Allnic Audio.

En ny ladning med Allnic til et par håpefulle og kresne kunder.

Vi driver nå og oppdaterer websiden .http://norskaudioteknikk.no/ og nå står Allnic Audio for tur.
I mellomtiden så kan man sjekke ut Allnic sin egen hjemmeside: http://allnicaudio.com/
og her oversikt over dagens modeller med priser. Se PDF fil under bidet.
Allnic bokser.jpg

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.543
Torget vurderinger
24
:love: :love: Me likes... Synd jeg ikke sysler med rør ellers.....:(

• Liker
Reaksjoner: nat

Rockefot

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2008
Antall liker
84
H-8000DHT phonotrinn for kun 306000 kr? Mangler det ikke en nulĺ? Men det er jo laget i Korea, så da er det gjerne mulig å sette det sammen for en slik pris. Her er det moser i uglen. Følger med 🤓

• Liker
Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.873
Torget vurderinger
6
H-8000DHT phonotrinn for kun 306000 kr? Mangler det ikke en nulĺ? Men det er jo laget i Korea, så da er det gjerne mulig å sette det sammen for en slik pris. Her er det moser i uglen. Følger med 🤓
H-8000DHT koster helt nøyaktig veil Kr 306.400.-

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
29.643
Torget vurderinger
28
Nå har jeg hatt H-1500 en stund og kan med hånden på hjertet si at dette er en av de beste og mest anvendelige riaaene jeg har hatt. Trafoene i denne er rent ut fabelaktige.

Ikke usannsynlig jeg må oppgradere en gang i fremtiden.

Flotte produkter Morten!

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
4.873
Link til alle artikler
282
nat sine annonser
Bransjenyheter
Et vell fortjent «BEST BUY» utmerkelse til den første testen av PMC sin nye Prophecy-serie.

Et vell fortjent «BEST BUY» utmerkelse til den første testen av PMC sin nye Prophecy-serie.

• 0
The ear magasinet er først ute med test av Prophecy 5 og her er litt av hva dem skriver: “It’s the musical result that counts of course and that is spot on, the sound being just as crisp, relaxed...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk Oslo HiFi Show.
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk med spennende gjester og nyheter på Oslo HiFi Show!

Norsk Audio Teknikk med spennende gjester og nyheter på Oslo HiFi Show!

• 1
Vi gleder oss til å delta, og vil ha to rom på messen i år. Du finner oss på rom 158 og 159, som er innerst i gangen. Toppfolk fra PMC og Bladelius På lørdag får vi besøk av kapasiteten Elliott...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET. PMC Prophecy 7 på plass i demorommet.

NYHET. PMC Prophecy 7 på plass i demorommet.

• 2
Forrige uke fikk jeg inn den nest største modellen i PMC sin nye Prophecy-serien. Nærmere bestemt Prophecy 7 som er den minste 3 veis modellen. Nå har jeg fått spilt på den noen dager og jeg er...
Fortsett
Bransjenyheter
PMC sin nye Prophecy 1 og 5 er klare for demo!

PMC sin nye Prophecy 1 og 5 er klare for demo!

• 4
Da har de to minste modellen 1 og 5 i PMC sin nye Prophecy-serie fått spilt seg inn og er klare for "kritisk" lytting! De største modellen 7 og 9 kommer inn i starten av mars. Dette lover MEGET...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

• 23
Norsk Audio Teknikk og @Gjallarhorn Audio er de første som har fått inn de to minste modellene av det nye PMC Prophecy-serien. Det er Prophecy 1 og 5 som har kommet inn. Prophecy 7, 9 og C kommer...
Fortsett
Topp Bunn