APL Hi-Fi.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • kimat

    Medlem
    Ble medlem
    31.10.2012
    Innlegg
    39
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Hærlig! Jeg gleder meg vilt til denne kommer😃
     

    Johs

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2003
    Innlegg
    200
    Antall liker
    12
    Torget vurderinger
    3
    Treng hjelp!
    Har akkurat kjøpt meg DSD-S DAC og får den ikkje til å virke tilkobla via usb til pc windows 10. Har prøvd fleire maskiner og fleire kabler.
    Same resultat - "Det er ein feil på usb enheten og windows gjenkjenner ikke enheten".
    Treng eg å laste ned ein usb driver for å få den opp og gå og I tilfell, kor frå?
    MVH
     

    Johs

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2003
    Innlegg
    200
    Antall liker
    12
    Torget vurderinger
    3
    Hei!
    Har sendt førespurnad bade til Apl og deira norske forhandlar,før eg posta her fyrste gong men ingen respons.
    Er der ingen som har denne programvara liggande og som kan sende den på e-post til
    johan.raad@enivest.net
    mvh
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.014
    Torget vurderinger
    2
    Noen som kjenner til aktivitetsnivået hos Peychev / APL for tiden? Har forsøkt siden før jul via nettside og e-post å få dem i tale, men har ingen suksess. Og for the record, så dreier det seg om handel, så det burde ikke være noen grunn til å stikke seg vekk, heller.

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    mikon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.03.2015
    Innlegg
    112
    Antall liker
    52
    Sted
    Fredrikstad
    Merkelig hvis hverken konstruktør/fabrikk og importør svarer på henvendelser. Det har vel ikke skjedd nevneverdige ting på nettsiden deres siste året heller.
    Dette merket var jo så lovende for noen år siden.
     

    Johs

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2003
    Innlegg
    200
    Antall liker
    12
    Torget vurderinger
    3
    Hei!
    Ville berre gje tilbakemelding om at Alex sende meg dei nødvendige programvarene 3.jan. Litt iriterande å vente 10 dagar på svar men med tanke på juleferien må det vel seiast å vere akseptabelt.
    Lyden frå DSD-S er velsigna fri frå giftig digitalis. Ingen pigtråd ned langs ryggrada som breier seg utover. Det er godt å sleppe slikt. Ein tåler å høyre på musikk fleire timar I strekk.
    MVH
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Lite aktivitet både her og fra Mr. Peychev. Får ikke svar fra han, men regner med det er nok av kompetanse her :)

    Jeg har ett sett med NWO System med Dac-M. Dac er brukt daglig, og ca 7-8000 timer siden rørbytte. Hvor lenge bør man forvente at rør spiller før de taper seg? Er det verdt å koste på flere tusen for rør fra øverste hylle?
     

    Johs

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2003
    Innlegg
    200
    Antall liker
    12
    Torget vurderinger
    3
    Måtte bytte ut PC som fora APL DAC-S gjennom USB. Klarar ikkje å instalere den på nytt til tross for at eg har Driver på USB stik. Kjem ikkje vidare i installasjonen fordi PC ikkje finn DAC. Har prøvd på Windows 11,10 og 7 . Forskjellige maskiner og kabler til ingen nytte.
    Tips, nokon ??
    Stemmer det at ein kan bruke ein MAC uten å instalere driver? Muleg løysing ?
    Har send mail til APL om problemet - ingen svar så langt .
    Takk for all muleg hjelp
     

    Papillon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.03.2007
    Innlegg
    230
    Antall liker
    194
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Måtte bytte ut PC som fora APL DAC-S gjennom USB. Klarar ikkje å instalere den på nytt til tross for at eg har Driver på USB stik. Kjem ikkje vidare i installasjonen fordi PC ikkje finn DAC. Har prøvd på Windows 11,10 og 7 . Forskjellige maskiner og kabler til ingen nytte.
    Tips, nokon ??
    Stemmer det at ein kan bruke ein MAC uten å instalere driver? Muleg løysing ?
    Har send mail til APL om problemet - ingen svar så langt .
    Takk for all muleg hjelp
    Kan sende deg min kopi av usb-driveren jeg fikk fra Alex. PM meg hvis interessert.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn