Vi er jommen heldige... som har en interessant tråd gitt.
Gode anmeldelser. Gir gode inntrykk hva som venter.
Doble anmeldeser ruuler.
Gode anmeldelser. Gir gode inntrykk hva som venter.
Doble anmeldeser ruuler.
;D ;D ;D Ser at jeg ikke hadde trengt å legge ut hele mastergradsoppgave i europeisk idèhistorie, og at jeg nok ble smittet av Hancock-syndromet; her skal jeg vise alt jeg kan (og litt til), gitt! ;D Det ble som det ble, forstått eller ikke...Townes skrev:Gode anmeldesler av Hancock, sjøl om eg datt litt av lasset i et av de siste avsnitta til dag. Kan ha sammenheng med en usedvanlig trøtt Townes i dag.
Er enige i karakterbruken, og interessant å se at dere lander veldig likt. Syns dette ble en typisk "flinkis, men kjedelig" plate. Det er heilt okei, men fint lite meir. Vært en del snakk om hypa plater i det siste. Denne har vel absolutt vært hypa, og for å være ærlig så syns eg det kanskje ikkje er helt fortjent. Denne kommer til å stå og samle støv i playlista.
Gir den 5/10, 4/9 på CEVBOF
Jeg var bakfull på såpass mange forelesninger idéhistorie på 90tallet, så jeg ble nostalgisk og i godt humør av dette, Dag.dag1234 skrev:;D ;D ;D Ser at jeg ikke hadde trengt å legge ut hele mastergradsoppgave i europeisk idèhistorie, og at jeg nok ble smittet av Hancock-syndromet; her skal jeg vise alt jeg kan (og litt til), gitt! ;D Det ble som det ble, forstått eller ikke...
Eg tenkte å vente med kommentarer til den var på plass.ErosLoveking skrev:Har dessverre en lei mistanke om at anmeldelse nummer to ikke kommer med det første.......
Bare for sikkerhets skyld; du så den lille fonten, I presume?ErosLoveking skrev:sytpung, din jævla hårsåre bergenser :-*
små fonter? sånn fra trønder til bergenser, dypt og ektefølt hets.Townes skrev:Bare for sikkerhets skyld; du så den lille fonten, I presume?ErosLoveking skrev:sytpung, din jævla hårsåre bergenser :-*
Ville aldri tatt meg nær av no sånt...
Hva i helvete er det du prater om? Skal jeg levere før fristen? Hvorfor i satan skal jeg det? Her skulle jeg akkurat til å skryte av konseptet ditt med to anmeldelser og så kommer du med sånn møkk? Tror du kan rævkjøre hele jævla stafetten din med en 40-50 av fingrene!65finger skrev:Roda forventer jeg leverer før fristen![]()
Jeg er i gang, ja. Så jeg skal klare å være ferdig til fristen min om en uke eller hva det nå er.65finger skrev:Flott! Da er du i gang ;D
2 og 30 minutter er fristen. Ikke prøv degRoDa skrev:Jeg er i gang, ja. Så jeg skal klare å være ferdig til fristen min om en uke eller hva det nå er.65finger skrev:Flott! Da er du i gang ;D
Må innrømme at neste skive begynner å komme under huden, og det som først var WFT begynner å bli spennende.
R
Har det blitt for mye stutmelk fingern?65finger skrev:2 og 30 minutter er fristen. Ikke prøv degRoDa skrev:Jeg er i gang, ja. Så jeg skal klare å være ferdig til fristen min om en uke eller hva det nå er.65finger skrev:Flott! Da er du i gang ;D
Må innrømme at neste skive begynner å komme under huden, og det som først var WFT begynner å bli spennende.
R
Vi får bare ignorere han, rolfozzy. Han blir nok ved sine fulle (6)5 etterhvert igjen.....rolfozzy skrev:Har det blitt for mye stutmelk fingern?65finger skrev:2 og 30 minutter er fristen. Ikke prøv degRoDa skrev:Jeg er i gang, ja. Så jeg skal klare å være ferdig til fristen min om en uke eller hva det nå er.65finger skrev:Flott! Da er du i gang ;D
R
Opps! Feil slendrian :-[ du har en feil å gå på RoDa. lars_erik er selvsagt skurken. Beklager!RoDa skrev:Vi får bare ignorere han, rolfozzy. Han blir nok ved sine fulle (6)5 etterhvert igjen.....rolfozzy skrev:Har det blitt for mye stutmelk fingern?65finger skrev:2 og 30 minutter er fristen. Ikke prøv degRoDa skrev:Jeg er i gang, ja. Så jeg skal klare å være ferdig til fristen min om en uke eller hva det nå er.65finger skrev:Flott! Da er du i gang ;D
R
R
RoDa skrev:Vi får bare ignorere han, rolfozzy. Han blir nok ved sine fulle (6)5 etterhvert igjen.....rolfozzy skrev:Har det blitt for mye stutmelk fingern?65finger skrev:2 og 30 minutter er fristen. Ikke prøv degRoDa skrev:Jeg er i gang, ja. Så jeg skal klare å være ferdig til fristen min om en uke eller hva det nå er.65finger skrev:Flott! Da er du i gang ;D
R
R
Jupp, halv Windsor såklart?rolfozzy skrev:RoDa skrev:Vi får bare ignorere han, rolfozzy. Han blir nok ved sine fulle (6)5 etterhvert igjen.....rolfozzy skrev:Har det blitt for mye stutmelk fingern?65finger skrev:2 og 30 minutter er fristen. Ikke prøv degRoDa skrev:Jeg er i gang, ja. Så jeg skal klare å være ferdig til fristen min om en uke eller hva det nå er.65finger skrev:Flott! Da er du i gang ;D
R
R
Er nok best det. Vi stiller med slips og nypressa bukse til fredan vi.
Jeg er spent på en ting. Hva gjør du når du gjør "the humpty dumty thing"?room skrev:Finger`n sa det var greit.
Fult opp i morgen så jeg tar den her nå.!
Spent!!!!
room...