Vi fant ut att det må være denne?
Rolling Stones – Let It Bleed – Vinyl (Purple Label, LP, Album, Stereo), 1969 [r34676662] | Discogs isf er den nok meget sjelden! kommer fra min samboers onkels samling som jeg fikk ett antall plater fra etter hans bortgång.
Bartis, når du er innom igjen vad mener du som er ett Label orakel

Runout har
XZAL-9363-P-1W /B-sid XZAL-9364-P-4W
Bartiss er bare opptatt med egne skiver i dag, men jeg har akkurat pløya etpar Stones-bøker og griper resolutt inn her med et forsøk på god innsikt:
Runouten indikerer at A-siden er fra den aller første
lakken, skåret i West Hampstead-studio, mens B-siden er det fjerde kuttet. Det siste er langt i fra noen krise, ihvertfall ikke lydmessig. Det som skjedde var at 1W, 2W, og 3W ble forkastet og kun brukt i et lite opplag, før man endte med den fjerde
lakken. Det sies at de justeringene man gjorde i mastringen til den fjerde
lakken medførte at 4W-siden låt mer raffinert. Til forskjell fra Bartiss, har du en "boxed-versjon". Dvs. at DECCA-logoen er innrammet i en hvit boks/ramme. Det kan bety at ditt eks. kan være en pressing fra 1970, fortsatt presset av Decca UK, men trolig ikke førsteutgave, men et senere opplag.
Stå på dere som er på vischy-tur, nå har dere kun halvannen dag igjen på å rekke de resterende 50 destilleriene og glem for all del ikke å ta med kvoten min