiden (ofte med musikk på repeat mens jeg har vært på jobb), så har ting virkelig løsnet nå.
    nå spiller det MAGISK!
    kan nesten ikke fatte at en så billig preamp kan levere sånn lyd.

    den overgår mine "budsjett"favoritter som ear 864, an m2 og cj premier 14.
    skulle likt å kjøre en direkte sammenligning med mer fancy saker som cat sl1, hovland hp100, etc.

    http://www.diyhifisupply.com/diyhs_tram_wot_linestage.htm
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Re: Audio notes venner

    Jada, hvis ikke noe kommer i veien, så får jeg besøk av audionotekit 1 300b i morgen. Gleder meg sinnsykt. Trond Seland skulle komme innom med en som jeg kunne få låne til over helgen. Bilder og lytteinntrykk kommer :)
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.821
    Antall liker
    609
    Re: Audio notes venner

    Vurderer å konvertere fra 250 w kraftige transistor watt til 18 Audio Note rørwatt nå før jul. Får se hva jeg bestemmer meg for denne uken. Kontoen må også synes at dette er ok. Det samme med høyttalerene.
    Jeg har snakket med kontoen din og han sa at det var greit!

    :D
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Det er helt korrekt whistler. Og for 5 minutt siden var bestilling i boks :)
    2 stk monoblokker er på vei. Tenkte jeg skulle hente selv så det blir ikke helt enda.
     

    Horny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Innlegg
    1.000
    Antall liker
    1.319
    Torget vurderinger
    5
    Re: Audio notes venner

    Hmm,.. Hvordan syntes folket at det låt da? I Upgrade audio sitt rom på Horten messa med hammer høyttalerene.
    Som nevnt i en annen tråd synes jeg Audio Note/Hammer Dynamics var noe av det beste på hele messen. Det fantes anlegg som spilte mer hyperdetaljert, men uten den samme organiske klangen. Stort lydbilde og eksplosiv dynamikk er andre stikkord som kommer opp.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Re: Audio notes venner

    Det er helt korrekt whistler. Og for 5 minutt siden var bestilling i boks :)
    2 stk monoblokker er på vei. Tenkte jeg skulle hente selv så det blir ikke helt enda.
    Gratulerer!
    Vilke AN fallt du ned på?
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Re: Audio notes venner

    BlackGate trenger laaaang tid før de spiller optimalt.
    Tok sikkert rundt 300 timer før magien kom helt frem i min PQ Kit1..
    litt av en prøvelse er det ..... men det er absolutt hvert ventetiden   ;)
    Har sett mange si akkurat det samme at ventetiden er vel verdt det ;)
    Nå er det ikke det at det ikke låter bra her,men jeg er litt rastløs på å prøve litt Tantalum og TKD volumpotmeteret ;) Har bestemt meg for at jeg vil ta det steg for steg slik at jeg er noenlunde trygg på hva som gjør hva lydmessig.

    Jeg har også vurdert å gå for PQ utgaven og ser endel uttale at de største forskjelene har de hørt ved å gå fra standard utgangstrafoene til de som leveres med PQ utgaven,men der er jo også en viss prisforskjel ::)
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Re: Audio notes venner

    black gate trenger laaaang innspillingstid før det løsner, ja.
    har opplevd flere eksempler på dette.
    senest med en tram w.o.t. rørpreamp som jeg kjøpte av rune s - en nydelig diy-sak fra hi-fi supply.
    jeg vet ikke hvor mange timer rune s kjørte den før han solgte den, men etter å ha hatt den i en måned, hvorav den har stått på konstant i brorparten av tiden (ofte med musikk på repeat mens jeg har vært på jobb), så har ting virkelig løsnet nå.
    nå spiller det MAGISK!
    kan nesten ikke fatte at en så billig preamp kan levere sånn lyd.

    den overgår mine "budsjett"favoritter som ear 864, an m2 og cj premier 14.
    skulle likt å kjøre en direkte sammenligning med mer fancy saker som cat sl1, hovland hp100, etc.

    http://www.diyhifisupply.com/diyhs_tram_wot_linestage.htm
    Ja der gjorde du deg et røverkjøp ;)
    Jeg er som sagt tidligere ganske sikker på at du kan sammenligne den med det meste nesten uansett pris.
    Nyt musikken!

    Dette med at Black Gatene løsner og blir innspillt,hva vil du si skjer lydmessig? Forandrer de klangbalanse eller bare åpner lyden seg likt opp i hele frekvensområdet?

    Andre viktige egenskaper i Black Gatene som jeg opplevde her er at jeg fekk en følelse av å høre en god del mer lavtnivå informasjon på platene,sortere bakgrunn,mer klangfarger,klarere,bedre dynamikk og timing + mange andre merkelige begrep vi bruker for å beskrive lyd ::)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Re: Audio notes venner

    Ja der gjorde du deg et røverkjøp  ;)
    Jeg er som sagt tidligere ganske sikker på at du kan sammenligne den med det meste nesten uansett pris.
    Nyt musikken!

    Dette med at Black Gatene løsner og blir innspillt,hva vil du si skjer lydmessig? Forandrer de klangbalanse eller bare åpner lyden seg likt opp i hele frekvensområdet?

    Andre viktige egenskaper i Black Gatene som jeg opplevde her er at jeg fekk en følelse av å høre en god del mer lavtnivå informasjon på platene,sortere bakgrunn,mer klangfarger,klarere,bedre dynamikk og  timing + mange andre merkelige begrep vi bruker for å beskrive lyd  ::)
    jeg synes tram'en spiller mer åpent og dynamisk nå enn da jeg fikk den.
    og med enda bedre innsikt i lydscenen, slik at du kan høre lengre inn i opptaket, alt blir mer detaljert og levende. samtidig har de litt grove kantene myknet ut betrakelig, lyden er mer organisk med en sortere bakgrunn - mer ro og kontroll. mellomtonen er vekselvis fløyel og krutt - alt etter hva som ligger i opptaket.

    mye av dette kan skyldes at trafostøyen nå er redusert til det minimale, men jeg er temmelig sikker på at de to-tre ukene da preampen sto på konstant også har gjort sitt. heldigvis er rørene såpass billige...

    slik den spiller nå, minner den meg om det beste fra en god tvc (trafo) parret med en aktiv rørpre av ypperste kvalitet.

    som du sikkert har merket deg, så er jeg VELDIG fornøyd med kjøpet. ;D
    nok en gang: takk, rune!
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Det ble et par Audio Note Conquest. Mulig P4 er bedre, men kona kunne aldri godtatt de utseende messig. "Nok svarte store bokser". Jeg trenger nok minumum 18W idag, 8W blir i minste laget.
    Får se på sikt om det blir noen andre høyttalere i stua også.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Re: Audio notes venner

    Det ble et par Audio Note Conquest. Mulig P4 er bedre, men kona kunne aldri godtatt de utseende messig. "Nok svarte store bokser". Jeg trenger nok minumum 18W idag, 8W blir i minste laget.
    Får se på sikt om det blir noen andre høyttalere i stua også.
    Grattis!
    Såg at AN har gått over til et annet rør enn 6SN7,tror det var 6J5.Gjelder det også på Conquest?
     

    hifiasylet

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.10.2004
    Innlegg
    392
    Antall liker
    87
    Sted
    Vestlandet
    Re: Audio notes venner

    Ja det gjelder. 6j5 for "low gain" versjon. Leveres fremdeles med 6sn7 for "high gain".
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Mine er "high gain" - kan sikkert sendes til AN uk for ombygging om så må gjøres.
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Re: Audio notes venner

    Ok, da har jeg spillt på Trond sin kit1 i 2-3 timer. Førsteinntrykket er helt vannvittig. Var i tvil om det ble tilstrekkelig med 2x7w på 302ene, men null problem. Bassen har faktisk aldri vært så bra. Spiller plenty høyt nok. Gitarer er........ja, ord blir fattige.
    Ord for dagen: Musikk
    :) :)
    Dere rørgutta har tydelig skjønt noe som vi andre ikke har skjønt. Det er ihvertfall helt på det reine.
    Stikker å spiller ei plate til jeg ;)
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Re: Audio notes venner

    Det ble et par Audio Note Conquest. Mulig P4 er bedre, men kona kunne aldri godtatt de utseende messig. "Nok svarte store bokser". Jeg trenger nok minumum 18W idag, 8W blir i minste laget.
    Får se på sikt om det blir noen andre høyttalere i stua også.
    Såvidt jeg vet, vil P4 igjenoppstå med en helt ny krets om kort tid. Denne skal etter som jeg har forstått spille "outstanding".
    De gamle spiller direkte grisebra, så det blir spennende å høre hva Peter har funnet på nå. ;)
    Jeg venter i spenning. :)
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Re: Audio notes venner

    Ok, da har jeg spillt på Trond sin kit1 i 2-3 timer. Førsteinntrykket er helt vannvittig. Var i tvil om det ble tilstrekkelig med 2x7w på 302ene, men null problem. Bassen har faktisk aldri vært så bra. Spiller plenty høyt nok. Gitarer er........ja, ord blir fattige.
    Ord for dagen: Musikk
    :) :)
    Dere rørgutta har tydelig skjønt noe som vi andre ikke har skjønt. Det er ihvertfall helt på det reine.
    Stikker å spiller ei plate til jeg ;)
    Trodde du vi løp rundt med hue under armen, og armen i bind.......?:eek:
    ;D ;D ;)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Re: Audio notes venner

    Dere rørgutta har tydelig skjønt noe som vi andre ikke har skjønt. Det er ihvertfall helt på det reine.
    Stikker å spiller ei plate til jeg ;)
    selvfølgelig.

    musikkgjengivelse uten rør, er som en dame uten pupper.

    hmmmmm. ikke verdens beste metafor, men kanskje det holder til at vadseth slår på tråden likevel ;D
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Såvidt jeg vet, vil P4 igjenoppstå med en helt ny krets om kort tid. Denne skal etter som jeg har forstått spille "outstanding".
    De gamle spiller direkte grisebra, så det blir spennende å høre hva Peter har funnet på nå. ;)
    Jeg venter i spenning. :)
    Ja har hørt rykter om dette. Vet at en person som har sendt sine til UK for oppgradering. Blir spennende å få resultatet.
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Re: Audio notes venner

    Får se på sikt om det blir noen andre høyttalere i stua også.
    La Scala........ :D , eller har du ei sær kone ? ;D ;D
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Re: Audio notes venner

    Siden jeg måtte velge Conquest foran P4 pga. utseende så tviler jeg La Scala blir godkjent ;-) - Om ikke jeg sier det er et par bord jeg har kjøpt da. Bord som hun kan ha en av de hekla dukene bestemoren har laget på.....
    Sysler litt med tanken om et par fulltoner, da kanskje parret med en 15" eller 2 i åpen baffel.
    Fulltonene som for tiden ligger mitt hjerte nærmest er laget av hemp, forøvrig samme som Audio Note går over til på sine dyrere høyttalere.
    www.hempacoustics.com - Skal visstnok låte strålende.
    Men det spørs fælt dette med utseende.
    Har et par xavian xn360 pr idag, og det er godkjent såvidt av kona. Bruker en Jeff Rowland model 8 på disse. Så å gå fra 250 transistor watt til 18 rørwatt blir spanandes. De dipper ned til 3.8 ohm visstnok iflg. spec, og da kan vi vel anta at de dipper noe lavere i realiteten ?Skal selvsagt teste audio notene på disse før de eventuelt pakkes ned og legges ut på bruktbørsen. På hytta står et par audio note an/j og spiller glimrende på en rimelig integrert el84 sak (kinesisk)
     

    atletico

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.09.2002
    Innlegg
    518
    Antall liker
    806
    Torget vurderinger
    8
    Re: Audio notes venner

    La Scala........  :D , eller har du ei sær kone ?  ;D ;D

    Kjapp kommentar fra min svært lite sære kone:
    "Kunne gjort seg som nye nattbord".... :D
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Re: Audio notes venner

    He he, jeg må le. Dette er jo helt latterlig. Tilogmed dance musikk låter jo mer overbevisende enn med noe annen forsterker jeg har hatt her. ;D ;D
    Dette er en av de a-ha opplevelsene som gjør hifi til den suverene hobbyen det er.
    Er helt sjokkert over hvor høyt denne forsterkeren klarer å spille selv på høyttalere med 8ohm 87db.
    Rør magi og Patos magi, aiai. Måtte denne kvelden aldri ta slutt ;)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.412
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Re: Audio notes venner

    He he, jeg må le. Dette er jo helt latterlig. Tilogmed dance musikk låter jo mer overbevisende enn med noe annen forsterker jeg har hatt her. ;D ;D
    Dette er en av de a-ha opplevelsene som gjør hifi til den suverene hobbyen det er.
    Er helt sjokkert over hvor høyt denne forsterkeren klarer å spille selv på høyttalere med 8ohm 87db.
    Rør magi og Patos magi, aiai. Måtte denne kvelden aldri ta slutt ;)
    Dette var rørende ::)
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Re: Audio notes venner

    Kjapp kommentar fra min svært lite sære kone:
    "Kunne gjort seg som nye nattbord".... :D
    He he....det var vel en kommentar som kom uten at hun har sett (og muligens hørt  ;) ) de "live". :D
    Eller har dere et jævligt stort soverom....? ;D ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn