K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Spiller ikke noen rolle med OT på dette tidspunktet vi starter fredag
Får ikke tid til å poste noe på fredag, får middagsbesøk da som må forberedes. Så jeg leger inn mitt første bidrag i dag i stedet så slipper jeg å tenke mer på det, så får heller den andre posteren lese dette som en Spoiler Alert.65finger skrev:Spiller ikke noen rolle med OT på dette tidspunktet vi starter fredag
Jeg skrev feil, men er rettet opp nå.H.R skrev:Jammen lyngen da. Selv JEG har rocky Ericson
Hopp over første plata, tror det er best, ellers tror jeg det blir mye rot med nykonseptet. Hvis det er noen som ønsker å anmelde Ray Lamontagne platen for Lyngen, er det bare å si fraLyngen skrev:Flotte anmeldelser karer! Jeg hyller også Patti Smith for hennes beste albumer, men Wave kjenner jeg faktisk ikke til.
Men jeg har fått nok et problem - min Mac sa takk for seg i går. 2 uker på service sånn ca. Lyres plata har jeg så det er ikke noe problem, men Ray Lamontagne plate har i likhet med Rocky Erickson som jeg kjøpte mye country i seg. Det ble et bomkjøp og nok en steelgitarplate er uaktuelt. Hva gjør jeg finger`n? Kunne jo bytte om rekkefølgen på platene, men da blir det ikke 2 anmeldelser med samme plate på lik dato. Kan jo håpe på at jeg får den tilbake tidligere. Får da heller ikke fulgt med på alle platene :'(. Har ikke Spotify på jobb.
har skiva på vinyl, kan sikkert gi en anmeldelse for Lyngen.65finger skrev:Hopp over første plata, tror det er best, ellers tror jeg det blir mye rot med nykonseptet. Hvis det er noen som ønsker å anmelde Ray Lamontagne platen for Lyngen, er det bare å si fraLyngen skrev:Flotte anmeldelser karer! Jeg hyller også Patti Smith for hennes beste albumer, men Wave kjenner jeg faktisk ikke til.
Men jeg har fått nok et problem - min Mac sa takk for seg i går. 2 uker på service sånn ca. Lyres plata har jeg så det er ikke noe problem, men Ray Lamontagne plate har i likhet med Rocky Erickson som jeg kjøpte mye country i seg. Det ble et bomkjøp og nok en steelgitarplate er uaktuelt. Hva gjør jeg finger`n? Kunne jo bytte om rekkefølgen på platene, men da blir det ikke 2 anmeldelser med samme plate på lik dato. Kan jo håpe på at jeg får den tilbake tidligere. Får da heller ikke fulgt med på alle platene :'(. Har ikke Spotify på jobb.![]()
Skal nok gå fint det. Sist jeg sjekka var det temmelig grått og trist ute, og 10-15 skiver er innom platetallerkenen på de fleste gode dager uansett.65finger skrev:Supert Eros! Da har du tre album![]()
Stor takk til Eros, men litt flaut for meg :-\. Mulig jeg har kjørt Mac´en for hardt med Half Life Deathmatch :-X.65finger skrev:Takk til Eros som er sporty og tar over for Lyngen i hans første runde. Roky skal det være ikke Rocky
Det burde den tåleLyngen skrev:Stor takk til Eros, men litt flaut for meg :-\. Mulig jeg har kjørt Mac´en for hardt med Half Life Deathmatch :-X.65finger skrev:Takk til Eros som er sporty og tar over for Lyngen i hans første runde. Roky skal det være ikke Rocky
En slik angst for alt som har noe med country og steel å gjøre fordrer knallhard adferdsterapi. Eneste medisin som kan gjøre deg til et fullstendig menneske er å bli tvunget til å lytte til kvaltets-bluegrass 24/7 i en hel uke. Uten pause og søvn, det siste kan en av forumets (hobby)kjemikere hjelpe til med. Uten den kuren ser jeg dessverre ingen fremtid for deg, Lyngen.Lyngen skrev:Flotte anmeldelser karer! Jeg hyller også Patti Smith for hennes beste albumer, men Wave kjenner jeg faktisk ikke til.
Men jeg har fått nok et problem - min Mac sa takk for seg i går. 2 uker på service sånn ca. Lyres plata har jeg så det er ikke noe problem, men Ray Lamontagne plate har i likhet med Rocky Erickson som jeg kjøpte mye country i seg. Det ble et bomkjøp og nok en steelgitarplate er uaktuelt. Hva gjør jeg finger`n? Kunne jo bytte om rekkefølgen på platene, men da blir det ikke 2 anmeldelser med samme plate på lik dato. Kan jo håpe på at jeg får den tilbake tidligere. Får da heller ikke fulgt med på alle platene :'(. Har ikke Spotify på jobb.
Ugh .... Da blir jeg straks uføretrygdet.baluba skrev:En slik angst for alt som har noe med country og steel å gjøre fordrer knallhard adferdsterapi. Eneste medisin som kan gjøre deg til et fullstendig menneske er å bli tvunget til å lytte til kvaltets-bluegrass 24/7 i en hel uke. Uten pause og søvn, det siste kan en av forumets (hobby)kjemikere hjelpe til med. Uten den kuren ser jeg dessverre ingen fremtid for deg, Lyngen.![]()
En million drap får vel holde ...Mac-en tok natten? Ha ha ha. Trodde ikke slik skjedde, jeg. Den tåler nok ikke dataspill med vold, nei. Da sier onkel Steven nei, og maskinen går i selfdestruct-modus. ;D
KimIl65 har samlet alle de tidligere omtalene i en egen tråd uten kommentarer. Bør ikke være uoverkommelig å importere i en database om du ønsker.laidback skrev:Suverene tråder dere skriver, skulle ønske meg dette i en databaseform i tillegg til tråd.
Blir bra dette room, så drit i å gru deg - skriv det du mener. En anmeldelse er jo strengt tatt ikke annet en hva akkuratt DU synes om skiva.room skrev:Kort innpå!!
Gru/gleder meg til mine to reports! Men når det er sagt så er dette en anledning for gjøre noe utenom boksen (i mitt tilfelle).
Har iaktatt albumstafetten med beundring og tenkt at dette hadde vært gøy!
Enden på visa ble at room takka ja og hoppa ut i det.
Førstealbummet begynner å krype innunder huden.
In my Humble opinion..
room!!
Helt enig. Hiv deg i det. Jeg har prestasjonsangst, men jeg har enda større lyst å ta utfordringen.H.R skrev:Blir bra dette room, så drit i å gru deg - skriv det du mener. En anmeldelse er jo strengt tatt ikke annet en hva akkuratt DU synes om skiva.room skrev:Kort innpå!!
Gru/gleder meg til mine to reports! Men når det er sagt så er dette en anledning for gjøre noe utenom boksen (i mitt tilfelle).
Har iaktatt albumstafetten med beundring og tenkt at dette hadde vært gøy!
Enden på visa ble at room takka ja og hoppa ut i det.
Førstealbummet begynner å krype innunder huden.
In my Humble opinion..
room!!
Takk dag, fikk lyttet mye denne gangen men måtte kjøre en kort anmeldelsedag1234 skrev:Veldig bra, begge to, selv om jeg nok heller mer mot fingerens begeistring, enn supertramps noe mer kjølige distanse. Flott og noe å strekke seg etter.