Og gjøre noe med akustikken…..
Er i familiestuen, så byr på lite spillerom for akustikktiltak.. forslag til noe som vil påvirke opplevd skarphet i diskant?Og gjøre noe med akustikken…..
Tror du har rett! Mulig dsp er et must i stuen minDet där är nog basens fel!
Det är otroligt viktigt att basen står på ett ställe där avståndet till lyssnaren blir lika som panelerna och att de/den delas högt upp. Annars blir det skarpt. Timing![]()
Timeingen blir dessverre feil likevel, fordi subbene har prosesseringstid.🥲Det där är nog basens fel!
Det är otroligt viktigt att basen står på ett ställe där avståndet till lyssnaren blir lika som panelerna och att de/den delas högt upp. Annars blir det skarpt. Timing![]()
Har dynacell (lillebroren) ståendes!..å d er vel grunnen til at jeg har q10 i dagJeg vil melde meg som venn av Audio Insight med nyinnkjøpte gamle greier, nemlig Multicell. Disse hadde jeg for sikkert 20år siden. Solgte de og har siden angret på det.
Så dukket et tilsvarende par opp på brukte, måtte kjøpe. En eier siden ny, kvittering og org. Emballasje.
Spiller bedre enn jeg husker.
Mvh Allan Vis vedlegget 1117492
D er vel der dsp kommer inn i bildetTimeingen blir dessverre feil likevel, fordi subbene har prosesseringstid.🥲