ErosLoveking skrev:
RoDa skrev:
Karma skrev:
Og jeg som trodde at en slik tråd skulle kunne ført oss sammen i et vennskap og en forbrødring på høyeste nivå..
;D
HFS er mer om å skrive de tøffeste one-liners
"Kari Bremnes' musikk er grei nok, problemet er fansen"
var det noe sånt du tenkte deg?
For å illustrere litt.
Jeg synes det er helt forbannet idiotisk at band hvor et av medlemmene blir så stup full at han ramler over trommesett og sovner i en krok blir betegnet som kult. For meg har det nada med musikk å gjøre. At det samtidig snakkes musikk og hvor full man har vært på konsert og hvor trang hjelmen er dagen etterpå synes jeg er like teit. Har en kjenning hvor sønnen sa: "Pappa, så rare øya du har", faren var selvsagt dritings. Samtidig synes jeg mye av garasjegreiene du hører på er helt forferdelig. (Selv om jeg liker noe av det, og aldri hadde hørt på det om det ikke var for at du har informert om det). Men, jeg løfter ikke en finger for å vandre inn i tråder hvor du skriver om hvor full du har vært, eller musikken du hører på som jeg ikke kan fordra med det for øye å slenge dritt om det/deg?
Jeg hørte på Knopfler i går, Bonamassa i dag og jeg husker ikke siste jeg hørte Bremnes. I tillegg hørte jeg på Nils Molvær, Buddy Guy, Sting og Lambchop i dag. Hvis det, som jeg mistenker det gjør, bryr deg midt i ræva; hvorfor kommentere det da?
Hvis alle tenker seg om et halvsekund og dropper pisskommentarer så tror jeg det blir triveligere her inne.
Jeg er jævli glad for at den neste platen jeg skal skrive om høres drittøff ut, mye bedre å kunne være positiv enn å slenge dritt.
Men det er kanskje bare meg...
R