Antonsen
Hi-Fi freak
Helt klart!
Hvordan gjorde du det med hdmi, hvor får man kjøpt kvaliets vegguttak?Da er vi klare for legging av gulv
Vis vedlegget 328956
Ble endel uttak bak stereobenken, håper jeg har husket på alt. Speakon til høyttalere. Til høyre utenfor bildet er det satt opp to xlr kontakter som går ut til platespiller i selve kinoen.
Vis vedlegget 328957
Tenkte å forskyve sofaen min jeg også slik at jeg kommer i sweetspot. Kjekt med bredt rom :=)Min erfaring er ganske lik Delthral, men jeg har ikke merket noe med statisk elektrisitet. Jeg har plassert sofa slik at den ikke er sentrert i rommet, slik at det ene setet kommer i sweetspot.
Antageligvis ikkeNå har jeg 4 høyttalere, takfester og en bunke med kabler -håper jeg får tid til å montere dette i dag
takkBle jo berre lekkert dette ja. Som du sier , billig og akkurat slik du trenger det
ja, hadde jeg hatt dette synlig og ikke bak ett lerret hadde jeg nok tenkt litt mer på estetikkenHvis du trer rør med litt dimensjon (feks 42mm rustfritt) utenpå gjengestengene så vil det bli mye mer stabilt og penere, da trenger du bare muttere øverst og nederst
Ble veldig bra dette Antonsen! Tar du på deg oppdrag?