Jeg har ikke fått lyttet stort i det siste grunnet en travel uke, men fikk satt igang spotify i dag.
Gode anmeldelser fra Burnt_Island, rolfozzy, ErosLoveKong og Roberten! Bra!
Todd Rungren: Et stort gjesp fra meg. Neste?
Ole Paus: Jeg har vel ikke hørt mer en TV opptredener av han fordi jeg ikke synes han har noen god sangstemme. Jeg har hørt litt på plata og det var litt bedre enn jeg trodde. Varm vokal med litt vindskjev sjarm og sikkert bra tekster. Har nok hatt litt fordommer mot han, men får ikke lyst til å høre mere alikevel.
Kate Bush: Husket ikke så mye fra debutplata hennes, men ble ikke mer enn passe engasjert nå. Wuthering Heights skiller seg klart ut. Den er like strålende den dag i dag. Ellers litt midt på treet for meg. Ok, litt over ..
Mr: Mister: Det navnet husket jeg faktisk ikke, men da jeg satte i gang plata tok det få sekunder før gjenkjennelser. Jeg likte Brokens Wings og Kyrie ganske bra den gangen, men nå kan vi gjerne hive den på bålet ja. Skink_123 valgte noe typisk mer enn et elsk album.
Tre dager siden albumstafetten ble avsluttet og to stykker har sluntret unna. Skink_123 med Thelonious Monk og Rockefoten med Chick Corea/Bobby McFerrin : The Mozart Sessions.
Denne runden var ikke like interessant som foregående runder for meg grunnet mange kjedelige album og endel godt kjente plater. Ingen plater på kjøpelisten denne gangen. Beste plater var for meg Sonny Rollins, XX, Beck og Iron & Wine. Men alle var godt kjente.
Da blir det en stund til neste runde. Nyt sol og sommer!!
Tusen takk til alle bidragsytere!