- Ble medlem
- 13.07.2016
- Antall liker
- 98
...
Sist redigert:
ELP er vel Emerson Lake and Palmer og G_B er vår egen Gunnar Brekke, mannen som ikke skjuler seg bak et nick. (Respekt).Hvis folk ( W.S og Tm ) kunne gidde å skrive hele navnet var det fint. Ikke alle som er helt på høyde med dere som bruker coole initialer!
Who the fuck is G_B??
Putin er IKKE sosialist! Han har nok aldri vært det heller! Og Russland er kommunistisk/sosialsitisk kun for de mennesker som ikke har fulgt med i timen!
Veldig godt sagtNorge er på vei bort fra sosialdemokratiet, med Ap i førersetet for den prosessen, som ble påbegynt da man meldte Norge inn i EU, til tross for to tap i folkeavstemninger.
ELP er vel Emerson Lake and Palmer og G_B er vår egen Gunnar Brekke, mannen som ikke skjuler seg bak et nick. (Respekt).Hvis folk ( W.S og Tm ) kunne gidde å skrive hele navnet var det fint. Ikke alle som er helt på høyde med dere som bruker coole initialer!
Who the fuck is G_B??
Putin er IKKE sosialist! Han har nok aldri vært det heller! Og Russland er kommunistisk/sosialsitisk kun for de mennesker som ikke har fulgt med i timen!
Who the fuck is G_B??
Takker!
Men ELP da?????![]()
Husk på at en sosialist først og fremst jobber for å bekjempe økonomisk ulikhet i samfunnet. Den førstnevnte har dessverre langt mer til felles med en tsar enn en kommunist, og gjør mer skade enn godt for samfunnet. De tre neste på lista er svært markedsorienterte sosialdemokrater som står for en slags 'Høyre light'-politikk.Kven får denne tvilsomme tittelen for 2017?
Vladimir Putin?
Trond Giske?
Hadia Tajik?
Anniken Huitfeldt?
Personlig trives jeg godt skjult bak nicket mitt i og med at det fulle navnet er Trond Megaard.ELP er vel Emerson Lake and Palmer og G_B er vår egen Gunnar Brekke, mannen som ikke skjuler seg bak et nick. (Respekt).Hvis folk ( W.S og Tm ) kunne gidde å skrive hele navnet var det fint. Ikke alle som er helt på høyde med dere som bruker coole initialer!
Who the fuck is G_B??
Nå var det ikke nickene deres jeg ønsket forklaring på da. Beklager om du oppfattet det slik.Personlig trives jeg godt skjult bak nicket mitt i og med at det fulle navnet er Trond Megaard.ELP er vel Emerson Lake and Palmer og G_B er vår egen Gunnar Brekke, mannen som ikke skjuler seg bak et nick. (Respekt).Hvis folk ( W.S og Tm ) kunne gidde å skrive hele navnet var det fint. Ikke alle som er helt på høyde med dere som bruker coole initialer!
Who the fuck is G_B??
Det kommer selvsagt an på dialekten du snakker. Spørsmålet er vel helst om du har denne gården da?Nå betyr Megaard den midterste gården da ...![]()