Runden er ferdig, men Wergeland og Sade har vi ikke sett noe til.rolfozzy skrev:Bra omtaler. Dere er jaggu flinke.
Er denne runden ferdig nå? Eller er det fremdeles noen etterslengere som hverken har klokke eller kalender ?
Ja, vi tar en runde til før en sommerpausemikefish skrev:...vi rekker godt en solid runde til før sommerferien.
Bare så ingen tror jeg er sur på deg eller no' sånt. Det er jeg ikke.Roberten skrev:Musikk: 2
Budskap/tematikk: 10
Da har jeg sikkert vært dårlig til å formulere meg, jeg mener ikke at han er 'full av seg sjæl.' Jeg mener dog at han kunne valgt om han ville kjøre spoken word eller synge på spor 4, begge deler blir bare en suppe for meg. Også synes jeg at han burde spart seg for tverrfløyten(eller hva det er,) på 'Right On,' den ødelegger hele sangen for meg. Pluss at jeg mener hardnakket at han har levert bedre melodier både før og etter.Zomby_Woof skrev:Bare så ingen tror jeg er sur på deg eller no' sånt. Det er jeg ikke.Roberten skrev:Musikk: 2
Budskap/tematikk: 10![]()
Men. En ting er at jeg er uenig, en annen at jeg rett og slett ikke forstår at du mener det du skriver (sånn jeg leser det).
Marvin som 'full av seg sjæl' musikalsk? På denne skiva? No comprendo herfra. Rett og slett.
Hvor er forresten smiley'en som klør seg i hodet? 8)
Hvilken helg, mon tro? :Wergeland skrev:Gutter!
Jeg rekker ikke å få ut noe i dag. (Starta i ny jobb denne uka så det har ikke vært mye tid til hverken lytting eller skriving.)
Jeg kommer tilbake med Sade-omtale i løpet av helga.