K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Godt skrevet anmeldelse rolfozzy!!! skjønner godt hva du mener uten at det står et tall fra 1-10 på slutten
Du må da gi mannen en sjans da :dag1234 skrev:Nja...njei... don't confuse me with facts, I've already made up my mind... ;D
Har alltid hatt sterke fordommer mot denne Rundgren-kisen. Har veldig lite lyst å miste dem. Han virker rett og slett uinteressant.
Enig i den. Dessuten, regner jo strengt tatt med at målet med denne stafetten ikke er at vi skal bli like når det kommer til hva man spiller da. Liker igrunn det at det ikke gis karakterer bedre iofs da.65finger skrev:Godt skrevet anmeldelse rolfozzy!!! skjønner godt hva du mener uten at det står et tall fra 1-10 på slutten
Hvis jeg gir ham en sjanse, så gir jeg jo opp mine fordommer. Og hva skal jeg da mislike? ???Todd skrev:Du må da gi mannen en sjans da :dag1234 skrev:Nja...njei... don't confuse me with facts, I've already made up my mind... ;D
Har alltid hatt sterke fordommer mot denne Rundgren-kisen. Har veldig lite lyst å miste dem. Han virker rett og slett uinteressant.. Spør feks E (Eels) hvor uinteressant Rundgren er.....Avskriv gjerne Todd Rundgren, men ikke kom til meg å si at jeg ikke advarte deg....
Spennende forslag at flere anmelder samme plate og poster på liktH.R skrev:Enig i den. Dessuten, regner jo strengt tatt med at målet med denne stafetten ikke er at vi skal bli like når det kommer til hva man spiller da. Liker igrunn det at det ikke gis karakterer bedre iofs da.65finger skrev:Godt skrevet anmeldelse rolfozzy!!! skjønner godt hva du mener uten at det står et tall fra 1-10 på slutten
forøvrig - synes litt det er på tide at stafetten endrer litt kurs. Hva med å finne eks 4 skiver på ett eller annet grunnlag, hvor alle velger sin plate ut fra hvor de finner sine forutsetninger best og dermed skrive en anmeldele av den valge skive. Sender på PM til eks lynge og når alle er levert så presenteres dem samtidig. Tenker det blir litt mer spennende for alle som ønsker å delta på runden.
Du kan jo bli en glad gutt full av kjærlighet og håp som Todd og meg? Et liv uten fordommer er deilig når man først har fått det til. Jeg strever fortsatt med det, men det blir stadig deiligere å drepe gamle fordommer. Deter ofte en større berikelse enn å oppdage noe nytt.dag1234 skrev:Hvis jeg gir ham en sjanse, så gir jeg jo opp mine fordommer. Og hva skal jeg da mislike? ???Todd skrev:Du må da gi mannen en sjans da :dag1234 skrev:Nja...njei... don't confuse me with facts, I've already made up my mind... ;D
Har alltid hatt sterke fordommer mot denne Rundgren-kisen. Har veldig lite lyst å miste dem. Han virker rett og slett uinteressant.. Spør feks E (Eels) hvor uinteressant Rundgren er.....Avskriv gjerne Todd Rundgren, men ikke kom til meg å si at jeg ikke advarte deg....
Tenkte mer i retning at man velger ut noen skiver som hver enkelt kan velge å anmelde slik at man faktisk har en reell mulighet til å anmelde noe som man har et forhold til fremfor å måtte lide seg gjennom ei skive som man ikke har interressen av.Mbare skrev:Morsom ide med å sette fire til å anmelde samme plate, ja.
baluba skrev:Du kan jo bli en glad gutt full av kjærlighet og håp som Todd og meg? Et liv uten fordommer er deilig når man først har fått det til. Jeg strever fortsatt med det, men det blir stadig deiligere å drepe gamle fordommer. Deter ofte en større berikelse enn å oppdage noe nytt.dag1234 skrev:Hvis jeg gir ham en sjanse, så gir jeg jo opp mine fordommer. Og hva skal jeg da mislike? ???Todd skrev:Du må da gi mannen en sjans da :dag1234 skrev:Nja...njei... don't confuse me with facts, I've already made up my mind... ;D
![]()
joda; hadde jeg fått 80 tallet hadde jeg vel vaklet litt mellom "mitt" musikalske 80tall og det klysete 80tallet med skulderputer, pastellfarget skinnslips og hårsveiser med et karbonavtrykk på størrelse med Mongstad...Gjestemedlem skrev:Fin anmeldelse Burnt_Island.
Det er vel egentlig litt kjekt at noen melder på slike begredelige plater også, for der resulterer jo i det minste i artige og lesverdige omtaler.
lytt heller til første låta så har du svaretdag1234 skrev:Det var en helt utrolig herlig anmeldelse! Jeg ble rett og slett i godt humør av å lese denne slaktingen. Så elegant kan det gjøres. Dette er jo på karakterdrap. Veldig bra. ;D
Savner dog litt mer beskrivelse av plata og at du hadde gått inn i hva som faktisk byr deg sånn i mot, slik at din motvilje ikke bare fremstår som resultat av manglede sedavgang.
Tøys og tull! du hørte neppe musikken ;DBurnt_Island skrev:jeg sa da ikke at kontakten med det annet kjønn uteble, bare at det var grusomme ting en kåt 18åring måtte lide seg gjennom for å skåre...
Burnt_Island skrev:Ok Dag1234; du hører det i hver eneste takt: Denne plata har blitt til slik. Noen markedsanalytikere fra Mordor finner ut at de vil kjøpe noen musikere for å lage penger av de. De samler sammen noen musikere og torturerer de i Mordors mørke kjellere til enhver rest av integretet og sjel er klemt ut av de. De sitter da med musikere som er flinke til å gjøre som de får beskjed om. De går så til Nille, kjøper noen syntlyder og noen trommeloops, drar en neve ordentlig musikk gjennom kverna, og kommer opp med en formel. Slavemusikerne i Mordors dyp klemmer så ut av seg denne hermetiske "musikken", blårussen håver inn penger, og verden er et litt tristere sted å leve.
Veldig bra!!! ;DBurnt_Island skrev:Ok Dag1234; du hører det i hver eneste takt: Denne plata har blitt til slik. Noen markedsanalytikere fra Mordor finner ut at de vil kjøpe noen musikere for å lage penger av de. De samler sammen noen musikere og torturerer de i Mordors mørke kjellere til enhver rest av integretet og sjel er klemt ut av de. De sitter da med musikere som er flinke til å gjøre som de får beskjed om. De går så til Nille, kjøper noen syntlyder og noen trommeloops, drar en neve ordentlig musikk gjennom kverna, og kommer opp med en formel. Slavemusikerne i Mordors dyp klemmer så ut av seg denne hermetiske "musikken", blårussen håver inn penger, og verden er et litt tristere sted å leve.
;DErosLoveking skrev:Endelig kom det noe fornuftig fra David Gilmour