Audio Notes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.185
    Torget vurderinger
    2
    Da har jeg lagt ut litt fra et besøk hos Audio Note nå nylig.

    Andre vinklinger fra samme tur her:

    og her:
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Da har jeg lagt ut litt fra et besøk hos Audio Note nå nylig.

    Andre vinklinger fra samme tur her:

    og her:
    Fint å lese, du fikk med deg mye. Og at Peter har mildnet er jeg ikke i tvil om, han skrev en hyggelig mail til undertegnede og takket for besøket, samt skrev et par "svar" på audiofile" ideer :)
     

    rotecop

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Innlegg
    1.151
    Antall liker
    966
    Torget vurderinger
    2
    Har fått kjempestor respekt for britene
    All den spesialiserte små industrien de har der borte. Helt fantastisk. Og AN er en av toppene :)
     

    llars

    Medlem
    Ble medlem
    23.05.2014
    Innlegg
    38
    Antall liker
    128
    En uke har gått etter hjemkomst fra Brighton. Mine medreisende har oppsummert på mesterlig maner.

    Jeg lot meg imponere over graden av håndarbeid og kompromissløs tilnærming i produksjonen. Selv om jeg har sett video fra fabrikk-turene på forhånd var det noe eget å se graden av dedikasjon og nøyaktighet i hvert ledd. Jeg tror det er få produsenter, uavhengig av sektor, som driver som Audio Note. Jeg tenker da på spennet mellom manuelt arbeid og av serieproduduksjon/volum. Enkelte eksotiske bil-produsenter er det eneste jeg kan komme på.

    Om resultatet er verdt alt arbeidet eller om det kun er en del av hva noen kaller Myter om Audio Note får enhver bruke ørene for å vurdere. Det ble klart for meg at det ble ikke tatt mange snarveier i produksjonen i alle fall.

    Like imponerende er hvor gjestfritt vi ble mottatt både av Peter selv og hans sønn Daniel. På en reise er det hverken veien eller målet som er viktigst, det er de man reiser sammen med. Bedre reisefølge kunne jeg ikke hatt, selv om enkelte nok syntes det ble drukket for lite og for sakte :cool:

    PS: Etter jeg kom hjem byttet jeg til AN sine "egne" 211-rør 4242E. Det var en betydelig oppgradering fra standard Psvane som følger med Jinro'en. Mer detaljer i diskanten og større romfølelse. Må innrømme at jeg ikke forventet at endringen skulle være så stor.
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    hei Folkens! Hvor havner Cobraen klangmessig på AN-"skalaen". Har en Oto nå, og savner kanskje litt punch. Hørte nylig på Soro, og likte den litt mer spretne stilen, samtidig som den tok vare på oppløsning og finesse. Lurer også på Dacen, som jo er av mer "gammeldags" versjon. Jeg har etterhvert skjønt at det ikke er masse oversamplinger som bestemmer om den er bra. Men likevel er jeg ganske indoktrinert om at mye er best. Atle Orvik byttet rør i Cobraen og fikk en stor bedring i lydsignaturen. Lurer på om det er noen andre med erfaringer fra Cobraen?

    PS: Også veldig artig å lese om fabrikkbesøket i Brighton.
     

    mrg01

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    14.05.2012
    Innlegg
    93
    Antall liker
    139
    Sted
    Gjøvik
    Torget vurderinger
    5
    hei Folkens! Hvor havner Cobraen klangmessig på AN-"skalaen". Har en Oto nå, og savner kanskje litt punch. Hørte nylig på Soro, og likte den litt mer spretne stilen, samtidig som den tok vare på oppløsning og finesse. Lurer også på Dacen, som jo er av mer "gammeldags" versjon. Jeg har etterhvert skjønt at det ikke er masse oversamplinger som bestemmer om den er bra. Men likevel er jeg ganske indoktrinert om at mye er best. Atle Orvik byttet rør i Cobraen og fikk en stor bedring i lydsignaturen. Lurer på om det er noen andre med erfaringer fra Cobraen?

    PS: Også veldig artig å lese om fabrikkbesøket i Brighton.
    Cobra er på AN skalaen en Level 1 forsterker sammen med OTO/P1 PP og SORO/P2 PP. SE og SE Signature versjonen som du har er Level 2, så i praksis er det et steg nedover.

    En helt annen 'think out of the box' kombo jeg synes var utrolig moro er en SORO PP / DAC 5 special + CDTWO/II / AN-J/Lx. Ingen som kjøper denne kombo med en DAC5, men dette er virkelig Hifi heaven, i mine ører :).

    Ellers spiller og demonstrerer Vincent Belanger selv med en Cobra og E/D Hemp. Verdt å se på denne:

    Jeg anbefaler nok å ta en tur til en AN forhandler eller andre steder, for å høre på Cobra'en og flere AN modeller for å få et inntrykk.
     

    MrGolden

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.05.2020
    Innlegg
    161
    Antall liker
    406
    Sted
    Skodje
    Torget vurderinger
    2
    Noen som har et par Audio Note AN E-SPE HE høytalere til salgs?
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.151
    Antall liker
    10.659
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16

    Meget begrenset effekt riktignok :)
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.185
    Torget vurderinger
    2

    Meget begrenset effekt riktignok :)
    Flott artikkel.
    Han nevner at Meishu Tonmeister "doesn't do air". Saken er at det er Psvane's skyld; skift det enkle 12AU7-røret med et godt, gammelt NOS-rør, og så blir det "air" så det holder. Akkurat det røret er en liten propp i systemet, når sant skal sies. Og det til tross for at det faktisk er et ganske godt rør, sammenlignet med andre moderne rør av samme slag.
     

    sonicfrontiers

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    819
    Antall liker
    257
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    3
    Hei.

    Er det noen forskjell lydmessig/oppbygging på M2 Linje + M2 Riaa kontra M2 phono?

    Sonicfrontiers
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.881
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    17
    Så vidt jeg skjønner er de så godt som identiske. M2 Phono er en M2 Line med phono-kort i tillegg. Og M2 Riaa er en M2 Phono uten pre-delen. De ser identiske ut, bortsett fra teksten som beskriver hvilken modell det er.

    Mer info: https://www.audionote.co.uk/m2
     

    sonicfrontiers

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    819
    Antall liker
    257
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    3
    Regner med at du har rett Veleik.
    Det er sikkert bare en felles strømforsyning i M2 phono.
    Nå trekker vel ikke et forsterkertrinn så mange ma mere, men glødingen trekker vel en god del så transformatoren i M2 phono er vel litt kraftigere der.

    Sonicfrontiers
     

    DIO

    Musikk- og Hi-Fi-entusiast
    Ble medlem
    31.01.2008
    Innlegg
    10
    Antall liker
    34
    Sted
    Lillehammer
    Hei!

    Melder meg på denne tråden. Jeg synes dette er en fin tråd og det er hyggelig å se at det er flere Audio Note entusiaster der ute. Vedlig artig og interessant å få se bilder og lese om fabrikkturen til Audio Note som @Håkon_Rognlien, @Atlerovik, @HCS, @llars og @veleik var på før jul. Koste meg stort med bilder og innlegg dere delte fra turen! Innlegget fra besøket i bloggen til Håkon Rognlien ble også lest "ørten" ganger!🤣

    Jeg har vært passiv medlem her på Hifisentralen siden 2008 og våger meg nå utpå mitt første innlegg (har kanskje postet ett innlegg tidligere...) etter 15 år i taushet. Jeg føler meg inspirert av denne tråden samtidig som jeg må fremheve @Atlerovik sin tråd "En lydmanns bekjennelser" som spesielt inspirerende og bra, og føler nå for å dele litt fra 20 år som hi-fi entusiast og enda flere år som musikkentusiast. Det jeg skal dele her er et lite utdrag av veien mot å bestemme seg for å investere i et komplett Audio Note anlegg, så da synes jeg det var på sin plass å dele det på denne tråden. Jeg lover å ikke ta hele livhistorien min relatert til hi-fi og musikk her, men som sagt blir det et lite utdrag. Here goes....


    Fra lyd til musikk i et hus i skogen...

    Jeg går rundt og gliser om dagen og må nesten klype meg selv i armen. For på stua i racket står det nå en AN P3 Tonmeister! Snart ferdig innspilt. Men, fy flate som dette spiller allikevel! Omtrent rett ut av esken spilte den så jeg satt i sjokk i sofaen og lurte på hva som hadde skjedd! Allerede da vartet den opp med en dynamikk og et driv jeg ikke har hørt fra noe utstyr tidligere. Og nå, etter flere timer med innspilling...; oh sweet Lord!

    Jeg syntes komboen Klipsch og 2x25 watt klasse A transistor effektrinn hadde bra dynamikk. Men, nå, med et 300B SET effektrinn til å spille på Klipschene, er det som om det dynamiske kontrastområdet har blitt utvidet på flere innspillinger. I det ene øyeblikket kan jeg nå høre "små" svake lyder, som jeg mener ikke å ha hørt før, før det i det andre øyeblikket smeller til så man nesten blir løs i magen og vurderer et toalettbesøk før neste plate går i spilleren. Utrolig gøy! Det er også noe med "musikaliteten" i denne forstereken; det er driv, det svinger og det føles mer levende enn tidligere! I tillegg opplever jeg nå en dybde og bredde i lydbildet jeg ikke har hatt før på mange innspillinger. Det hentes også frem informasjon fra innspillinger som jeg ikke har fått med meg tidligere og som gjør at flere låter/sanger/stykker fremstår i ny drakt. Det er rett og slett bare herlig å spille musikk nå om dagen!

    Det var tilbake i 2020 at jeg begynte å legge en plan for å investere i et komplett Audio Note anlegg, og jeg har nå kommet et godt stykke på vei med platespiller, arm, pickup, forforsterker og nå effektforsterker fra dette merket. Grunnen til at jeg begynte å legge denne planen var nok en kombinasjon av flere ting. Blant en av tingene var nok at jeg var (og er) luta lei av streaming og ønsket meg vekk fra dette fordi jeg følte at det tok fokuset for mye vekk fra selve musikkinteressen. Det låt rett og slett litt platt og kjedelig, samtidig som jeg følte meg distansert fra musikken fordi man skulle forholde seg til skjerm og programvare i stedet for et fysisk format. Jeg fikk også en grei realitetssjekk på dette da støvet ble tørket av platespilleren i 2019 etter 3-4 år i dvale. Fra første tone formidlet av den så skjønte jeg at streaming hadde vært en bomtur. Etter at "xxx-bit High Res DAC'en" ble solgt så meldte "behovet" seg for en bedre platespiller samtidig som jeg var der at jeg ikke ønsket å bruke mer tid på utskifting/matching av utstyr enn selve lyttingen, så derfor ville jeg ha et hi-fi system jeg kunne slå meg mer til ro med. Interessen for og nysgjerrigheten på rørutstyr var allerede der, men jeg hadde ikke "turt" å ta steget fullt ut med rør effekttrinn og hadde til nå kun benyttet rørforforsterkere i kombo med transistor effekttrinn. Nysgjerrigheten for akkurat Audio Note-merket var nok noe som hadde blitt pirret gjennom flere år med lesing av bladet Fidelity og i senere tid en viss blogg. Et lite tilbakeblikk på bakgrunnen for interesse/nysgjerrighet på rørutstyr og Audio Note følger i de tre neste avsnittene.

    Interessen for rørutstyr og lyd kun i to-kanaler oppstod vel ca. for 18 år siden, under et besøk hos en annen hi-fi entusiast i bygda hvor jeg bor. Vedkommende klarte å vekke (eller redde) meg fra to år i "hjemmekinohelvete" med en aldeles herlig musikkopplevelse formidlet av et system som besto av Snell høyttalere, Papworth rør effektforsterker, Opera rør forforsterker, TEAC CD-spiller og Rega platespiller. Etter denne seansen ble hjemmekinoanlegget solgt (DVD-spiller ble beholdt). For jeg skjønte at jeg hadde bommet skikkelig med å tro at et 5.1 oppsett med en hjemmekino-receiver kunne by på noe som lignet gjengivelse av musikk! Det ble dermed investert i lyd i kun to kanaler. Rør forforsterker og transistor effektrinn ble skaffet til veie brukt sammen med nye gulvstående B&W-høyttalere. Brukt JoLida CD-spiller (med rør) kom også på plass og hi-fi guru Arild Berget på Hamar hjalp meg å blåse liv i en gammel platespiller jeg har arvet fra min mor (og som nå har gått i "arv" til min datter).

    Etterhvert oppdaget jeg bladet Fidelity og bet meg særlig merke i en i skribent der med navn Håkon Rognlien. Det var etter eller annet med måten denne mannen skrev på (og fortsatt skriver i sin blogg); et engasjement, en tilstedeværelse, som gjorde at jeg leste flere av artiklene hans om igjen og om igjen. Jeg skjønte at forsterkere med lav effekt og solid strømsforsyning i kombinasjon med lettdrevne høyttalere (gjerne av merket Klipsch) absolutt kunne være en vei å gå dersom du turte å ta steget ut i den verdenen. Så dermed ble forskjellige klasse A transistor effektrinn prøvd ut i kombinasjon med ganske tungdrevne B&W høyttalere. Jeg likte det jeg hørte, men turte ikke gå over på Klipsch-høyttalere riktig ennå etter en traumatisk demo av slike høyttalere i en hi-fi-butikk som ikke skal nevnes med navn her. Men, så kom Klipsch med en ny "Reference" serie. Jeg tok mot til meg og bestilte RP-280F uhørt. Rett ut av boksen og plassert sånn noenlunde greit kom sjokk nummer to i min hi-fi-kariere. Kort fortalt kan vel dette oppsumeres med tre ord: dynamikk, dynamikk og dynamikk! Kjære vene som dette spilte i forhold til B&W'ene (ja og ihvertfall etter innspilling og ordentlig plassering)! Musikk var plutselig mye mer morsomt å høre på!

    Men, så var det dette med Audio Note da. Gjennom artiklene til Håkon Rognlien i Fidelity hadde jeg blitt bevisst på at det var noe spesielt med utstyret fra denne produsenten. Særlig det som ble skrevet om AN P2 SE Signature, både i Fidelity og i bloggen (til Håkon), var noe som fanget min oppmerksomhet. Her ble det sådd et frø i forhold til å ta steget "helt og fullt" inn i rørverdenen. Innlegget på bloggen om P2 ble lest om og om igjen, og etterhvert ble også oppmerksomheten min ledet mot Audio Note sine hjemmesider og alt av lesestoff som er tilgjengelig der. Etter flere måneder med lesning og fundering fant jeg vel ut at jeg hadde funnet en ny "hi-fi helt" i Peter Q. og en plan om å gå for et komplett system fra Audio Note begynte å ta form. Og så kom det ennå et innlegg på bloggen til Håkon om Audio Note; denne gangen var det "Diary of a gladman" og dermed ble bestilling hos Stereofil iverksatt.

    Først ble platespiller AN TT Two Deluxe med Arm Two/II og IQ3 pickup bestilt. Den ankom senhøsten 2021. For en nydelig platespiller! På senvinteren i 2022 ble AN M2 Phono bestilt. På grunn av noen missforståelser ble nok bestillingen min avglemt et eller annet sted og forforsterkeren viste seg å kunne bli kraftig forsinket. Stereofil tilbydde meg istedet en meget pent brukt (nesten ny) AN M2 Phono Balanced som "plaster" på såret. Noe jeg ikke angrer på! Høsten 2022 ble jeg den lykkelige eier av denne flotte forforstereken! Så kom turen til "rosinen i pølsa" så langt, nemlig AN P3 Tonmeister! Den ankom huset i skogen for tre uker siden. Åh for en lykke! Trenger ikke å si mer!

    Ok, jeg sier litt til, men skal snart gi meg. "Hæ, har du kjøpt utstyret uhørt?", sier du. Ja, det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har gjort. Jeg har hørt forbedringer med hver nye Audio Note komponet som har ankommet frem til nå. Aller størst og umiddelbar forbedring kom med P3 Tonmeister, mens platespilleren havner på en klar nummer to. Forandringene med forforsterken kom litt mer snikende på meg, men ble klarere og tydeligere etterhvert som mer og mer musikk ble avspilt. Jeg skal ikke gå inn i lange utredninger om hva forskjellene er da jeg har sagt litt om dette allerede. Men, kort sagt er det er enda morsommere å høre på musikk nå enn før! Og ja, i tråd med det Peter Q. sier om "Compairson by contrast" så hører jeg nå enda større forskjeller på innspillinger. Og ja, i tråd med det Håkon Rognlien har skrevet om Audio Note utstyr (og annet utstyr) så opplever jeg nå det han har beskrevet. Så ja, jeg har stolt på det skrevne ord her fremfor demoer i hi-fi-butikker, og opplever at det som er skrevet stemmer med virkeligheten her. Og nå merker jeg at det begynner å dreie seg mer om gjengivelse av innspilt musikk, fremfor gjengivelse av innspilt lyd, her i heimen. Koser meg virkelig med dette!!

    På tide å avrunde dette innlegget nå. Det er mer jeg kan si om både "aha-opplevelser" og andre ting som har skjedd i mitt liv med musikk og hi-fi, men da får jeg kanskje gjøre som Atle Rovik, eller andre, og ta det i en egen tråd. Tor på ingen måte at hverken jeg eller min lille historie er spesielt unik, men det var allikevel artig å dele litt fra egne erfaringen med denne fine hobbyen. Under følger noen bilder fra hvordan anlegget ser ut nå. Videre ferd mot et komplett Audio Note anlegg ser slik ut (tror jeg): 1) AN-E høyttalere (med HE basselement), 2) AN signal- og høyttaler kabler + strømkabler 3) AN CD-spiller + signalkabel.

    Sånn, da var 15 år med hi-fi-taushet på Hifisentralen brutt! Må fortsatt nesten klype meg i armen! Vi prates 😀

    IMG_6173.JPEG


    IMG_6172.JPEG


    IMG_6171.JPEG


    IMG_6170.JPEG
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.881
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    17
    Wow! Så utrolig hyggelig å kunne være til inspirasjon for noe slikt, @DIO :D 🤩 Synes ikke du trenger å holde tilbake resten av hifi-historien. Hva med en egen tråd?
     
    • Liker
    Reaksjoner: DIO

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.881
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    17
    Virkelig gøy å lese historien din, @DIO. Og så liker jeg hvordan du har integrert oppsettet i stua. Ser veldig bra ut! Spent på hvordan du opplever overgangen til AN høyttalere når den tid kommer…
     

    DIO

    Musikk- og Hi-Fi-entusiast
    Ble medlem
    31.01.2008
    Innlegg
    10
    Antall liker
    34
    Sted
    Lillehammer
    ^ Hyggelig å kunne være til inspirasjon, så folk får oppleve denne gleden i eget hjem! :)
    Ja, du har ikke bare vært til inspirasjon @Håkon_Rognlien i disse årene, men også fungert som veileder/rettesnor gjennom det du har skrevet. Jeg tror jeg deler dine preferanser når det gjelder dynamikk og hvordan det skal føles å avspille musikk i egen heim.😀
     

    DIO

    Musikk- og Hi-Fi-entusiast
    Ble medlem
    31.01.2008
    Innlegg
    10
    Antall liker
    34
    Sted
    Lillehammer
    Virkelig gøy å lese historien din, @DIO. Og så liker jeg hvordan du har integrert oppsettet i stua. Ser veldig bra ut! Spent på hvordan du opplever overgangen til AN høyttalere når den tid kommer…
    Tusen takk @Atlerovik! Du har jo også et meget pent oppsett vil jeg si!

    Veldig spent på fremdtidig overgang til AN-E selv også. Fruen i huset blir nok mer fornøyd med høyttalere som skal plasseres inntil bakveggen 😂 Så får vi se hvor "lett" det blir å få plassert de. Kanskje jeg må snekre meg et "falskt" hjørne ved høyre høyttaler? Ser at du måtte jobbe en stund før du ble helt fornøyd med AN-E.
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.881
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    17
    Jobber ennå 😂 Men ville ikke byttet. Er rommet som er utfordringen her.
     
    • Liker
    Reaksjoner: DIO

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Herlig lesning @DIO🤩
    Historien din minner om meg selv på min vei frem til et komplett oppsett med Audio Note komponenter. Helt i fra den korte AN/V digital kabel og hele veien frem til et par AN J høyttalere (håper jeg å få meg en dag).
    Jeg har eksakt samme opplevelse som deg når det har ankommet et nytt komponent fra Audio Note, merkbart bedre på alle måter. 🤩
     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: DIO

    DIO

    Musikk- og Hi-Fi-entusiast
    Ble medlem
    31.01.2008
    Innlegg
    10
    Antall liker
    34
    Sted
    Lillehammer
    Jobber ennå 😂 Men ville ikke byttet. Er rommet som er utfordringen her.
    Nå har jeg ikke stålkontroll på alt som har blitt skrevet rundt utfordringene du har med høyttalere og rom i tråden din. Så med fare for å gjenta noe som kan ha blitt tatt opp og diskutert før, så spør jeg bare: har du vurdert å prøve en annen høyttalerplassering i rommet? For eksempel mot hjørnet der pianoet står? Altså med venstre og høyre høyttaler stående på hver side av hjørnet.
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.881
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    17
    Nå har jeg ikke stålkontroll på alt som har blitt skrevet rundt utfordringene du har med høyttalere og rom i tråden din. Så med fare for å gjenta noe som kan ha blitt tatt opp og diskutert før, så spør jeg bare: har du vurdert å prøve en annen høyttalerplassering i rommet? For eksempel mot hjørnet der pianoet står? Altså med venstre og høyre høyttaler stående på hver side av hjørnet.
    Nei, det har jeg ikke. De er plassert der jeg har fått tillatelse til å plassere dem 😁
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Fint innlegg @DIO ,om din reise. Jeg står vel litt på utsiden av die-hard blodfan gutta i denne vennetråden her. Men jeg har stor sans for filosofien bak merket, og er tidvis svært fascinert over hvor bra det kan låte. Og noe må det jo være, når jeg har vært blant initiativtagerne til to turer til Peter Q og gjengen der. Begge gangene fantastisk hyggelig og lærerikt 😊
     

    DIO

    Musikk- og Hi-Fi-entusiast
    Ble medlem
    31.01.2008
    Innlegg
    10
    Antall liker
    34
    Sted
    Lillehammer
    Fint innlegg @DIO ,om din reise. Jeg står vel litt på utsiden av die-hard blodfan gutta i denne vennetråden her. Men jeg har stor sans for filosofien bak merket, og er tidvis svært fascinert over hvor bra det kan låte. Og noe må det jo være, når jeg har vært blant initiativtagerne til to turer til Peter Q og gjengen der. Begge gangene fantastisk hyggelig og lærerikt 😊
    Takk! Bra at det er noen som står litt på utsida og kan helle litt kaldt vann i årene på oss die-hardfans dersom dette skulle gå over i fanatisme 😂

    Jeg må si at jeg har fått veldig stor respekt for det arbeidet AN-gjengen og Peter Q har gjort og fortsetter å gjøre, gjennom alt jeg har lest og sett av artikler, fabrikkbesøk, intervjuer, youtubevideoer etc. Det kan ikke være mange (om noen i det hele tatt) som er så dedikerte med hensyn til å utvikle, teste og produsere alt av komponenter i hele signalveien? Må bare være utrolig kult å møte disse dyktige og kunskapsrike menneskene! Merker at smilet kommer frem når jeg ser bildene fra fabrikken😊
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn