|
De hadde fint fått innpass herBesøkte min nærmeste HiFi butikk med highend utstyr i dag. "Mr HiFi" i Rovaniemi i Finland. Utrolig artig og givende opplevelse, hvor det å kjøpe noe ikke var tema i det hele. Kun gleden av norsk besøk, stolthet over hva man har fått til og gleden av musikk. Anbefaler alle som bor nord for Polarsirkelen å ta seg en tur dit. For egen del for å høre mer Rosso Fiorentino og de skuffet ikke....
Vis vedlegget 530016
Gratulerer, dette er i minne øyne vakkertOg røyk på en smell når et par SF Olympica 3 dukket opp i "nærområdet".... Det blir ikke alltid som planlagt.
Vis vedlegget 532063
Flotte de der.Og røyk på en smell når et par SF Olympica 3 dukket opp i "nærområdet".... Det blir ikke alltid som planlagt.
Vis vedlegget 532063
Takk for det, motoren.Gratulerer så mye med vakre kreasjoner
mvh
Du skulle "hevve dæ i bilen", men du er nå ganske godt forspent med SF uansett.Se der ja.. snusa på dem sjøl, men![]()
Selv har jeg hatt litt Naim (Harddiskspiller, DAC og et par strømforsyninger). Helt klart veldig gode greier. Likevel lett for å bli vel hektet. Oppgradere forsterkere, oppgradere strømforsyning.....en evig runddansNorma er på tur hjem etter lån og Naim er nå på besøk...
Vis vedlegget 538500
Norma var en svært god forsterker, gnistrende rask og presis. "Grace, space and pace" som den vel treffende er beskrevet. Fikk dessverre ikke hørt potensialet i Norma i fullt monn da jeg kun hadde en Node 2i til disposisjon.
Naim spiller også svært bra og fremtrer mer "allround" . Brukervennligheten til Naim er også uovertruffen.
Decisions, decisions.....
Ja, Naim er fine saker. En del av interessen er jo å være litt på jakt etter forbedringer og Naim gjør det jo lett slik, med sine strømforsyninger og sitt hierarki. Men så er det jo et spørsmål hva man sitter igjen med og om mye av det samme kunne vært oppnådd langt billigere.Selv har jeg hatt litt Naim (Harddiskspiller, DAC og et par strømforsyninger). Helt klart veldig gode greier. Likevel lett for å bli vel hektet. Oppgradere forsterkere, oppgradere strømforsyning.....en evig runddansNorma er på tur hjem etter lån og Naim er nå på besøk...
Vis vedlegget 538500
Norma var en svært god forsterker, gnistrende rask og presis. "Grace, space and pace" som den vel treffende er beskrevet. Fikk dessverre ikke hørt potensialet i Norma i fullt monn da jeg kun hadde en Node 2i til disposisjon.
Naim spiller også svært bra og fremtrer mer "allround" . Brukervennligheten til Naim er også uovertruffen.
Decisions, decisions.....Selvfølgelig morsomt, men dyrt hvis man blir hektet
![]()
Ja, tror ikke jeg har vært i nærheten av å ha hørt potensialet i Norma og det er jeg ergelig for. Det var virkelig - selv med Node 2i -en høyst fasinerende forsterker og får den ikke helt ut av hodet, når jeg først har hørt den.Norma er gode saker. Som du selv påpeker har du ikke vært i nærhet av å høre potensialet, om node 2i var kolde uten å bruke en bedre dac. Naim har jeg ikke hørt, noe jeg sikkert burde ha gjort.
Blir uansett spennende å se om du felger en av disse
Mvh
R
Jeg har vært igjennom 2-4 runddanser med Naim, og har landet sånn noenlunde nå. Før Naim var jeg gjennom 10-15 runddanser med annet utstyr. Tror det er jeg som er problemet i denne historien. Det koster, men jeg ser annet koster ogsåSelv har jeg hatt litt Naim (Harddiskspiller, DAC og et par strømforsyninger). Helt klart veldig gode greier. Likevel lett for å bli vel hektet. Oppgradere forsterkere, oppgradere strømforsyning.....en evig runddansNorma er på tur hjem etter lån og Naim er nå på besøk...
Vis vedlegget 538500
Decisions, decisions.....Selvfølgelig morsomt, men dyrt hvis man blir hektet
![]()