Hvem som helst kan si hva de ønsker om hva som helst uten at noen som helst trenger ta noen som helst for det. Aller helst.65finger skrev:Jeg kan si hva jeg vil om tyske, engelsk og andre biler fordi jeg kjører en møkkete svart liten 5 år gammel nissan Micra og har ingen injurerende kraft overhode ;D
...men det er injurende imot oss autofile at bilen din ikke holdes bedre iorden og er så møkkete.... Første bilen jeg har hørt om hvor eieren har fått infeksjonssår ved bruk... ;D65finger skrev:Jeg kan si hva jeg vil om tyske, engelsk og andre biler fordi jeg kjører en møkkete svart liten 5 år gammel nissan Micra og har ingen injurerende kraft overhode ;D
Ingen fortalte meg de første årene at den måtte vaskes. Trodde den var selvrensendeHCS skrev:...men det er injurende imot oss autofile at bilen din ikke holdes bedre iorden og er så møkkete.... Første bilen jeg har hørt om hvor eieren har fått infeksjonssår ved bruk... ;D65finger skrev:Jeg kan si hva jeg vil om tyske, engelsk og andre biler fordi jeg kjører en møkkete svart liten 5 år gammel nissan Micra og har ingen injurerende kraft overhode ;D
Siden den er så liten kanskje du kan vrenge den og kjøre den ned innsida ut....65finger skrev:Ingen fortalte meg de første årene at den måtte vaskes. Trodde den var selvrensendeHCS skrev:...men det er injurende imot oss autofile at bilen din ikke holdes bedre iorden og er så møkkete.... Første bilen jeg har hørt om hvor eieren har fått infeksjonssår ved bruk... ;D65finger skrev:Jeg kan si hva jeg vil om tyske, engelsk og andre biler fordi jeg kjører en møkkete svart liten 5 år gammel nissan Micra og har ingen injurerende kraft overhode ;D
Kjørte den ned til Lysekil i går. Motoren kuttet minst 20 ganger til halden. Oppførte seg eksemplarisk videre. Den er jævlig lunefullHCS skrev:Siden den er så liten kanskje du kan vrenge den og kjøre den ned innsida ut....65finger skrev:Ingen fortalte meg de første årene at den måtte vaskes. Trodde den var selvrensendeHCS skrev:...men det er injurende imot oss autofile at bilen din ikke holdes bedre iorden og er så møkkete.... Første bilen jeg har hørt om hvor eieren har fått infeksjonssår ved bruk... ;D65finger skrev:Jeg kan si hva jeg vil om tyske, engelsk og andre biler fordi jeg kjører en møkkete svart liten 5 år gammel nissan Micra og har ingen injurerende kraft overhode ;D![]()
Tvert imot, med en slik bil blir alt du sier om biler injurerende.65finger skrev:Jeg kan si hva jeg vil om tyske, engelsk og andre biler fordi jeg kjører en møkkete svart liten 5 år gammel nissan Micra og har ingen injurerende kraft overhode ;D
Hehe jeg bør holde nebbet lukketPink_Panther skrev:Tvert imot, med en slik bil blir alt du sier om biler injurerende.65finger skrev:Jeg kan si hva jeg vil om tyske, engelsk og andre biler fordi jeg kjører en møkkete svart liten 5 år gammel nissan Micra og har ingen injurerende kraft overhode ;D
Ditto den !Pink_Panther skrev:Ganske så lekker, men jeg er ikke glad i LEDlys. De er litt...Bangla-Bangers
vi er flere om denTrane skrev:Ditto den !Pink_Panther skrev:Ganske så lekker, men jeg er ikke glad i LEDlys. De er litt...Bangla-Bangers
Kanskje Fiat-ledelsen gjør alvor i å relansere Alfa på det amerikanske markedet. Planen er (var?) vel å produsere 300k Alfa-er i året, så da må de vel ha noen modeller som også kan selges "over there".hifiguru skrev:Jo mer jeg titter på den Alfa-spideren jo mer skeptisk blir jeg. Den skarpe kanten over frontlykten gir litt for mye Corvette sen 60 og utover assosiasjoner, i det hele, veldig 70-talls GM show-car-look over det hele, spesielt rett fra siden.......uuuuuuuuhh
torem skrev:Kanskje Fiat-ledelsen gjør alvor i å relansere Alfa på det amerikanske markedet. Planen er (var?) vel å produsere 300k Alfa-er i året, så da må de vel ha noen modeller som også kan selges "over there".
Hei,GSi-Turbo skrev:Nå er jeg Opelmann å syns både nye Astra å Insignia er meget pene biler, men jeg må si at Alfa har ett design å kjøre-estetikk som tilfredstiller meg å pirrer min nysgjerrighet. Nå har jeg aldri prøvd en skikkelig Alfa men kunne godt tenkt meg en Giulietta eller 159 eller Brera. Var nære på å kjøpe Alfa 2 ganger men endte opp med Zafira OPC istedenfor (som var en skikkelig artig bil). men neste gang skal jeg ta sats å stupe ut i d ukjente Alfa-landet tror jeg![]()
Vel, dette er Chrysler med Lancia-merke for salg i Europa etter det jeg har forstått. Et latterlig navnebytte, i alle fall her i Norge (fungerer muligens i Italia).Pink_Panther skrev:torem skrev:Kanskje Fiat-ledelsen gjør alvor i å relansere Alfa på det amerikanske markedet. Planen er (var?) vel å produsere 300k Alfa-er i året, så da må de vel ha noen modeller som også kan selges "over there".
De har satset på Lancia, ehh...rebadget noen Chrysler modeller.
Den [Ferrari 412] er i tillegg Daft Punk-approbert.Når det gjeldet Italienske biler er de jo som kjent totalt forferdelig! Dette har ikke forhindret meg i å ønske en slik nedenfor siden ca. 1975. Jeg lurer på om jeg skal importere en slik en vakker dag i stedet for å kjøpe ny bil. Audien har jo runda 350 000 men jeg tror den klarer 350 000 til (minst).
Snakk om nydelig bil dette. En av tidenes peneste sedaner. Kan jo importeres som veteranbil nå...
Antakelig astronomiske videlikeholdsutgifter på denne!