Dersom ingen på HFS var anonyme ville det nok vært minimalt med krøll på bruktbørsen og praktisk talt ingen innlegg under beltestedet.
Selv har jeg ikke problemer med å ha navnet mitt i signaturen eller link til eposten. Det tar 10 sekunder og finne ut hvem jeg er.
Doble og sågar triple brukernavn burde vært forbudt.
Når man selger ting på finn.no skal man stå frem med navn og telefonnummer.
Når man ytrer seg i media må man normalt tilkjennegi identiteten.
Dersom noen er redd for at hifi utstyr er et mål for innbruddstyver så tror jeg det er en overdreven bekymring. Tyvene vil ha smykker og cash. Evt en Monet eller en Rembrandt. Eller en ipad. Det blir for digert og ukurant og drasse med seg hifi på heler-markedet. Kundegruppen for hifi er stort sett de på 30+ som vet hva de skal ha, og som ser an selgeren og som oftest ber om kvittering.
Selv har jeg ikke problemer med å ha navnet mitt i signaturen eller link til eposten. Det tar 10 sekunder og finne ut hvem jeg er.
Doble og sågar triple brukernavn burde vært forbudt.
Når man selger ting på finn.no skal man stå frem med navn og telefonnummer.
Når man ytrer seg i media må man normalt tilkjennegi identiteten.
Dersom noen er redd for at hifi utstyr er et mål for innbruddstyver så tror jeg det er en overdreven bekymring. Tyvene vil ha smykker og cash. Evt en Monet eller en Rembrandt. Eller en ipad. Det blir for digert og ukurant og drasse med seg hifi på heler-markedet. Kundegruppen for hifi er stort sett de på 30+ som vet hva de skal ha, og som ser an selgeren og som oftest ber om kvittering.