Arctic Lydlaug, Tromsø

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • andreas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.10.2003
    Innlegg
    2.366
    Antall liker
    146
    Roda - Ikkje ha for store forventninge. Mbare si stua e så stappe full av høytaler og cd-plater at knapt noe lys trenger inn her. I tillegg har vi noen svært romslige ølmager som tar opp det som måtte være igjen av plass og fotoner i rommet. Vi kan sikkert gjøre noen spede forsøk, men som sagt..
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Dessuten lik eg meg best i mørket. :)

    Neida, hvis noen vil ta med seg kamera må vi klare å få tatt noen bilder. Så kan de som ser bildene sende støttemailer til samboerne mine etterpå. Man kan si mye rart om Magnepan, men Maggies uten stofftrekket og med et delefilter som er delvis utenfor HT ser ut som en prototype av nokka som aldri var ment for noe vettugt.

    Det blir spennende å se hva folk tenker om anlegget mitt. Gøy, gøy.
     

    Canutus

    Medlem
    Ble medlem
    18.01.2005
    Innlegg
    39
    Antall liker
    0
    Hei
    Kunne godt tenkt å vært med på mandag, men skjønner at det begynner å bli rimmelig fullt.
    Da i hovedsak for høre litt på Naim CD5i, det er jo ingen forhandler innen de nærmeste par hundre mil.
     

    pelsjeger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.04.2004
    Innlegg
    897
    Antall liker
    1.000
    Torget vurderinger
    4
    Cantus: du har pm.

    Skal bli spennende dette, kudos til Mbare som har baller til å ta det første skrittet og åpne sin stue for oss andre gærniger!
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Skal vi se. Rekker ikke å skrive så mye før jobbdagen begynner, så kommer sterkere tilbake utover dagen. Først og fremst takk for en hyggelig kveld til dere som var der!

    Anlegget mitt står beskrevet i signaturen - det som dere ser på noen av bildene er to cd-spillere som vi prøvde i går kveld: Wadia 830 og en Copland. Den siste etter Andreas sitt eget uttrykk "omtrent modda i stykker". I tillegg hadde vi en Naim CD5i, men den og eieren hadde dratt når bildene ble tatt.

    Konklusjon for min del etter å ha testa 4 cd-spillere: jeg må ha ny cd-spiller. Pokker. :mad: :eek: 8)

    Stikkord: mindre flising på alle spillerne enn min Cayin, bedre bass, større rom, mer musikk.

    Utover det får kommentarer ligge til utover dagen hvis jeg får tid.
     

    andreas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.10.2003
    Innlegg
    2.366
    Antall liker
    146
    Takk for en hyggelig kveld i går, gutter!

    Vi begynte vel kvelden med å høre litt på Mbare sitt anlegg. Jeg hadde hørt det noen ganger før, så jeg var mest spent på hva de andre syns og det virket nå som de likte det de hørte. Selv vil jeg si det spiller med et stort lydbilde, svært gjennomsiktig og med god dynamikk fra topp til bunn. Mens lydbildet har svært god høyde er det ikke så dypt bakover i rommet. Det kan låte hardt, og bassen er ganske ulik det man er vant til fra kassehøytalere med bassport: Svært stram, tørr, hurtig og går nokså langt ned. Jeg tror at rørpre-en gjør sitt til at det ikke blir for hard lyd; klasse D og Mangepan er ikke produktene som legger et mykt slør over musikken, for å si det sånn.

    Da vi skulle teste tre nye CD-spillere begynte vi med å sette strøm på dem uten at de sto tilkoblet anlegget, bare for å bøte litt på "kaldstart" problemer. Så spilte vi fire kutt: (Her trenger jeg hjelp gutter, send pm så jeg kan redigere)

    Jonny Cash: "Solitary man" fra American III.
    Mbare sin afrika cd med fet basstromme, jesus-tekst og kor
    Thomas Dybdal: "U" fra Sience
    Dave? rock -med trøkk og dyp bass.

    Da vi plugga inn Naim CD5i var det godlyder å høre allerede før musikken begynte, men det var bare gutta som siklet på den herlige utformingen og CD - skuffen med puck! Det ble også helt klart at her var det mer ro, orden og herlig klang enn hos Cayin CD15T. Lyden stakk ikke av i noen retninger, bortsett fra at vi måtte skru ned lyttevolumet litt. Naim hadde så mye mer skyv og "grunt" i musikken at Mangepan - høytalerene begynte å vrenge på de afrikanske trommene. Med justert volum ble det også klart at det blant annet var lettere å følge basstrommene. Ting hang bedre sammen, rett og slett, og vi kunne "se" lenger inn i lydbildet.

    Ut med NAim og inn med Wadia 830 ca 1999 modell. Også denne spilleren er herlig bygget med godt drivverk hvor CD-en må legges opp ned, men ikke like lekker som Naim. Tilbake kom litt av grumset/flisingen/stresset i toppen, men ikke så tydelig som på Cayin. Nå vokste også lydbilde ytterligere og ikke minst satt bassen som ei kule. Wadia gravde mye dypere enn de to foregående og ga også masse kropp til vokaler og instrumenter a la Naim, men ikke med samme ro og eleganse som denne. Etter gjennomgangen var Wadia favoritten til flere og ikke minst fordi den spilte veldig på lag med resten av oppsettet.

    Ut med Wadia og inn med Copland. Denne fikk ikke plass i racket og måtte stå på gulvet. Her var det størrelse på lydbilde, kropp i mellomtonen og dynamikk minst på høyde med Wadia, men den gravde ikke like dypt. Nesten som den feiget litt ut helt der nede. Flisingen/ stresset i toppen var også tilstede, ikke samme ro som hos Naim. Likevel noen hakk over Cayin totalt sett, fritt etter hukommelsen.

    Min personlige favoritt var Naim CD5i, men så er jeg også allergisk mot stresset lyd. Andre likte Wadia bedre, ikke minst til Mbares anlegg.

    Neste kveld har vi planer om å drikke øl slik at vi ikke får med oss ting spiller såpass ulikt. Da skal vi også teste Mc275 mot min DIY El34 forsterker om alt går etter planen.
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Takk for mandagens seanse. Var hyggelig å treffe nye folk og å høre et nytt anlegg med god musikk.

    Helt enig i at anlegget låter veldig stort. Noe annet som slå meg var presisjonen av alt som skjedde. Synes ikke minst vokalgjengivelsen imponerte veldig. Et anlegg med en helt annen lydsignatur enn hva jeg er vant med. Alt var strammere og større og spilte som ei kule. Personlig blir det kanskje for mye av det gode for meg, men du verden som det satt under den seansen vi hadde. Moro dette. :)

    Er også enig i at rørpreen nok gjør seg i oppsettet, den hindrer at lyden blir for skarp, samtidig som man beholdt de gode egenskapene effekttrinnet og høyttalerne hadde. Presisjonen imponerte i hvert fall meg.

    Jeg tror også dette er et oppsett som virkelig kan avsløre styrker og svakheter ved kilder, cd'er, kabler ol på en lett hørbar måte. Lite tilgivende, samtidig som det imponerer med den rette matchingen. Jeg ble i hvert fall bare sittende å lytte når lyden spredde seg utover rommet.

    Til cd-spiller sammenligningen.
    Vil si vi brukte låter som kledde anlegget godt.

    Cayin: Låt noe flisete og hardt, men ble ikke skikkelig lagt merke til før de andre spillerne ble testet. Men det låt uansett bra også med denne innkoplet. Det betyr bare at anlegget har mer å gå på med en annen kilde. Men ingen spiller å skamme seg over.

    Naim: Som nevnt var dette mye musikk. Snill og rund i toppen. Jeg forstår godt de som lever lykkelig med denne. Virket litt mer laid back i spillestilen. Ikke treg altså, men den bare spilte naturlig uten å prøve å presse seg på. Noe som matchet oppsettet bra i mine ører.

    Wadia: Dette er min spiller. Det første som slo meg var at den utvidet et allerede stort rom til å bli et enormt rom. Godt fundament i bunnen som jeg setter pris på. Jeg er enig i at den var noe skarpere i toppen enn Naim.

    Copland: Gjorde ingenting galt, alt hørtes korrekt ut. Den var jevnt god på alle parametre, men matchet ikke de to forrige på deres spesielle styrker. Det var dog et untak jeg la merke til, den hadde en fantastisk klang på piano. En spiller som ikke imponerte meg sånn direkte, men jeg vil anta at dette er en spiller man virkelig liker over tid. En spiller som blir værende i anlegget nettopp av den grunn at den ikke trenger seg noe særlig på.

    Hvilken spiller var best?
    Tja, preferanser. Jeg skjønner at mange vil foretrekke Naim, og Copland kan jeg tenke meg er fin over tid. Selv må jeg si at med det oppsettet jeg har hjemme passer min Wadia meg utmerket og av disse er dette spilleren for meg. Jeg har et oppsett som roer den noe spisse toppen.

    Ser man bort fra innebygd volumregulering og tenker nypris vil jeg si at Naim er rundens "value for the money". Det vil være interessant å teste ut hva volumreguleringen i min Wadia er god for. Det er helt sikkert noe å hente på en god pre, men hvor mye man jeg gi for å oppnå samme kvalitet? Eneste jeg har sammenlignet med er EC 4.6 og EC'en ble solgt.

    Regner vi ny Naim mot brukt Wadia med volumstyring så tror jeg at jeg personlig nok en gang hadde valgt Wadia. Men alt dette er subjektivt og basert på egne preferanser. Ingen av spillerne bør skamme seg. Det var artig å høre litt, for meg, ukjente komponenter. Mye man har lest om, men ikke hørt.

    Dette var artig, håper vi kan gjenta dette.
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    På tide å skrive litt fra min side også.

    Er enig i Andreas og Holmium sine oppsummeringer i stor grad, i hvert fall når det kommer til lydsignaturer på spillerne. Jeg hadde gått for Wadiaen hadde jeg hatt et valg, men verken Naim eller Copland var hakkende gærnt for å si det forsiktig. Naim hadde jeg nok utelatt fordi lydbildet var mye større på Copland/Wadia og jeg hører etterhvert en del på klassisk musikk hvor slikt blir viktig.

    Etter å ha tenkt et par-tre dager på hva jeg skal gjøre nå, har jeg foreløpig konkludert med at jeg skal forsøke å oppgradere Cayin-spilleren. LC Clock, utgangskondiser, nye rør m.m. burde komme på rundt 3000. Det er vesentlig mindre enn det vil koste meg å kjøpe en ny spiller som matcher Copland/Wadia. I tillegg har Andreas vært snill å etterlatt Copland spilleren hos meg (mens han sjøl drar på ferie og kjøper deler til TVC-pre...) så jeg tenker å pakke sammen Cayinen og sende den til brodern i Trondheim. Så får vi se. :)

    Det blir spennende å oppgradere Cayin-spilleren. Hovedproblemet slik jeg hørte det med den var noe hard/flisete/grusete lyd, mindre trykk i bassen og størrelsen på lydbildet. Det skal det være mulig å gjøre noe med og de oppgraderingene jeg skisserer over burde være en god start. I tillegg er det mulig å sende spilleren til Base-tech og få de til å bygge en liten dempeplattform til transporten... Dog, det blir et stykke framover.

    Igjen: hyggelig kveld, hyggelige folk. Jeg var overrasket over at anlegget mitt så tydelig skilte mellom lydkildene. Morsomt. Og jeg blir mer og mer sikker på at den pre'en jeg bruker og som brodern har bygd er en racer av en pre.

    Og ja, den "afrika-cd'en til Mbare" var Femi Kuti sin "Fight to Win". Låta het "Traitors of Africa" og jeg tror ikke han synger noe om jesus. 8)
     

    andreas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.10.2003
    Innlegg
    2.366
    Antall liker
    146
    Mbare skrev:
    Og ja, den "afrika-cd'en til Mbare" var Femi Kuti sin "Fight to Win". Låta het "Traitors of Africa" og jeg tror ikke han synger noe om jesus. 8)
    Du var bare så fornøyd med lyden fra anlegget at du glemte å høre etter. Det var dette med persepsjon, Mbare :-*. Du hadde jo et glimrende innlegg om dette for en tid tilbake. Mener at et stykke ut i låte blir koret nokså gospel - inspirerte og da synger de om ham.

    Mobilkamera-bildet jeg tok av dere ble så kornete og dårlig at det legges ikke ut. Neste gang må vi ha med bedre kamera. Eller hva med å fly opp hit en tur, Roda ;).
     

    pelsjeger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.04.2004
    Innlegg
    897
    Antall liker
    1.000
    Torget vurderinger
    4
    Veldig godt oppsummert av Mbare, Holmium og Andreas. Er enig i det meste som her blitt sagt her, og som jeg nevnte tidligere foretrakk jeg også Wadia'en i Mbares oppsett da den først og fremst var i stand til å tegne størst og mest presist lydbilde av alle spillerne. Man kunne sikkert sitte time etter time og finne detaljer i kjente innspillinger som man ikke ante var der. Bassen gikk dyyypt og men alt virket veldig behersket og kontrollert, kanskje på grensen til det kjedsomme i lengden? Parret med MC275 og Patos som Holmium har kan jeg tenke meg at spiller som en kule. Hadde jeg hatt råd til en mc275 så hadde jeg nok kjøpt to! :p

    Coplanden er vanskelig å kommentere da jeg satt helt ute til høyre da den ble testet. Det virket som den hadde mer "kjøtt på beinet" eller "kropp" om du vil (i positiv forstand) enn de andre. Ingen imponatoreffekt, så denne stiger nok i kurs om man har den i hus en stund.

    Lydsignaturen til Naimen min var absolutt lett gjenkjennelig i dette systemet selv om det kanskje ikke er den første spilleren man tenker på å parre med panelhøyttalere. Det er på rytmiske spor denne kommer til sin rett, men kan forstå at Andreas likte det han hørte da den spiller på en veldig uanstrengt ikke-hifi måte. Den spretter avgårde med godt skyv i midbass og dermed skal det ikke mye til før man får godfot. I mitt oppsett (som egentlig kan ses som den rake motsetning fra Mbares) framheves dette ennå mer. Prisen man må betale er dog at det svikter på perspektiv. Scenen blir veldig flat og presentert litt "in your face" (tenk grado vs sennheiser). Jeg trodde jeg var sennheiser-mann helt til jeg kjøpte meg et par billige gradoer :). Tror nok jeg ville beholdt denne i mitt oppsett over de andre tre.

    Cayinen vet jeg ikke helt hva jeg skal si om. Vi hørte endel på den før vi svitsja spillere, og bortsett fra at den framsto som bittelitt lys og kvass i signaturen (spillet vi på rør- eller transistorutgangen?) hadde jeg ingenting å utsette på den. Den var frisk og fin og hentet fram mye detaljer. Da vi byttet spillere ble den derimot satt litt til skamme.

    Nå har jeg vært magnepaneier, så jeg hadde en god anelse om hva som ventet før jeg kom inn døra.
    Likevel kan jeg ikke si noe annet enn at jeg forlot derfra mektig imponert. Klokt valg av både høyttalere, elektronikk til rommet det var plassert i.

    Flott initiativ av Mbare å åpne sine dører for oss andre.
     

    pelsjeger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.04.2004
    Innlegg
    897
    Antall liker
    1.000
    Torget vurderinger
    4
    Forresten:

    Det fjerde sporet vi kjørte heter "Save Me" fra Dave Matthews - Some Devil

     

    Berg

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Innlegg
    1.039
    Antall liker
    1
    Morsomt at dere har fått dratt igang aktiviteter. Har vært bortreist så kunne ikke melde min interesse. Hadde vært morsomt å prøvd USB dacen min i det selskapet. Om man ser på pris burde den fått grisebank. Kanskje det blir en rematch ettervært ?
     

    andreas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.10.2003
    Innlegg
    2.366
    Antall liker
    146
    Berg skrev:
    Morsomt at dere har fått dratt igang aktiviteter. Har vært bortreist så kunne ikke melde min interesse. Hadde vært morsomt å prøvd USB dacen min i det selskapet. Om man ser på pris burde den fått grisebank. Kanskje det blir en rematch ettervært ?
    Det må vi få til ved neste korsvei! Du må nok ta med deg musikken også i så tilfelle.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Jeg var jo med å diskuterte Lydlauget her i byen. Men så har jeg vært så opptatt at jeg har glemt det hele av. Dog, ryktene vil ha det til at det blir mer lyd i Tromsø fremover.

    Mvh. Bjørn
     

    andreas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.10.2003
    Innlegg
    2.366
    Antall liker
    146
    RoDa skrev:
    Andreas skrev:
    Eller hva med å fly opp hit en tur, Roda ;).
    Hehe, lande på Langnes 2de juledag. Skal ut å hente leiebil 3dje juledag, kan jo hende eg kjøre meg vill og må innom på en kopp kaffe før eg finn telbake tel Hamna...... ;D

    I så fall blir det vel nokka sånn her:
    http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showtopic=4593

    Mvh
    Rolf
    Klart du må bidra til litt julestemning i nord. Ta på rød lue og kjør rett hjem til mæ. Det e jo høytid for hifi også med ferie og lange netter!
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Åhå, det kommer til å bli mer julestemning i Tromsø. Definitivt mer Hifi utvalg.
     

    pelsjeger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.04.2004
    Innlegg
    897
    Antall liker
    1.000
    Torget vurderinger
    4
    bjornh skrev:
    Åhå, det kommer til å bli mer julestemning i Tromsø. Definitivt mer Hifi utvalg.
    Å? Er det noe jeg har gått glipp av? Do tell...
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Eneste jeg kan si at det blir definitivt mer å velge mellom av Hifi før jul. Ytterligere en aktør etablerer virksomhet i området.
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    bjornh skrev:
    Eneste jeg kan si at det blir definitivt mer å velge mellom av Hifi før jul. Ytterligere en aktør etablerer virksomhet i området.
    Kan jeg spørre hvor aktøren skal holde til?
    Underavdeling til Lyric eller PM Audio? Eller er det noe helt nytt?
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    pelsjeger skrev:
    Forresten:

    Det fjerde sporet vi kjørte heter "Save Me" fra Dave Matthews - Some Devil

    Kjøpte denne lørdag og har rukket en gjennomhøring. Virker som en kanonplate dette.
    Tror spor 9 "An´ Another Thing" og spor 11 "Baby" også ville gjort seg meget godt på Mbare sitt anlegg. Ellers falt jeg selv for det akustiske avslutningssporet, spor 14 "Gravedigger".

    Fin plate dette.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Holmium skrev:
    bjornh skrev:
    Eneste jeg kan si at det blir definitivt mer å velge mellom av Hifi før jul. Ytterligere en aktør etablerer virksomhet i området.
    Kan jeg spørre hvor aktøren skal holde til?
    Underavdeling til Lyric eller PM Audio? Eller er det noe helt nytt?
    Et eget AS. Foreløpig er det lagt lokk på detaljene.
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Du, Bjornh, det er litt ufint å si at det kommer noe kjempe-, kjempetøft din vei, men eg kan ikke si nokka om det, så ædda-bædda. :) ;D

    Ja, ja. Vi får vente i spenning, men eg kjenne forventningene gro.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Verden vil definitivt endre seg i Tromsø. Hehe. Nei jeg fikk noen inputs en dag, og det ser....lyst ut! 8)
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Mbare skrev:
    På tide å skrive litt fra min side også.

    Etter å ha tenkt et par-tre dager på hva jeg skal gjøre nå, har jeg foreløpig konkludert med at jeg skal forsøke å oppgradere Cayin-spilleren. LC Clock, utgangskondiser, nye rør m.m. burde komme på rundt 3000.
    Har det skjedd noe med dette prosjektet?
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Skjedd og skjedd. Jeg har sendt cd-spilleren til Trondheim og min bror for oppgradering. Skal selv til Trondheim på messen i november og håper å få med meg en oppgradert spiller på flyet tilbake. Det blir i hvert fall LC-Clock og kondiser m.m, vi vurderer å bygge nytt rør-utgangstrinn. Får se hva vi får tid og råd til i denne omgangen.

    Derimot har jeg gjort noe annet: satt inn den andre pre'en min, den som egentlig er ment som forsterker til hodetelefonene mine. Og den spiller ringer rundt den egentlige pre'en min. Fullstendig. Det er litt dumt, på en måte, den koste 2000-3000 mindre i deler, men, men . :)

    La meg si det sånn: lydforskjellen til det bedre var vesentlig større med den "nye" pre'en enn med noen av cd-spillerne vi prøvde. Det dukket plutselig opp en svart bakgrunn, heftig bass, større lydbilde, mer dynamikk, klang, alt som er gøy. Så nå gliser jeg som en liten unge å spiller musikk til alt for sent på kvelden. Og lurer på hva jeg skal gjøre videre fordi den pre'en (hodepre'en) har bare en inngang...
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    bjornh skrev:
    Verden vil definitivt endre seg i Tromsø. Hehe. Nei jeg fikk noen inputs en dag, og det ser....lyst ut! 8)
    Ser at Hi-Fi Centeret søker ny daglig leder. Betyr det at nåværende skal starte noe eget?
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Nei, han har funnet seg en annen jobb.
     

    Efraimsen

    Medlem
    Ble medlem
    26.11.2003
    Innlegg
    20
    Antall liker
    0
    Er det ei organisert forening. Eller treffes Dere bare etter avtale rundt omkring.
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Efraimsen skrev:
    Er det ei organisert forening. Eller treffes Dere bare etter avtale rundt omkring.
    Tror det er lite organisering så langt.
    Jeg har i hvert fall bare vært på ett treff. Og hyggelig var det.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Her var det liv......


    Bjørn
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Ikke sant....

    Hvordan blir det med butikkprosjektet du snakka om tidligere i tråden?
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    1 stk Mc275 til 19.900kr på Hi-Fi Centeret!
    (mest sannsynlig den "gamle" modelllen jeg hadde i hus i et par dager. Men til prisen er dette et meget godt kjøp.
    Hadde jeg bare hatt råd til en til.....
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Mbare skrev:
    Ikke sant....

    Hvordan blir det med butikkprosjektet du snakka om tidligere i tråden?
    Etter det jeg har skjønt skal det åpnes en ny butikk på nyåret.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    bjornh skrev:
    Mbare skrev:
    Ikke sant....

    Hvordan blir det med butikkprosjektet du snakka om tidligere i tråden?
    Etter det jeg har skjønt skal det åpnes en ny butikk på nyåret.
    Litt nyheter: en ny Hifi-butikk vil åpnes på nyåret i Storgata.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn