Albumstafett 3

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Bra omtaler. Dere er jaggu flinke.

Er denne runden ferdig nå? Eller er det fremdeles noen etterslengere som hverken har klokke eller kalender ?

G

Gjestemedlem

Gjest
    Topp plateanmeldelse BT! Dette begynner å blir bra nå.

U

utgatt60135

Gjest
    rolfozzy skrev:
    Bra omtaler. Dere er jaggu flinke.

Er denne runden ferdig nå? Eller er det fremdeles noen etterslengere som hverken har klokke eller kalender ?
    Runden er ferdig, men Wergeland og Sade har vi ikke sett noe til.

Hvordan er stemingen mon tro? Klar for ny runde eller begynner dere å lei?

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    jeg er klar for en omgang til.håper du kan koke opp et nytt konsept Lyngen.denne ideen om "vår egen tid",altså nyere utgivelser kan være bra.

håper andre har gode anbefaliger til tråd-konsept og at nye deltagere melder seg på.vi rekker godt en solid runde til før sommerferien.

mvh. s,

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    jeg er som sagt klar. Vet ikke helt om "vår tid" er greia. Mener bestemt at mange har godt av å få øra opp for mye musikk fra alle 10-år. Syns godt vi kan gjenta siste rundes konsept engang til.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Superbra anmeldelser fra BT og Roberten. Klar for en ny runde selvsagt!

U

utgatt60135

Gjest
    mikefish skrev:
    ...vi rekker godt en solid runde til før sommerferien.
    Ja, vi tar en runde til før en sommerpause :).

Jeg tror det er morsommere å utvide enn å innskrenke variajonene. Så enten en åpen runde, eller samme konsept som siste. Jeg holder en knapp for kategorier igjen, og i såfall vil jeg gjerne ha innspill på andre kategorier og hvilke dere vil beholde fra denne runden. Kan jo øke albumvalg fra de siste årene med fersk, 2010, 2009, 2008 eller å slå sammen noen år.

Men flertallet bestemmer, hvis det er mange nok.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Så lenge det er snakk om god musikk er all tid "vår tid."

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    47
    grunnet alt for mye jobbing i en periode har det blitt begrenset tid til å følge med stafett tråden. Ser nå at det er mye bra skriving her og man snapper opp et tips eller to. Håper på ny runde :D

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    ok.

jeg er med en gang til.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Hepp

Vært uten internettet en ukes tid.

Mye gode anmeldelser her. Har ikke rukket å høre alle platene, men er enig med noen og sterkt uenig med andre. TV on the radio kan jeg styre meg for, men syns 2 til Marvin Gaye var noe strengt.

@mikefish: Har INTET lidenskaplig forhold til det spetakkelet eg nominerte (Funeral Mist). Fikk bare tildelt den sjangeren og tenkte å prøve å finne noe som levde opp til forventningene. Personlig synes eg det er helt ufattelig talentløst, ubrukelig og smakløst, og ville gitt plata en -716 på en 10'er skala. Synes den sjangeren er fascinerende, men mest fra et humoristisk ståsted.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    en kamerat av meg mente at bandet Funeral Mist var "jallametal".han traff nok spikeren der.

mvh. s,

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Roberten skrev:
    Musikk: 2
    Budskap/tematikk: 10
    Bare så ingen tror jeg er sur på deg eller no' sånt. Det er jeg ikke. ;)

Men. En ting er at jeg er uenig, en annen at jeg rett og slett ikke forstår at du mener det du skriver (sånn jeg leser det).

Marvin som 'full av seg sjæl' musikalsk? På denne skiva? No comprendo herfra. Rett og slett.

Hvor er forresten smiley'en som klør seg i hodet? 8)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Zomby_Woof skrev:
    Roberten skrev:
    Musikk: 2
    Budskap/tematikk: 10
    Bare så ingen tror jeg er sur på deg eller no' sånt. Det er jeg ikke. ;)

Men. En ting er at jeg er uenig, en annen at jeg rett og slett ikke forstår at du mener det du skriver (sånn jeg leser det).

Marvin som 'full av seg sjæl' musikalsk? På denne skiva? No comprendo herfra. Rett og slett.

Hvor er forresten smiley'en som klør seg i hodet? 8)
    Da har jeg sikkert vært dårlig til å formulere meg, jeg mener ikke at han er 'full av seg sjæl.' Jeg mener dog at han kunne valgt om han ville kjøre spoken word eller synge på spor 4, begge deler blir bare en suppe for meg. Også synes jeg at han burde spart seg for tverrfløyten(eller hva det er,) på 'Right On,' den ødelegger hele sangen for meg. Pluss at jeg mener hardnakket at han har levert bedre melodier både før og etter.

Og jeg er i hvert fall den siste som vil tro at du er sur på meg, meningsutvekslinger er bra. Ingenting hadde vært bedre enn om vi kunne tatt en øl og snurret skiva, hvorpå du forklarte meg hva det er jeg går glipp av når jeg ikke får dette albumet under huden.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Wergeland skrev:
    Gutter!

Jeg rekker ikke å få ut noe i dag. (Starta i ny jobb denne uka så det har ikke vært mye tid til hverken lytting eller skriving.)
    Jeg kommer tilbake med Sade-omtale i løpet av helga.
    Hvilken helg, mon tro? ::)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn