Her er eg litt uenig med deg. Klart du kan anmelde den! Spørsmålet er om du klarer å gi en evt 1'er en noenlunde saklig begrunnelse eller om du utelukkende kommer med sånt svada "noen" gjorde da Soundgarden sin Badmotorfinger ble anmeldt.Haavard skrev:Helt klart at folk må anmelde slik de vil.
Nå har folk stått i kø for å applaudere the who her inne, jeg ville gitt den 1. Da er det klart at jeg ikke kan anmelde platen av den enkle grunn at jeg ikke forstår meg på den. Den er en klassiker, det er opplest og vedtatt, derfor holder jeg meg unna. Uansett hva jeg ville skrevet om plata, ville det aldri blitt en anmeldelse, i beste fall svada.
Håvard
Ingenting i veien for å slakte vedtatte klassikere. Det har blitt gjort utallige ganger det, men det kan være en utfordring å komme fra det med troverdigheten i behold. Hmmm. Nesten som eg blei fristet til å anmelde Dark side of the moon og se om eg klarer å dra det i land 8). Las engang en totalslakt av Trout Mask Replica (Beefheart). Slakten avlsuttet med noe ala
@lars_erik: Du vet at det "unevnelige" bandet trolig vil gå ned i norsk musikkhistorie som trolig et av de mest populære og mestselgende banende noensinne? Prudence fylte gjerne 75 000 på Roskilde, men eg er redd at dersom DDE skal kjøre en tilsvarende avskjedsgreie om forhåpentligvis ikkje alt for mange år, så selger de glatt ut Valle Hovin 2 uker på rad."Everyone owns it (including me), but no one listens to it. Fact!"
Forøvrig syns eg meldingene av Remains var gode begge to. Liker plata godt, og låta Don't look back hever terningen lett 1-2 øyne aleine. Den hadde nok sikkert landet på 7 el 8/10 av meg.