APL Hi-Fi.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.975
    Antall liker
    2.889
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Spennende med Audiophile optimizer. Vil gjerne høre mer når du gjør deg erfaring med løsningen.

    Final
    Det er en del om det på forumet til Jplay (JPLAY - hi-end audio player for Windows)
    Personlig synes jeg mange drar dette litt for langt, når det går kraftig ut over funksjonaliteten. Det optimale er 2 pc'er osv.....
    Jplay er forsåvidt en ok programvare, som endrer litt på lyden. Har brukt den en stund nå og liker lyden av den.

    Om du velger å bruke JRiver eller Foobar, blir en smakssak. Det er ingen lydmessige forskjeller som jeg klarte å finne. Foobar har fler tilpasninger når det gjelder utseende og funksjonalitet. Den er også bedre på remote til nettbrett.
    Optimizer er kun en programvare som fjerner tjenester fra Windows og tukler litt med registret. Fordelen er at cpu jobber lettere. Disse tjenestene kan du fjerne selv.
    Det viktigste med slike pc'er som skal avspille musikk er at de blir brukt kun til det, og at de største W7/W8 tjenestene blir fjernet, som feks Bluetooth, Internett, Tråløst nett osv osv.

    De som drar dette langt nok er sikkert lykkelige med å fjerne hele Windows sitt GUI, og gå bort til PC for å bytte "plate" ved å ha egne script som inneholder kuttene du vil høre. Gevinsten i dette er heller tvilsom, selv om enkelte på ovennevnte forum lager halleluljastemning jo mer puristisk dette blir.

    Dere får et nytt medlem her snart som har overtatt min glimrende Dac-S.
    Noe spennende er på gang.......
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.016
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer så mye, endelig APL i stua igjen etter flere års tørke!

    Mvh.
    SAL
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    DSD-S står nå til innbrenning :D Har ikke amp eller høyttalere ennå men kjører innbrenning likevel i samråd med Alex P. :D
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.762
    Antall liker
    10.564
    Torget vurderinger
    10
    Det er forbausende mange APL-S dacer til salgs nå. Har litt lyst på en sånn.
    Er det DSD alle skal ha nå isteden?
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    DSD-S står nå til innbrenning :D Har ikke amp eller høyttalere ennå men kjører innbrenning likevel i samråd med Alex P. :D
    Dette kan du glede deg til :) Har hørt en del APL komponenter og ørene mine liker svært godt det jeg har hørt.

    Mvh: Espen L
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    De siste fra APL med DSD er vel DSD-S og DSD-M :)
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    885
    Det er forbausende mange APL-S dacer til salgs nå. Har litt lyst på en sånn.
    Er det DSD alle skal ha nå isteden?
    Jeg kan ihvertfall anbefale min DAC-S. Den kan også fint brukes som pre amp. Man kan da velge mellom to gain innstillinger slik at det blir lettere å tilpasse den digitale volumkontrollen. Hvis det er en DAC-S som er noen år gammel kan det være at den ikke har siste oppgraderinger på plass. Sjekk dette ut i tilfelle før kjøp, den kan i alle tilfelle oppgraderes. Selv har jeg valgt å bytte min inn mot en ny DSD-S, men det er mer ut fra følelsen at "mye vil ha mer". Den nye DSD-S har som navnet indikerer mulighet for også avspilling av SACD og DSD. Enten via PC eller via et eget grensesnitt man kobler APL sine egne avspillere til.
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    885
    Da kan jeg meddele at jeg har hatt min nye ALP DSD-S koblet opp i anlegget en ukes tid. Den har kommet inn som en oppgradering i forhold til en DAC-S fra samme produsent som jeg fikk i januar i år. Samtidig har jeg oppgradert/skiftet effektforsterker fra Sugden til ARC Ref 75. Litt vanskelig å sammenligne direkte med DAC-S siden jeg aldri fikk høre den opp mot Ref 75, men i mellomtiden før DSD-S ankom hadde jeg en Hegel HD12 koblet opp rett i effekt. DAC'en fra Hegel fungerte overraskende bra den stunden den var koblet opp, nesten så bra at jeg lurte på om det var en feilvurdering å gå til innkjøp av en så dyr DAC som DSD-S. All honnør til Hegel for å lage et så bra produkt.

    Etter en ukes tid med DSD-S angrer jeg likevel ikke. I mine ører er dette et klasseprodukt. I forhold til DAC-S har den blant annet en en ny type volumkontroll implementert som er en hybridløsning mellom attuenator og digital volumkontroll. Man skal skru svært lavt ned før man mister oppløsning, utover det er den lossless. Utgangssteget skal også være i stand til å drive alt av effektforsterkere.

    APL har også valgt å kaste seg på den nye DSD trenden. Eller å kaste seg på vil vel være å gi en litt feil beskrivelse, da konstruktøren mener DSD gir den mest analoge lydkvaliteten. Men dette er det nok en del uenighet om, mange teknisk kompetente personer har i lengre tid hevdet at DSD har sine problematiske sider og at høyoppløst PCM er veien å gå. Men nå ser vi altså at blant annet Hegel og Bryston kommer med DSD DAC'er, selv om begge lenge har vært nokså lunkne til formatet.

    Om det er DSD eller den generelt høyere kvaliteten på komponentene i DSD-S som er årsaken skal være usagt, men i forhold til tidligere DAC'er jeg har hatt låter musikken mer raffinert og finkornet gjennom DSD-S. Spesielt synes dette å være tilfelle ved vanlig 16/44 redbook materiale. Veldig mange innspillinger av nevnte kaliber låter i mine ører nokså kornet, nesten som når man spiller av SD materiale på en 50" HD skjerm. Når PCM signalet konverteres til DSD før det prosesseres til analog gjennom DSD DAC'en, får musikken i mine ører en mye glattere struktur. Dette er jo også noe PS Audio har prøvd å utheve med sin nye Directstream DAC; at vanlig redbook nå skal få hirez til å bli overflødig. Om så er tilfelle vil vel de lærde strides om en stund til.

    Direkte billig er DSD-S ikke, men muligheten for å begynne med en DAC-S for så å oppgradere er jo der.

    Bilde:


    dsd-s_3.jpg
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.016
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer så mye Ketil!
    Veldig fint å høre dine inntrykk av DSD-S så langt, kom gjerne tilbake med mer under innspilling.
    Nydelig og stilrent oppsett du har synes jeg, kom gjerne med flere bilder!

    Mvh.
    SAL
     

    Bjorn_I

    Medlem
    Ble medlem
    25.01.2006
    Innlegg
    14
    Antall liker
    3
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    1
    Hei

    Er nylig blitt eier av APL Dac S og er meget fornøyd så langt. Men har ikke fått helt til å benytte usb muligheten med laptop som signalkilde. Prøvde programmene ASIO og Jriver som anbefales i bruksanvisningen. Men bildene der stemmer ikke med det jeg fikk opp i softwaren. Har dere erfaring med andre programmer som eventuelt er bedre med tanke på lydkvalitet eller brukervennlighet?
    Videre lurte jeg på om noen av dere har erfaring med trådløs overføring via USB inngang og laptop? Blir lydkvaliteten like god/bedre en kablet signal?

    MVH Bjørn Ivar
     

    hato

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.04.2005
    Innlegg
    184
    Antall liker
    288
    Torget vurderinger
    8
    Gratulere med ny DAC-S.
    From JRiver settings, please choose APL Hi-fi USB ASIO (ASIO) and then go to "device settings". Leave the buffer to 50mS. Then go below to "open driver control panel". You will see another window with the ASIO driver settings. Go to Buffer Settings and adjust USB Streaming Mode to Low Latency, then click Apply next to it. Under that you will see Buffer Size. Set this to 128 samples and click Apply. If you encounter problems playing high-res files, please increase this buffer accordingly, till you don't hear clicks.
    Prøv å koble laptoppen til DAC`n før starter APL ASIO og Jriver. Jeg styrer det hele med Gizmo via nettbrett.
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.016
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer så mye Bjorn_I!
    Hyggelig at vi blir flere som nyter godt av Alex sine unike produkter.

    Mvh.
    SAL
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    885
    Gratulerer så mye Ketil!
    Veldig fint å høre dine inntrykk av DSD-S så langt, kom gjerne tilbake med mer under innspilling.
    Nydelig og stilrent oppsett du har synes jeg, kom gjerne med flere bilder!

    Mvh.
    SAL
    Gratulerer Ketil!

    6moons audioreviews: APL Hifi DSD-S !◡!

    Mvh.
    K◡kera
    Takker så mye. Kombinasjonen av DSD-S og Ref 75 spiller fantastisk bra sammen. I tillegg er det bare å glemme pre, kan ikke tenke meg at noen forforsterker kan forbedre dette, snarere det motsatte. Jeg synes også disse komponentene motbeviser teorien om at musikalitet og et hifi-detaljert lydbilde står i motsetning til hverandre. Jeg har vel aldri hatt et så detaljert lydbilde, likevel er dette den mest musikalske komboen jeg har hatt med god margin.
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.039
    Antall liker
    1.831
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Gratulerer så mye Ketil!
    Veldig fint å høre dine inntrykk av DSD-S så langt, kom gjerne tilbake med mer under innspilling.
    Nydelig og stilrent oppsett du har synes jeg, kom gjerne med flere bilder!

    Mvh.
    SAL
    Gratulerer Ketil!

    6moons audioreviews: APL Hifi DSD-S !◡!

    Mvh.
    K◡kera
    Takker så mye. Kombinasjonen av DSD-S og Ref 75 spiller fantastisk bra sammen. I tillegg er det bare å glemme pre, kan ikke tenke meg at noen forforsterker kan forbedre dette, snarere det motsatte. Jeg synes også disse komponentene motbeviser teorien om at musikalitet og et hifi-detaljert lydbilde står i motsetning til hverandre. Jeg har vel aldri hatt et så detaljert lydbilde, likevel er dette den mest musikalske komboen jeg har hatt med god margin.
    Gratulerer til både Bjørn Ivar og Ketil, dere har mye mye å glede dere til!

    Nå har jeg ikke hørt DSD-S enda, men skulle du teste en annen pre vil ARC Ref-serien være en aktuell kandidat.
     

    Bjorn_I

    Medlem
    Ble medlem
    25.01.2006
    Innlegg
    14
    Antall liker
    3
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    1
    Takker Ketil. Skal prøve ut dette til helgen nå jeg får litt tid til slikt.

    B I
     

    Bjorn_I

    Medlem
    Ble medlem
    25.01.2006
    Innlegg
    14
    Antall liker
    3
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    1
    Takker for flott svar Hato

    Skal forsøke dette. Du sier du bruker nettbrett til å styre dette. Hva bruker du for å få signalet til dacen, trådløst?

    B I
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.016
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer så mye Ketil!
    Veldig fint å høre dine inntrykk av DSD-S så langt, kom gjerne tilbake med mer under innspilling.
    Nydelig og stilrent oppsett du har synes jeg, kom gjerne med flere bilder!

    Mvh.
    SAL
    Gratulerer Ketil!

    6moons audioreviews: APL Hifi DSD-S !◡!

    Mvh.
    K◡kera
    Takker så mye. Kombinasjonen av DSD-S og Ref 75 spiller fantastisk bra sammen. I tillegg er det bare å glemme pre, kan ikke tenke meg at noen forforsterker kan forbedre dette, snarere det motsatte. Jeg synes også disse komponentene motbeviser teorien om at musikalitet og et hifi-detaljert lydbilde står i motsetning til hverandre. Jeg har vel aldri hatt et så detaljert lydbilde, likevel er dette den mest musikalske komboen jeg har hatt med god margin.
    Gratulerer til både Bjørn Ivar og Ketil, dere har mye mye å glede dere til!

    Nå har jeg ikke hørt DSD-S enda, men skulle du teste en annen pre vil ARC Ref-serien være en aktuell kandidat.
    Hei John Harald!
    Det er kun DAC-S som i noen tilfeller forbedres med forforsterker!
    DAC-Master og DSD-S blir som Ketil påpeker her bare dårligere ved å benytte forforsterker.
    Vi har prøvd mange/ "alle" forforsterkere i prisklassen 100-600000 og ingen har forbedret lyden etter vår mening.
    Første gangen Fidelity testet min gamle APL NWO 3.0 GO(tidlig variant) hadde Vadset koblet den opp sammen med ARC REF3 etter at jeg hadde reist, men som han fortalte meg ble lyden bare forringet! ARC REF3 var den gangen referanse-pre`n til Fidelity og Vadset var lettere sjokkskadet.
    Dette er selvsagt ingen fasit, ønskes "farging" i en eller annen retning vil en forforsterker gjøre dette.

    Toppmodellen APL DSD-Master har ikke volum-kontroll og er i første rekke tiltenkt å benyttes sammen med HAS-Master forsterkersett som har volum.

    Mvh.
    SAL
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    885
    Skal jo bli spennende å se hvilken konklusjon testeren hos 6moons havner på i testen av DSD-S. Litt spesielt kanskje at de legger ut testene mens de skrives, og ikke alt til slutt.

    Kan også nevne at modellen i testen kun er utstyrt med ubalanserte RCA kontakter. Balanserte XLR kontakter er tillegg og kan bestilles for 500€ ekstra. Man skulle kanskje tro at dette betydde at DSD-S var en ubalansert konstruksjon, men det er ikke helt riktig. Kanskje bedre å la Alex Peychev forklare slik han gjorde i en Mail til meg:

    The DSD-S has an interesting topology. The DAC stage is double-differential (balanced) using paralleled devices in mono mode. This achieves the needed THD+N for the digital to analog conversion part. This is then coupled to a passive Balanced to Single ended converter made with custom Lundahl transformers using Amorphous core. Then we have a single ended high-current MOSFET Class-A voltage to current converters (buffers) that are single ended. Otherwise, there will be two of these stages per channel for Balanced output which is not optimal since you will have twice the count of components per channel, resulting in higher distortions and coloration. This is the reason to use another pair of custom Lundahl Amorphous core transformers to convert SE to Balanced again, without the negative effects because it is all passive. I don't think you can find another SE to Balanced solution that will sound nearly as good.
     

    hato

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.04.2005
    Innlegg
    184
    Antall liker
    288
    Torget vurderinger
    8
    Takker for flott svar Hato

    Skal forsøke dette. Du sier du bruker nettbrett til å styre dette. Hva bruker du for å få signalet til dacen, trådløst?

    B I
    Jeg kobler laptopen til min DAC-M med usb kabel. Den står tilkoblet hele tiden og gir signalet inn i DAC`n. For å slippe å reiser meg opp av stolen, bruker jeg nettbrett som fjernkontroll til laptopen. Installer Gizmo appen hvis du bruker android eller Jremote hvis du har Ipad.
    Remotes - JRiverWiki
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Hvorfor ikke ha begge deler? Både balansert og ubalansert? ;)
    DSD-S2.jpg

    Skal jo bli spennende å se hvilken konklusjon testeren hos 6moons havner på i testen av DSD-S. Litt spesielt kanskje at de legger ut testene mens de skrives, og ikke alt til slutt.

    Kan også nevne at modellen i testen kun er utstyrt med ubalanserte RCA kontakter. Balanserte XLR kontakter er tillegg og kan bestilles for 500€ ekstra. Man skulle kanskje tro at dette betydde at DSD-S var en ubalansert konstruksjon, men det er ikke helt riktig. Kanskje bedre å la Alex Peychev forklare slik han gjorde i en Mail til meg:

    The DSD-S has an interesting topology. The DAC stage is double-differential (balanced) using paralleled devices in mono mode. This achieves the needed THD+N for the digital to analog conversion part. This is then coupled to a passive Balanced to Single ended converter made with custom Lundahl transformers using Amorphous core. Then we have a single ended high-current MOSFET Class-A voltage to current converters (buffers) that are single ended. Otherwise, there will be two of these stages per channel for Balanced output which is not optimal since you will have twice the count of components per channel, resulting in higher distortions and coloration. This is the reason to use another pair of custom Lundahl Amorphous core transformers to convert SE to Balanced again, without the negative effects because it is all passive. I don't think you can find another SE to Balanced solution that will sound nearly as good.
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    885
    Joda, siden Ref 75 kun har balanserte innganger bestilte jeg også min DSD-S med XLR i tillegg til RCA slik som din. Testeksemplaret i 6moons har derimot kun RCA ser det ut som, antagelig fordi testeren kun bruker den opp mot ubalansert utstyr. Jeg formoder at din DSD-S også har gitt en del gode lyttestunder.

    Hvorfor ikke ha begge deler? Både balansert og ubalansert? ;)
    Vis vedlegget 287302
    Skal jo bli spennende å se hvilken konklusjon testeren hos 6moons havner på i testen av DSD-S. Litt spesielt kanskje at de legger ut testene mens de skrives, og ikke alt til slutt.

    Kan også nevne at modellen i testen kun er utstyrt med ubalanserte RCA kontakter. Balanserte XLR kontakter er tillegg og kan bestilles for 500€ ekstra. Man skulle kanskje tro at dette betydde at DSD-S var en ubalansert konstruksjon, men det er ikke helt riktig. Kanskje bedre å la Alex Peychev forklare slik han gjorde i en Mail til meg:

    The DSD-S has an interesting topology. The DAC stage is double-differential (balanced) using paralleled devices in mono mode. This achieves the needed THD+N for the digital to analog conversion part. This is then coupled to a passive Balanced to Single ended converter made with custom Lundahl transformers using Amorphous core. Then we have a single ended high-current MOSFET Class-A voltage to current converters (buffers) that are single ended. Otherwise, there will be two of these stages per channel for Balanced output which is not optimal since you will have twice the count of components per channel, resulting in higher distortions and coloration. This is the reason to use another pair of custom Lundahl Amorphous core transformers to convert SE to Balanced again, without the negative effects because it is all passive. I don't think you can find another SE to Balanced solution that will sound nearly as good.
     

    tuco

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2004
    Innlegg
    175
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    Noen med erfaringer med phonotrinnet til APL? Hva koster det? Veldig fornøyd med min DAC-S, selv om vinyl er hovedkilden i heimen.
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.016
    Torget vurderinger
    10
    Noen med erfaringer med phonotrinnet til APL? Hva koster det? Veldig fornøyd med min DAC-S, selv om vinyl er hovedkilden i heimen.
    Hei Tuco!
    Godt å høre du er fornøyd med DAC-S, disse er utrolig bra synes jeg med tanke på at dette er innstegsmodell.
    Jeg får snart min vinylrigg fra Alex, da kan du låne APL PHS-M av meg!
    Den er beregnet på: MC cartridge only, RCA inputs with WBT RCA Connectors: 70, 100, 150 and 430 Ohms, user selectable from the front panel.
    I følge Alex har de kundene som har fått prøve PHS-M sammenlignet med det råeste som finnes, de har faktisk foretrukket APL, da har det vært bland annet Kondo osv.
    Prisen vil være 5000 euro.

    Mer Her:
    APL Illumi Fi

    Mvh.
    SAL
     
    Sist redigert:

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    885
    Etter å ha hatt DSD-S i hus en stund og vært meget fornøyd med lyden, synes jeg den begynte å levere det lille ekstra i det jeg gikk over til å bruke USB inngangen på DSD-S. Tidligere har jeg brukt min mediespiller, Bryston BDP-2, koblet via AES/EBU. Alex Peychev mente det skulle være mulig å koble BDP-2 til DSD-S siden den er USB 2.0 kompatibel. Jeg har prøvd dette uten å få det til, helt til jeg skjønte at Bryston hadde oppgitt feil versjon av firmwaren til å være kompatibel med overføring via USB. På Bryston sine sider står det oppgitt at fra versjon 1.70 av firmwaren skal det være mulig å koble opp BDP-2 via USB til en DAC som er USB 2.0 kompatibel. Etter at jeg forstod at dette var feil og at jeg var nødt til å oppgradere firmwaren fra Loony Loon til Manic Moose (som tilsvarer firmware 2.0) gikk det plutsellig som fot i hose å spille av via USB.

    Alex mente i utgangspunktet at overføring via USB ville gi best lydkvalitet. Siden BDP-2 i utgangspunktet skal ha svært lave jitterverdier på utgangen uansett tilkobling var jeg litt skeptisk til dette. Men når jeg nå endelig har fått til overføring via USB må jeg medgi at han hadde rett. Overføring via USB gir det lille ekstra i lydkvalitet som i mine ører får DSD-S til å gå fra meget bra til referanseklasse. Økt oppløsning gjør at det ikke hardner til ved dynamiske utblåsninger, og det låter rikere og mer engasjerende. Sånn sett føler jeg at BDP-2 blir den optimale mediaspiller til DSD-S
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Siden ting og tang tar tid (som er nødvendig) :) så har jeg like godt sendt drivverk og DAC til oppgraderin til Alex :D
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Er vel et nytt filter i FPGAen i både drivverk og DAC :) Det er litt mer han skal gjøre, men er ikke helt 100% sikker på akkurat hva :)
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    885
    OK, antageligvis får du DAC'en oppgradert til samme utgave som meg. Såvidt jeg forstod var det snakk om et egenutviklet digitalt filter. Mulig jeg investerer i en slik Pioneer sak etterhvert, men nå går de vel også ut av produksjon har jeg forstått.
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    I morgen er DAC og drivverk på vei tilbake fra oppgradering :D Tror også han dobler biasen i utgangstrinnet nå :)
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Godt Nytt Hi-Fi År til alle APL venner !◡!

    IMG_0016.jpg



    Mvh.【ツ K◡kera
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Ønsker alle APL venner fortsatt God Påske !◡!

    IMG_20150404_185208.jpg


    Mvh.【ツ K◡kera
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn