Det blir uansett ikke spesielt krevende å spotte arrogansen i Horten 8)RoDa skrev:Kan jeg få anbefale en iPhone "handsfree" som matchende tilbehør? ....
Da blir det lettere å spotte arrogansen i Horten også...
![]()
65finger skrev:Det blir uansett ikke spesielt krevende å spotte arrogansen i Horten 8)
Gris 8)pengesluk skrev:I Hornarrogansen betyr "DP" noe helt annet, Pedal.. 8) 8)
ja på deg er det jo mye å skrelle av ;DCanales skrev:måkke være så opphengt i størrelse, gutter.
er skjorta for liten, så er det bare å skrelle av noen kilo.
er'n for stor, så eter man som en gamp frem til horten, ikke noe problem.
pengesluk skrev:Har bestilt "SF" til Canales. Skrapa Fisle ;D ;D Og DS til meg selv. Dobbelt stut..
pengesluk skrev:Har bestilt "SF" til Canales. Skrapa Fisle ;D ;D Og DS til meg selv. Dobbelt staut..
Medium? kroppsnært med god passformHaavard skrev:Da gjør jeg som gutty, bestiller to stykk xl
65 finger roper ut om de er små. (vet ikke om jeg allerede har bestilt jeg)
håvard
Søtnosen. Klart det skal være kroppsnært i år.Haavard skrev:jeg bruker xl og satser på det
kroppsnært får jeg "vibber" av
håvard
Flott!! Fristen er førskommende søndag kveldhato skrev:Fremdeles mulig å hive en bestilling på 2 stk str L?. Så dette litt seint.
Hato
Perfekt ;D65finger skrev:Flott!! Fristen er førskommende søndag kveldhato skrev:Fremdeles mulig å hive en bestilling på 2 stk str L?. Så dette litt seint.
Hato
Den blir gråJanR skrev:Skal jo bli, mildt sagt, interesant å se hvordan de her t-skjortene ser ut 8)
/jan
Enda godt.65finger skrev:Den blir gråJanR skrev:Skal jo bli, mildt sagt, interesant å se hvordan de her t-skjortene ser ut 8)
/jan
We are the people in grey.JanR skrev:Enda godt.65finger skrev:Den blir gråJanR skrev:Skal jo bli, mildt sagt, interesant å se hvordan de her t-skjortene ser ut 8)
/jan
/jan
Canales skrev:jaja, grå får vel duge, så lenge vi beholder kaninørerene og duskene på skulderen og rundt magen er jeg fornøyd.
Jeg så den tidligere i dag. Er nok lurt å stålsette seg ;DJanR skrev:Skal jo bli, mildt sagt, interesant å se hvordan de her t-skjortene ser ut 8)
/jan