APL Hi-Fi.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.267
    Sted
    Oslo
    @ Sal: Tom for liker, men liker.


    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.018
    Torget vurderinger
    10
    Må legge til at nettsiden til APL ikke er oppdatert på veldig lenge, det mangler en god del. Alex og teamet hans jobber døgnet rund på nye produkter så nettsiden er nedprioritert.
    De nye HAS-Master Hybrid monoblokkene er klare nå, kommer ett sett til undertegnede. RIIA er på gang samt ett par andre spennende ting som fremdeles er litt hemmelig.
    DAC-Master og HI-Rez drive ble testet mot min NWO Master cd-spiller for ett par dager siden, en MEGET heftig opplevelse som vi kommer nærmere inn på snart! Kanskje eieren vil logge inn her med noen kommentarer og detaljer?:)

    Mvh.
    SAL
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.267
    Sted
    Oslo
    Må legge til at nettsiden til APL ikke er oppdatert på veldig lenge, det mangler en god del. Alex og teamet hans jobber døgnet rund på nye produkter så nettsiden er nedprioritert.
    De nye HAS-Master Hybrid monoblokkene er klare nå, kommer ett sett til undertegnede. RIIA er på gang samt ett par andre spennende ting som fremdeles er litt hemmelig.
    DAC-Master og HI-Rez drive ble testet mot min NWO Master cd-spiller for ett par dager siden, en MEGET heftig opplevelse som vi kommer nærmere inn på snart! Kanskje eieren vil logge inn her med noen kommentarer og detaljer?:)

    Mvh.
    SAL
    Hemmelig er også den nye toppmodellen til Mc.Intosh. 5 kW. Uaktuelt her, da 1,2 kW. er i bestilling. Får holde det. O.T. i denne tråden. Hadde vært artig å se APL, monoblokker:cool:.


    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    På tide med litt mer fokus på de avsindig gode produktene til Alex! ;)
    Selv om jeg "bare" har en Dac S selv, er den med klar margin den beste jeg har hatt i hus. Ellers finnes jo Dac-Master og Hi-rez-drivverket i referanseriggen til Fidelity, så jeg har lånt øre til den mer enn en gang. Den komboen flytter fullstendig grensene for hva som er mulig å få til med digitalt.
     

    hato

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.04.2005
    Innlegg
    184
    Antall liker
    288
    Torget vurderinger
    8
    Henger meg på her. Fikk en forsendelse fra APL tidl i uken. Testet DAC-M + Hi-rez drive hos SAL. Eget oppsett er ikke oppe ennå, har en liten byggeperiode på flere fronter. Konstruktøren sa at kombo`n kom til å spille mye bedre enn NWO-Master rett ut av esken. Noe jeg var rimelig skeptisk til da jeg ikke har hørt noe som spiller bedre enn NWO-Master.
    Etter en halv time ut av esken spilte den nye kombo`n helt utrolig. Dette overgikk alle mine forventinger på alle områder, skal ikke ramse opp alle floskler i hifi vokabularet. Ekstrem ytelse på alle områder.
    Det ble en rimelig sjokkartet opplevelse. Selvfølgelig er jeg inhabil som eier, flere var tilstedet som kanskje kan gi en en liten beskrivelse av senasen.
    Ingen tvil etter min mening at APL leverer bunnsolide, top of the line produkter. Gleder meg hemmningsløst til å teste denne i eget oppsett som er under construction.
     
    Sist redigert:

    Steb3

    Fersking
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    2
    Antall liker
    2
    Nok en gang har APL levert en spiller som overgår forrige modell, mer oppløst enn noensinne. Sjokkartet er det rette uttrykket og jeg blir stadig vekk overrasket over hvor mye informasjon som ligger på cd-plata.
    Hato, det er fullt tillatt å være inhabil når man har slike produkter.

    Mvh.
    Stein
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    Henger meg på her. Fikk en forsendelse fra APL tidl i uken. Testet DAC-M + Hi-rez drive hos SAL. Eget oppsett er ikke oppe ennå, har en liten byggeperiode på flere fronter. Konstruktøren sa at kombo`n kom til å spille mye bedre enn NWO-Master rett ut av esken. Noe jeg var rimelig skeptisk til da jeg ikke har hørt noe som spiller bedre enn NWO-Master.
    Etter en halv time ut av esken spilte den nye kombo`n helt utrolig. Dette overgikk alle mine forventinger på alle områder, skal ikke ramse opp alle floskler i hifi vokabularet. Ekstrem ytelse på alle områder.
    Det ble en rimelig sjokkartet opplevelse. Selvfølgelig er jeg inhabil som eier, flere var tilstedet som kanskje kan gi en en liten beskrivelse av senasen.
    Ingen tvil etter min mening at APL leverer bunnsolide, top of the line produkter. Gleder meg hemmningsløst til å teste denne i eget oppsett som er under construction.
    Veldig gøy å være med å teste NWO-Master V/S DAC-M + Hi-rez drive. Hadde forventet at NWO- Master ikke ville være helt på høyden her, men må si jeg ble overasket over at avstanden var så stor som ørene mine oppfattet! Hørte umiddelbart etter noen sekunder at bassen var dypere og strammere og mer detaljert. Det var også mer dynamikk i hele lydbildet virket som den på en måte fikk de store Verity høyttalerene til å virke mer engasjerende i spille stilen,lyden virket mer dynamisk og livlig i stort sett hele registeret. Dette likte ørene mine svært godt. Gøy når du for testet denne i eget oppsett hato:)
    Spennende å se hvor langt APL kan dra CD mediet, de oppgraderer jo ganske hurtig komponentene sine så hva blir det neste?
    Kanskje en egen boks med ekstern strømforsyning?
    Gleder meg hato til høyttalerene dine står klar til prøving hos deg dette blir gøy :)
    Mvh: Espen L
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Henger meg på her. Fikk en forsendelse fra APL tidl i uken. Testet DAC-M + Hi-rez drive hos SAL. Eget oppsett er ikke oppe ennå, har en liten byggeperiode på flere fronter. Konstruktøren sa at kombo`n kom til å spille mye bedre enn NWO-Master rett ut av esken. Noe jeg var rimelig skeptisk til da jeg ikke har hørt noe som spiller bedre enn NWO-Master.
    Etter en halv time ut av esken spilte den nye kombo`n helt utrolig. Dette overgikk alle mine forventinger på alle områder, skal ikke ramse opp alle floskler i hifi vokabularet. Ekstrem ytelse på alle områder.
    Det ble en rimelig sjokkartet opplevelse. Selvfølgelig er jeg inhabil som eier, flere var tilstedet som kanskje kan gi en en liten beskrivelse av senasen.
    Ingen tvil etter min mening at APL leverer bunnsolide, top of the line produkter. Gleder meg hemmningsløst til å teste denne i eget oppsett som er under construction.
    Veldig gøy å være med å teste NWO-Master V/S DAC-M + Hi-rez drive. Hadde forventet at NWO- Master ikke ville være helt på høyden her, men må si jeg ble overasket over at avstanden var så stor som ørene mine oppfattet! Hørte umiddelbart etter noen sekunder at bassen var dypere og strammere og mer detaljert. Det var også mer dynamikk i hele lydbildet virket som den på en måte fikk de store Verity høyttalerene til å virke mer engasjerende i spille stilen,lyden virket mer dynamisk og livlig i stort sett hele registeret. Dette likte ørene mine svært godt. Gøy når du for testet denne i eget oppsett hato:)
    Spennende å se hvor langt APL kan dra CD mediet, de oppgraderer jo ganske hurtig komponentene sine så hva blir det neste?
    Kanskje en egen boks med ekstern strømforsyning?
    Gleder meg hato til høyttalerene dine står klar til prøving hos deg dette blir gøy :)
    Mvh: Espen L
    APL Hi-Fi have all you want.【ツ
    The PSD (Power Split Device) uses a combination of unique woods, specially developed metal alloys and electrical components in unique configuration that greatly reduces vibrations and respectively micro-sparking that usually occurs in the contact area. There are no filters or "power conditioning" inside of any sort - it is as pure as mountain spring water. (◕‿◕)

    APL-HiFi Forum View topic - Reference Power Split Device and Power Cable now available

    Because of the unique design and materials used, you get extreme inner detail and air with ultra-refined magical glare-free 3D sound.【ツ

    IMG_0497.jpg


    APL ILLUMI-Fi line - Power Cable and more...【ツ

    IMGP4986.jpg


    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    Hei
    Her er noen bilder fra den hyggelige seansen vi hadde hos SAL
    Dette er spilleren Til SAL (NWO_ Master)

    L1000053.jpg


    L1000055.jpg


    Og her er to smilende APL entusiaster som heiv seg over eskene i springfart :)

    L1000057.jpg


    Her har vi MR APL i Norge SAL som viser stolt frem den nye fjernkontrollen fra APL

    L1000064.jpg


    Her er herlighetene koblet opp

    L1000068.jpg


    L1000074.jpg


    L1000074.jpg


    L1000067.jpg


    Stein/Haakon/SAL sitter dypt konsentrert før de første tonene skal komme ut av dette herlige systemet

    L1000079.jpg


    Takk igjen karer for en flott aften med god musikk og strålende lyd
    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    På tide med ny fjernkontroll kanskje?? Har du den samme som fulgte med da du kjøpte spillern fra meg Stein?
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    K◡kera APL Master System ❤ The Best Sounding System in Existence. Pure Magic for my S☮UL!【ツ

    _MG_4885.jpg


    _MG_4872.jpg


    Radius Cinema 8 (custom edition) Rack by Solid Tech of Sweden.【ツ

    _MG_4880.jpg


    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    hato

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.04.2005
    Innlegg
    184
    Antall liker
    288
    Torget vurderinger
    8
    Flott oppsett kukera, hadde vært veldig morro å hørt dette en gang:) Spennende med ny amp på vei.
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Flott oppsett kukera, hadde vært veldig morro å hørt dette en gang:) Spennende med ny amp på vei.
    Tusen takk! Ja det er altid spennende med nye produkter fra MaestroツAlex Peychev.
    Med den nye amp. blir systemet i sin helhet. Da skal jeg invitere dere!【ツ

    Enjoy!【ツ


    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.018
    Torget vurderinger
    10
    På tide med ny fjernkontroll kanskje?? Har du den samme som fulgte med da du kjøpte spillern fra meg Stein?
    Hei!
    Den gamle volum-fjernkontrollen fra Sony har vært trofast, Esoteric`s fjernkontroll til alle andre funksjoner holder samme høye standard som APL sin nye multi-kontroll som følger alle nye produkter fra APL!
    Når jeg oppgraderer til DAC-Master samt får HAS-Master på plass rett etter påske vil selvfølgelig den nye fjernkontrollen være på plass.
    Den ekstremt gode kvaliteten når det gjelder lyd har oppveid for den simple Sony-kontrollen.:)

    Mvh.
    SAL
     
    Sist redigert:

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.018
    Torget vurderinger
    10
    Takk Espen!
    Meget fine bilder, takk for hyggelig aften!
    Føler vi trengte litt tid på å faktisk ta inn over oss den ekstreme forbedringen DAC-Master/Hi-Rez Drive utgjorde!
    Det føles litt blasert å si "hva var det jeg sa"? Alex har sagt det ved hver mod/oppgradering jeg har gjort og DA er det slik! Dette overgikk alle forventninger selv for meg.:)
    Nå er min NWO Master ca. 2 år gammel og DAC-Master`n til Hato helt ny, det er gjort noen større grep her:
    Ny og større inngangstrafo.
    Nytt rør-trinn.
    Fullstendig ny DAC, 48 stk. eller 24 pr. kanal.
    2 stk. separate kabinetter samt litt andre mod. som ikke slippes ut til offentligheten.

    Når det gjelder lyd så var det fra første minutt på uinnspilte og iskalde produkter helt overlegent bedre enn min APL NWO Master! Dette er en spiller som i mine ører er(var) det aller ypperste.:)
    Større lydbilde. høyde, bredde og dybde, det gikk helt klart dypere, ennå bedre "snert" og dynamikk! Det låt ekstremt analogt og vokalen sto ennå lengre fram på scenen samt at alle detaljer var ennå tydligere uten at det låt anstrengt eller hardt. Det ble om mulig ennå bedre plass på scenen. Jeg synes også det ble en utrolig rytme og driv i musikken, ordentlig moro, hvem hadde trodd det var mulig med 18 watt fra Lamm?

    Fra tidligere erfaring vet jeg at det kommer mye mer, ca. 6-700 timer trenger mye produkter fra APL, og med tanke på at vi spilte med helt nye rør i dac`n(trenger gode 100 timer) var dette bare helt utrolig!

    Mvh.
    SAL
     
    Sist redigert:

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.018
    Torget vurderinger
    10
    Legger ut ett bilde av nye APL HAS-Master forsterker sett. Jeg bestillte for ca. 2 år siden og nå er det endelig klart, regner med å ha det på plass rett over påske!



    Mvh.
    SAL
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Meget lekre komponenter dette, skjønner godt at dette gir eierglede. Spiller helt sikker fantastisk:)
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.018
    Torget vurderinger
    10
    Sist redigert:

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.018
    Torget vurderinger
    10
    Bakside Controller.



    Mvh.
    SAL
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.018
    Torget vurderinger
    10
    Powerconverter/monoblock.



    Mvh.
    SAL
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    ╠╣ℯℒℒℴ APriL friℯnds ☼˘◡˘
    April Come She Will--Simon & Garfunkel - YouTube

    APL ℒℴ♥ℯs Norway!【ツ

    IMGP0798.jpg


    Alex and Maggie ☼˘◡˘ Summer 2011 in Burgas, Bulgaria

    289845_2018807197793_306447406_o.jpg


    Fun in the park with Maggie and Alex ☼˘◡˘ Summer 2011 in Burgas, Bulgaria

    IMGP8074.jpg


    Danail, Alex and me ☼˘◡˘ Summer 2010 in Nessebar, Bulgaria

    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Alex Peychev is a topnotch modder perhaps best known for having played a pivotal role in determining the cause of the widespread failures of Philips SACD 1000 SACD players. Not only did he help diagnose the problem, he willingly shared the information with the audio community.
    High-end audio needs more people like Alex.【ツ

    Alex (3) (750x586).jpg


    This is a masterpiece from him!【ツ

    This is the 32bit dac at heart of NWO 3.0 (800x600) (640x448).jpg


    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    hvalross

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.10.2008
    Innlegg
    1.072
    Antall liker
    142
    Torget vurderinger
    3
    Hva koster disse APL produktene . Er spessiellt intressert i deres beste cd spiller-drivverk og kanskje Dacen. Finnes Norsk Forhandler . Erling.
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Hva koster disse APL produktene . Er spessiellt intressert i deres beste cd spiller-drivverk og kanskje Dacen. Finnes Norsk Forhandler . Erling.
    Hei Erling, du kan ringe Alex på denne tel: +359 899 225 411 - BG og snake med han om alt.

    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    hvalross

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.10.2008
    Innlegg
    1.072
    Antall liker
    142
    Torget vurderinger
    3
    Vet ikke du prisene på cd spilleren-drivverket og Dacen . Du kan ta det på PM om du ønsker . Er det dyre saker eller. Erling.
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Vet ikke du prisene på cd spilleren-drivverket og Dacen . Du kan ta det på PM om du ønsker . Er det dyre saker eller. Erling.
    Ja, de er dyre saker Erling derfor er best å snake med Alex.

    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    soundboy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    64
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    DSC_0159.jpg


    Ikke noe ekstreme greier, men funker :)

    Canal Digital HD tuner

    Oppo BDP-105EU

    APL HI-FI DAC-S

    Xindak XA8800mne

    Polk Audio LS50

    Supra MD06-EU MKII strømfordeler


    Kabel :

    Nordost Heimdal - Høyt
    Nordost Vishnu m/Furutech kontakter - Strøm - APL DAC-S
    Nordost Blue Heaven - RCA/XLR - Xindak mono

    Kimber Illuminations D-60 - COAXIAL - Oppo cd/dvd
    Yamaha ?? (billig sak) - COAXIAL - HD tuner

    Furutech m/Furutech FI-E11(CU) kontakter - Strøm - Oppo cd/dvd
    Supra m/Supra kontakter - strøm - Xindak mono

    APL Hi-Fi DAC-S lånt av min gode venn Kukera :)

    APL er virkelig KONGE i systemet, åpner opp hele lydbilde!
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.018
    Torget vurderinger
    10
    Vet ikke du prisene på cd spilleren-drivverket og Dacen . Du kan ta det på PM om du ønsker . Er det dyre saker eller. Erling.
    Hei!
    DAC-Master koster ca. 19500 USD. Driv finnes ikke nytt, der må man kjøpe brukt Esoteric UX-1 eller X-1 som ligger på ca.5000 USD., så tilkommer ombygging av denne. Husker ikke helt kost på det, ring Alex ang. det, han er meget hyggelig å snakke med!
    DAC-S koster ca. 4-5000 USD.

    Mvh.
    SAL
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Love ♥ the sound of these speakers!【ツ

    IMG_0520 (1024x673).jpg


    They produce 19Hz to 120KHz and sound simply astounding!【ツ

    _MG_4895.jpg


    The bass section employs Scan-Speak Revelator sub-bass drivers, one active and one passive in a sealed enclosure. Very deep bass, yet very well controlled.【ツ

    IMGP1526.jpg


    The super-tweeter extends to 120KHz. It adds air and spatial information that is pure magic!【ツ

    IMGP3135.jpg


    The Gravitas NB-Master reference speakers has an absolutely amazing sound.【ツ Heaven is blessed!

    472575_3058280783983_1220266740_o.jpg


    Enjoy!【ツ


    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    K◡kera APL DAC-S. The prototype is especially modified for my headphones, Shure SE535 and Sennheiser HD650.【ツ

    IMGP8204.jpg


    Piece of Heaven!【ツ

    IMGP8212.jpg


    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    yasman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.10.2006
    Innlegg
    1.703
    Antall liker
    296
    Sted
    Grenland
    Torget vurderinger
    13
    Legger ut ett bilde av nye APL HAS-Master forsterker sett. Jeg bestillte for ca. 2 år siden og nå er det endelig klart, regner med å ha det på plass rett over påske!



    Mvh.
    SAL
    Skjønner at jeg har gått glipp av mye her i påsken og aldri skulle ha dratt på påskeferie!
    Gratulerer med nye produkter Hato, disse blir spennende å få høre på!
    Sal, når kommer forsterkersettet; stakkars Lamm, så gode de enn er, de må virkelig passe seg nå!
    Yasman
     
    D

    DL

    Gjest
    Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, er det noe som heter.
    Men hva er egentlig værst, vente i evigheter på utstyr man har bestillt, eller sitte med utstyret i hus og ikke ha anlegg å bruke det på?

    Dere må være meget tålmodige mennesker :)

    Hadde det forresten vært mulig å få testa den digital kabelen til apl riggen din Hato?
     

    soundboy

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    64
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    Alex Peychev is a topnotch modder perhaps best known for having played a pivotal role in determining the cause of the widespread failures of Philips SACD 1000 SACD players. Not only did he help diagnose the problem, he willingly shared the information with the audio community.
    High-end audio needs more people like Alex.【ツ

    Vis vedlegget 191680
    Utrolig hyggelig fyr, møtte han i Bulgaria Sommeren 2010 sammen med Kukera, skikkelig opplevelse å høre komplett APL Hi-Fi produkter for aller første gang:)

    Memory for life
     

    hvalross

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.10.2008
    Innlegg
    1.072
    Antall liker
    142
    Torget vurderinger
    3
    Så et helt komplett oppsett med APL inkl.høytalerne som er avbildet vil antakelig tippe en del over 1 million i NKR. da eller hur -som Svensken sa. Dette må da også være Heaven is blessed for en pris -men sikkert låter det også Himmelsk når det er så dyrt eller . Hvordan låter dette i forhold til den dyreste riggen på Oslo Hi Fi Center med Adyton-Burmester utstyr til over Millionen tro. SAL og KUKERA har nok hørt mange oppsett og kan kanskje svare på lydkvaliteten i APL kontra annet utstyr i ca samme prisklasse nytt. Hva er det som er så spessiellt med APL s lydkvalitet .
     

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    Så et helt komplett oppsett med APL inkl.høytalerne som er avbildet vil antakelig tippe en del over 1 million i NKR. da eller hur -som Svensken sa. Dette må da også være Heaven is blessed for en pris -men sikkert låter det også Himmelsk når det er så dyrt eller . Hvordan låter dette i forhold til den dyreste riggen på Oslo Hi Fi Center med Adyton-Burmester utstyr til over Millionen tro. SAL og KUKERA har nok hørt mange oppsett og kan kanskje svare på lydkvaliteten i APL kontra annet utstyr i ca samme prisklasse nytt. Hva er det som er så spessiellt med APL s lydkvalitet .
    Hei˘◡˘ Hvalross, ja "Heaven is Blessed" men ikke for 1 million i NKR. Man trenger ikke å betale så mye for hele APL anlegget. Med de nye monoblokkene som SAL og jeg venter, blir prisen ca.700 000 NKR. for hele oppsettet. Den største forskjell mellom APL og andre Hi End produsenter er at Maestro Alex Peychev (jeg kaller ham for Maestro) liker ikke kompromisser og han produserer musikk-instrumenter, hvis du skjønner◔◡◔ hva jeg mener. Det finnes mange andre viktige detaljer også. Jeg selv har vært musiker i mange år, og spillt alt fra Danse-musikk til Rock, Jazz, Klassisk... Jeg har bodd i Norge i 30år og brukt mye penger på musikk-instrumenter og Hi-Fi, så tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Hva er det som er så spesiellt med APL s lydkvalitet? hmmm... Jeg vil ikke svare på det nå, men jeg garanterer deg en reise til himmelen◔◡◔ den dagen som alt er klart og vi skal spille musikk med instrumentene til Maestro Alex Peichev.

    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:

    K◡kera

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2010
    Innlegg
    188
    Antall liker
    164
    ♪♫ MUSIC NEVER SLEEPS ♪【ツ

    484122_326877487402296_1264690765_n.jpg


    Enjoy!【ツ


    Mvh.【ツ K◡kera
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn