Audio Insight - Norsk high-end å være stolt av.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • evhvis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.04.2009
    Innlegg
    780
    Antall liker
    641
    Sted
    Grimstad
    Torget vurderinger
    14
    ISO 9001 sier ingenting om kvaliteten på produktet, bare man lager det like crappy eller like bra hver gang. Hvis en bedrift er ISO 9001 sertifisert og har mye feil på produktene så vet man at man må styre unna :)
    Kvalitetskontroll (QA/QC) knyttet til metodisk fabrikasjon er vel part av ISO 9001?
    Normalt så sikter fabrikasjon seg inn mot ISO 9003. Software normalt ISO 9000:3.
    9001 går ut på at du har rutiner, prosesser og QA-systemer på plass for bla. å sikre at ting blir gjort likt hver gang og at du jobber for å forbedre disse prosessene og rutinene. Det er ikke et krav at sluttresultatet er bra, bare at prosessene og rutinene blir fulgt, at det gjøres forbedringer på prosesser og rutiner når man finner avvik osv. Som sagt så sier ikke 9001 noe om kvaliteten på produktet, bortsett fra at det lages likt hver gang.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Uansett, det er bra at noe innen hobbyen nevnes på riksdekkende fjernsyn. At det i tillegg er en trivelig fyr som Geir er og et pluss, finnes andre av arten som går under tittelen "konstruktører" som jeg ikke vil se i fjernsyns-ruta mi , for å si det pent. Å henge seg opp i kjøkken, pris osv er mindre vesentlig, en får være glad for at det i i det hele tatt blir laget slike innslag om en marginal hobby :)
     

    Strømling

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2014
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    772
    Sted
    Nedre Romerike
    Torget vurderinger
    1
    Flotte høyttalere men mangler kanskje litt mid-bass.. Eller er det kasse lyd en de mangler :)
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.026
    Antall liker
    4.386
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer Geir!
    Synd med de som skal blande inn ISO 14001, 9001, universell utforming, likestilling i produksjonen, fair trade, kortreist lakk, krav til bæreinnretning for objekter over 60 kg, nei til kjøkkenbenk, emballasjefreakere, aksjon mot ulovlig tresorter i kabinett, krav til følgebil ved deponi av beryllium, kritikk for feil kjeks ved demo osv. Men musikken høres veldig bra ut i dine kreasjoner tross alle disse overtredelsene. Jeg har lært mye av deg, alltid høytid når vi en sjelden gang kaster ball med ideer. Bare en hundredel blir realisert, men ka gjer no det...
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    I hear you, men det er vel lov å forvente litt mer enn tradisjonell DIY for NOK 800.000,- ?
    Man er selvsagt godt på vei med kvalitetskomponenter, gode ideer, bra design - og ikke minst god lyd!
    Nå har Geir allerede redegjort for det som reportasjen ikke viste, så han kan sikkert få noe slakk.
    At det svinger av produktene hans er nok hevet over tvil, så vi får håpe på hell, lykke og suksess :)
     

    Brummund

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.11.2007
    Innlegg
    450
    Antall liker
    284
    Sted
    Fredrikstad
    Alle som driver egen bedrift, har fornøyde kunder og tar utradisjonelle valg fortjener honnør. Geirs høyttalere gir meg stor glede, og det er moro at han klarer å få til noe nytt igjen! Takk, Geir!

    (Og send meg et par lav-prisede Impetus er du snill :)
     

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    889
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    I hear you, men det er vel lov å forvente litt mer enn tradisjonell DIY for NOK 800.000,- ?
    Man er selvsagt godt på vei med kvalitetskomponenter, gode ideer, bra design - og ikke minst god lyd!
    Nå har Geir allerede redegjort for det som reportasjen ikke viste, så han kan sikkert få noe slakk.
    At det svinger av produktene hans er nok hevet over tvil, så vi får håpe på hell, lykke og suksess :)
    Det som Fredriksen utvikler er vel like mye, eller like lite DIY som det Krajnc bedriver med SoulSonic, et merke som du selv eier eller promoterer. Syns det er litt trist når det trekkes inn slike begrep som DIY som for de fleste er synonymt med byggesett av konfirmantstandard. Dette sett i betraktning av at du i neste setning tilkjennegir at du faktisk har fått med deg at Fredriksen har titalls underleverandører. Det er ufullstendig informasjon å fremstille det som at det produseres høyttalere på en kjøkkenbenk, slik NRK presenterer det. Ideutvikling, testing og kvalitetskontroll kan skje på verksted i samme hus som man velger å bo og arbeide, men neppe fresing av rammer og chassi i aluminium, nøyaktig fremstilling og tilpassning av tykk akryl, samt trearbeid av ypperste møbbelsnekkerkvalitet.
    Det NRK dessverre også glemmer å nevne i sin iver etter å fremstille dette som sensasjonell hjemmesløyd med høy pris, er at i prispakken det refereres til inngår det også forsterkere av meget høy kvalitet - også designet teknisk og estetisk av Fredriksen, men med komponenter og chassi produsert på bestilling fra underleverandører. Ingen slike underleverandører som leverer etter høye kvalitetskrav i små serier arbeider gratis.

    At vi her på sentralen ikke viser mer evne til innsikt i forhold som burde være åpenbare, ihvertfall hvis man har lest tråden man kommenterer i, syns jeg er trist. Forøvrig er vel Fredriksen utdannet elektroingeniør, og har også designutdannelse, så DIY-begrepet kan kanskje legges til side inntil vi finner berettiget bruk av begrepet en annen dag.

    Burde vi ikke heller fremsnakke, istedet for å bevise at Jante fortsatt finnes?
     
    Sist redigert:

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Helt greit det, Gunzi, men jeg kan ikke se at Geir er offer for janteloven. At man lykkes her på berget er helt flott!
    Og hadde ikke byggingen 'foregått på kjøkkenbenken' så hadde det vel heller ikke blitt noen Norge Rundt reportasje, da det virket som at det var dette momentet som NRK redaksjonen omfavnet.....
     

    Stalewinter

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.02.2013
    Innlegg
    112
    Antall liker
    157
    Torget vurderinger
    1
    Vi i Stereo+ har også laget reportasje på Fredriksen i vårt nye nummer. Gir kanskje litt flere svar 😀
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    En feil i reportasjen er at GF bruker Lyngdorf, han bruker TACT til evt.korrigering/EQ :)
    Vi i Stereo+ har også laget reportasje på Fredriksen i vårt nye nummer. Gir kanskje litt flere svar ??????
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    En feil i reportasjen er at GF bruker Lyngdorf, han bruker TACT til evt.korrigering/EQ :)
    Vi i Stereo+ har også laget reportasje på Fredriksen i vårt nye nummer. Gir kanskje litt flere svar 😀
     

    Stalewinter

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.02.2013
    Innlegg
    112
    Antall liker
    157
    Torget vurderinger
    1
    Det skal vi få rettet på i morgen. Men til vårt forsvar er jo Tact og Lyngdorf nært beslektet 😜 Håper ellers du likte reportasjen.
    En feil i reportasjen er at GF bruker Lyngdorf, han bruker TACT til evt.korrigering/EQ :)
    Vi i Stereo+ har også laget reportasje på Fredriksen i vårt nye nummer. Gir kanskje litt flere svar ������
     

    svartkeiko

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.02.2013
    Innlegg
    1.113
    Antall liker
    446
    Sted
    9395 KALDFARNES
    Torget vurderinger
    12
    I hear you, men det er vel lov å forvente litt mer enn tradisjonell DIY for NOK 800.000,- ?
    Man er selvsagt godt på vei med kvalitetskomponenter, gode ideer, bra design - og ikke minst god lyd!
    Nå har Geir allerede redegjort for det som reportasjen ikke viste, så han kan sikkert få noe slakk.
    At det svinger av produktene hans er nok hevet over tvil, så vi får håpe på hell, lykke og suksess :)
    Det som Fredriksen utvikler er vel like mye, eller like lite DIY som det Krajnc bedriver med SoulSonic, et merke som du selv eier eller promoterer. Syns det er litt trist når det trekkes inn slike begrep som DIY som for de fleste er synonymt med byggesett av konfirmantstandard. Dette sett i betraktning av at du i neste setning tilkjennegir at du faktisk har fått med deg at Fredriksen har titalls underleverandører. Det er ufullstendig informasjon å fremstille det som at det produseres høyttalere på en kjøkkenbenk, slik NRK presenterer det. Ideutvikling, testing og kvalitetskontroll kan skje på verksted i samme hus som man velger å bo og arbeide, men neppe fresing av rammer og chassi i aluminium, nøyaktig fremstilling og tilpassning av tykk akryl, samt trearbeid av ypperste møbbelsnekkerkvalitet.
    Det NRK dessverre også glemmer å nevne i sin iver etter å fremstille dette som sensasjonell hjemmesløyd med høy pris, er at i prispakken det refereres til inngår det også forsterkere av meget høy kvalitet - også designet teknisk og estetisk av Fredriksen, men med komponenter og chassi produsert på bestilling fra underleverandører. Ingen slike underleverandører som leverer etter høye kvalitetskrav i små serier arbeider gratis.

    At vi her på sentralen ikke viser mer evne til innsikt i forhold som burde være åpenbare, ihvertfall hvis man har lest tråden man kommenterer i, syns jeg er trist. Forøvrig er vel Fredriksen utdannet elektroingeniør, og har også designutdannelse, så DIY-begrepet kan kanskje legges til side inntil vi finner berettiget bruk av begrepet en annen dag.

    Burde vi ikke heller fremsnakke, istedet for å bevise at Jante fortsatt finnes?
    Et meget godt innlegg Gunzi.Jeg er jo nesten rystet av alle innlegg som prøver å "avlive" høyttalerne til Geir.
    Mvh Kenneth
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.957
    Antall liker
    11.365
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Faglig nyskjerrighet er en av mine styrker eller svakheter..... noen som vet fabrikatet på de båndene han bruker?
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Du får vel ikke kjøpt disse da det ikke er hyllevare :)
    Faglig nyskjerrighet er en av mine styrker eller svakheter..... noen som vet fabrikatet på de båndene han bruker?
     

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    1.377
    Sted
    Saksvik - Trøndelag
    Faglig nyskjerrighet er en av mine styrker eller svakheter..... noen som vet fabrikatet på de båndene han bruker?
    De er visuelt svært like BG Neo8. Det som skiller er fargen på folien. Jeg tipper det er noe Fredriksen etter nøye spesifikasjoner og høy kvalitetskontroll har fått fra en kinesisk leverandør som er spesialisert i å kopiere BG. Det er også mulig at disse overgår/avviker fra BG både i prestasjon og byggekvalitet. Det er også sannsynlig at de er designet for å fungere lavere i frekvens enn BG, selv om det ser ut som de er bygget over samme lest.

    Dette er bare spekulasjoner fra min side, men Fredriksen må gjerne bekrefte eller avsanne spekulasjonene mine. :) Jeg tviler på at det skjer, siden produsenten antakelig vis er tjent med litt mystikk rundt produktet. ;)

    Edit: Det er mellomtonene jeg snakker om, som ikke er bånd men magnetostater, eller planar magnetic som noen også kaller det.
     
    Sist redigert:

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    1.377
    Sted
    Saksvik - Trøndelag
    Faglig nyskjerrighet er en av mine styrker eller svakheter..... noen som vet fabrikatet på de båndene han bruker?
    De er visuelt svært like BG Neo8. Det som skiller er fargen på folien. Jeg tipper det er noe Fredriksen etter nøye spesifikasjoner og høy kvalitetskontroll har fått fra en kinesisk leverandør som er spesialisert i å kopiere BG. Det er også mulig at disse overgår/avviker fra BG både i prestasjon og byggekvalitet. Det er også sannsynlig at de er designet for å fungere lavere i frekvens enn BG, selv om det ser ut som de er bygget over samme lest.

    Dette er bare spekulasjoner fra min side, men Fredriksen må gjerne bekrefte eller avsanne spekulasjonene mine. :) Jeg tviler på at det skjer, siden produsenten antakelig vis er tjent med litt mystikk rundt produktet. ;)

    Edit: Det er mellomtonene jeg snakker om, som ikke er bånd men magnetostater, eller planar magnetic som noen også kaller det.
    Vi i Stereo+ har også laget reportasje på Fredriksen i vårt nye nummer. Gir kanskje litt flere svar ??????
    Der sto det jeg antok ja, produksjon i Kina etter egne specs. Dessuten trist å lese at det er Tømmervik som sitter igjen med fortjenesten.
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.515
    Antall liker
    6.917
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    BG neo 10 kan da brukes ned til 125Hz, i linje, sammen med diskant som her. Nå er jo dette litt "form følger funksjon," så det er forsåvidt ikke rart de er like.

    Johan-Kr
     

    Olav2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.04.2014
    Innlegg
    3.342
    Antall liker
    2.665
    Torget vurderinger
    1
    Vi i Stereo+ har også laget reportasje på Fredriksen i vårt nye nummer. Gir kanskje litt flere svar ������
    Dessuten trist å lese at det er Tømmervik som sitter igjen med fortjenesten.
    Enig. De gangene jeg har hørt kreasjonene til GF har jeg blitt svært begeistret. Jeg får en litt dårlig smak i munnen av å lese dette:
    Skjermbilde 2017-02-20 kl. 12.49.24.png
     

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Hei. Ikveld var jeg på besøk hos Hifipuristen. Fikk et par timer med lytting på disse fantastiske høytalerne.
    Ble mektig imponert og dette overgår alt jeg tidligere har hørt. Dette fikk meg virkelig noe å tenke på. System med subber blir nok for kostbart, men Q10 med vanlige subber er innenfor budsjett. Vil gjerne ha tips på hva jeg skal se etter når jeg skal ha 2 stk subber.
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Du vil ivertfall ha non subber med dsp/romkorr :) Og gjerne flere stablet pr side, flere som deler på jobben gir gjerne lavere forvregning å dertil bedre bass. Til spnne høyttalere så er dipol bass bra, men det blir stort
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei. Ikveld var jeg på besøk hos Hifipuristen. Fikk et par timer med lytting på disse fantastiske høytalerne.
    Ble mektig imponert og dette overgår alt jeg tidligere har hørt. Dette fikk meg virkelig noe å tenke på. System med subber blir nok for kostbart, men Q10 med vanlige subber er innenfor budsjett. Vil gjerne ha tips på hva jeg skal se etter når jeg skal ha 2 stk subber.
    Hei Fugazi

    Det var hyggelig at du liker Audio-Insight.😄
    Du får mulighet for å høre/låne Audio-Insight Q-10 fra forhandlere i Norge.
    De finnes på Oslo Hificenter og hos Audio-Solution.
    Jeg hjelper deg gjerne.
    Det finnes mange subwoofere der ute som kan brukes til Q-10.
    Du er så heldig at du har Devialet forsterkeri.
    I dem skal det være mulig å justere tidsdomene.
    Da kan du der justere Q-10 i fase med subwooferne du kjøper.(2stk)
    I og med at Devialet har denne mulighet, gjør det ikke noe om subwooferne
    du skal kjøpe har innebygd DSP.
    I motsatt fall, burde du kjøpe subwoofere som IKKE har innebygd DSP.

    Lykke til!
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Audio-Insight intresserte les tråden:på besøk hos hifipuristen

    Jeg vil bare gjøre dere som er intresserte i Audio-Insight
    å lese tråden: På besøk hos hifipuristen.
    Der finnes besøkende som skriver om hvordan de oppfatter
    Audio-Insight's kvaliteter.😀

    Jeg håper virkelig Geir Fredriksen fortsatt kan leve av sitt virke.
    Ikke mange høyttalerkonstruktører der ute med like stor
    oppfinnsomhet og kløkt som han.😇

    Forhandlere: Oslo Hificenter og Audio Solution.
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle Audio-Insight og Adytons venner

    Håper flere av dere får opp øynene for hva Audio-Insight er.
    Geir Fredriksen leverer årgangs vin av ypperste klasse for hørselen vår.😄
    Dette er en viderutvikling av Adyton produktene som jeg håper flest mulig
    for del av.
    På OHC finnes en glimrende demonstrasjon av Audio-Insights Q-10 med basstårn.😄
    Geir Fredriksen er også en gjestfri og hyggelig fyr som gjerne etter avtale demonstrer
    sine kreasjoner. Han bor i midt Norge.
    Da har i hvertfall dere som ønsker å høre hva dette er muligheten.
    Geir i midt Norge og jeg i Bærum utenfor Oslo.😄


    Salg går gjennom forhandlere som også sikkert etterhvert vil ha demo muligheter?

    Tusen Takk Geir.
     
    Sist redigert:

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Hei alle Audio-Insight og Adytons venner

    Håper flere av dere får opp øynene for hva Audio-Insight er.
    Geir Fredriksen leverer årgangs vin av ypperste klasse for hørselen vår.😄
    Dette er en viderutvikling av Adyton produktene som jeg håper flest mulig
    for del av.
    Geir Fredriksen er også en gjestfri og hyggelig fyr som gjerne etter avtale demonstrer
    sine kreasjoner. Han bor i midt Norge.
    Da har i hvertfall dere som ønsker å høre hva dette er muligheten.
    Geir i midt Norge og jeg i Bærum utenfor Oslo.😄

    Salg går gjennom forhandlere som også sikkert etterhvert vil ha demo muligheter?

    Tusen Takk Geir.
    Hjertelig velkommen innom for å høre Audio Insight her på Oslo Hi-Fi Center =)
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Men de demonstrerer lillebroren Q10 der?

    Har hørt disse hos OHC, og syntes det låter virkelig bra.

    Har også vært så heldig og hørt flaggskipet, hos hifipuristen. Og dette er høyttalere som gjengir musikk på en måte man lett blir glad i og liker :)
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Men de demonstrerer lillebroren Q10 der?

    Har hørt disse hos OHC, og syntes det låter virkelig bra.

    Har også vært så heldig og hørt flaggskipet, hos hifipuristen. Og dette er høyttalere som gjengir musikk på en måte man lett blir glad i og liker :)
    Audio-Insight sitt høyttalersystem med Q-10 og basstårn låter veldig bra hos OHC.😄

    Dette rommet er virkelig verdt en lytt.😁

    Dette er ikke båndsystemet til Audio-Insight som det er skrevet litt om over her.😄
    Båndsystemet til Audio-Insight heter Q-10 Ribbon.(bånd)👍
     
    Sist redigert:

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Kunne tenkt meg og hørt på Audio Insight M1 – forsterkeren også i eget oppsett
    Audio-Insight M-1 er en kl D forsterker som er fullbalansert.
    Den har ikke tilbakekobling og ingen kondensatorer signalveien.
    Effekten er vel på 2x560W så vidt jeg husker?😎
    Kan også leveres som monotrinn.👍
    Denne forsterkeren åpnet mine øyne(ører) for hva kl D kan få til.😇
     

    henjaer

    Banned
    Ble medlem
    09.05.2012
    Innlegg
    224
    Antall liker
    61
    Torget vurderinger
    7
    Kunne tenkt meg og hørt på Audio Insight M1 – forsterkeren også i eget oppsett
    Audio-Insight M-1 er en kl D forsterker som er fullbalansert.
    Den har ikke tilbakekobling og ingen kondensatorer signalveien.
    Effekten er vel på 2x560W så vidt jeg husker???????
    Kan også leveres som monotrinn.??????
    Denne forsterkeren åpnet mine øyne(ører) for hva kl D kan få til.??????
    Høres spennende ut har du den forsterkeren,jeg går ut ifra at den må bestilles vet du om det er mulig å låne for test
     

    henjaer

    Banned
    Ble medlem
    09.05.2012
    Innlegg
    224
    Antall liker
    61
    Torget vurderinger
    7
    Kunne tenkt meg og hørt på Audio Insight M1 – forsterkeren også i eget oppsett
    Audio-Insight M-1 er en kl D forsterker som er fullbalansert.
    Den har ikke tilbakekobling og ingen kondensatorer signalveien.
    Effekten er vel på 2x560W så vidt jeg husker?😎
    Kan også leveres som monotrinn.👍
    Denne forsterkeren åpnet mine øyne(ører) for hva kl D kan få til.😇
    Høres spennende ut har du den forsterkeren,jeg går ut ifra at den må bestilles vet du om det er mulig å låne for test
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Kunne tenkt meg og hørt på Audio Insight M1 – forsterkeren også i eget oppsett
    Audio-Insight M-1 er en kl D forsterker som er fullbalansert.
    Den har ikke tilbakekobling og ingen kondensatorer signalveien.
    Effekten er vel på 2x560W så vidt jeg husker?😎
    Kan også leveres som monotrinn.👍
    Denne forsterkeren åpnet mine øyne(ører) for hva kl D kan få til.😇
    Høres spennende ut har du den forsterkeren,jeg går ut ifra at den må bestilles vet du om det er mulig å låne for test
    Konstruktør Geir Fredriksen svarer deg ila 3-4dg.😀
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Da er jeg blitt eier av mitt først produkt fra Audio Insight.

    Isovolt ble hentet forrige torsdag. Dette er en av den første serien på 10 som er produsert.

    De første erfaringene er at dette er spennende. Det er lovet mye for dette produktet, så vi får se om det leverer....???

    En liten erfaring har jeg. Har ved løfting og plassering bak anlegget kommet bort i knappen der den er blitt koblet bort fra jord. Da ble den veldig varm og slo seg automatisk av. Så lytteseansen på søndag fikk en brå slutt....Hadde den i anlegg nr.2 frem til søndag, og da fungerte det uten noe avbrudd.

    Audio Insight Isovolt.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn