Ja, rævhåll er vel en meget mild betegnelse. FIFA gir altså en fredpris til lederen av en administrasjon som bl.a. henretter folk på åpent hav! Verden har faen anname meg gått helt av hengslene.Fy faen! Men, selvfølgelig ikke overraskende. De er skikkelige rævhol begge to!
Vanskelig å være uenig…..hvis man ikke kommer fra midtvesten eller Texas og FloridaJa, rævhåll er vel en meget mild betegnelse. FIFA gir altså en fredpris til lederen av en administrasjon som henretter folk på åpent hav! Verden har faen anname meg gått helt av hengslene.![]()
Takk for det, Ivan!Gratulerer så mye med sikkert valg av høyttalere shl5 er imo det beste kompromisset i Harbeth familienhadde en kamerat som hadde disse husker ikke om det rakk å være+ modellen,han hadde også på den tiden dartzeel cth 8550 inetrert som han da nekta å koble til den gang da han synes Harbeth låt døllt
da han hadde klipsch rf 280 på samme tid som var mer hans greie, jeg overnattet heldigvis hos han mens han hadde dartzeel så mens han var på jobb den dagen så plugget jeg opp dartzeel på Harbeth & fy for en match det bare gnistret musikk med både stor M & stor L for logikk, så det var virkelig synd at han ikke skjønte hva det dreide seg om, jeg sitter med erfaring at Harbeth drives med forsterkere som er en smule på den stramme raske" siden men samtidig spiller åpent, har også veldig trua på at lavardin som du hadde hadde funka smashing på shl5 samme vil også spec rsa 99 for eks uten å ha hørt canor så trur jeg den også innehar de riktige verdiene
Blir spennende tid i møte hos deg også Einstein& riktig god helg
Mvh ivan
Over alt er vel en mild overdrivelse, men er jo nytt at det kringkastes….Skal ikke kaste snøret langt for å finne korrupsjonit is everywhere..
Ja, det blir kos. Var egentlig ute etter et mindre sett Apertura - Armonia Evolution - i svart, men det var lang leveringstid, så etter litt diskusjon frem og tilbake med Gjallarhorn, fant jeg ut at jeg at jeg skulle prøve et sett Harbeth. Det klaffet veldig bra til mitt rom og min (prioriterte) bruk.Ja så det med canor var ment til xcellbare så for meg at det kunne funka knall både på apertura & harbeth
så bra at denon også leverte knall på harbeth vet jo at denon også er en smule på den varme siden men ikke for varm, & skal jo være gode saker disse nyere toppmollene dems også,har bare hørt pma 2500 en gang, men det var på dali ,blir kos dette
![]()