Alt er relativt hos Einstein

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.620
    Antall liker
    3.759
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Og ellers stortrives jeg med mine Cabasse Rialto, slik ting er nå. Selvfølgelig ikke verdens beste system, men ganske så tett på andre dyre systemer jeg har hatt, og har alltid vært fan av det enkle og tilgjengelige. Har jo prøvd, men ikke min greie å spille fra LP,. eller CD. Hvorfor styre så mye når hele verdens platesamlinger er rett under fingertuppene ved streaming og jeg kan uansett ikke ta med meg noe i grava? Jeg satser på at avkommet husker meg for annet enn platesamlinga, som uansett blir dumpet, eller kanskje solgt for en billig penge. Vi etterlater oss mer enn nok søppel som det er, har jo ryddet etter mine foreldre..… 😉

    Nåvel. Liker mer og mer mer (mye «mer», jeg vet) «moderne» musikk med klassisk tilsnitt ala Olafur Arnalds, Prefab Sprouts «I Trawl the Megahertz», Hanz Zimmer, Haevn og dets like. Her er et annet eksempel, som algoritmene har satt meg på sporet av. En av de flottere introer, meget karismatisk og flott dame og fremførelse.


     

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.620
    Antall liker
    3.759
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Glemte nå å si at alt er relativt og at alle er forskjellige. Absolutt ikke min mening å disse noen med andre prioriteter og som liker fysisk medie. Ære være dem. For meg er imidlertid stasen å finne ny musikk: ikke samle på plater for å ha. Har et lite utviklet ekorngen. 😊
     

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.620
    Antall liker
    3.759
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Lagt den ut før, men en aldeles flott sang å avslutte fredagen med fra en jordnær srtist jeg liker godt. Ikke mindre fra hva man finner på Youtube




     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn