|
WTC7 som ikke ble truffet av noe fly eller noe som helst kollapset rett til bakken som en pannekake.
eieren og konstruktøren av denne bygningen Larry Silverstein har innrømmet på video å ha BOMBET den ned 4-5timer etter et "overaskende angrep"
alt foreligger i linken question911 over og er ingen konspirasjonsteori for f**. den virkelige konspirasjonsteorien er usas forklaring på hendelsene.
11.september var et psykologisk angrep på det amerikanske folk som gav grunnlag til invasjon av midtøsten. hvor 65% av alle oljereserver på kloden er.......
Hvor har jeg hevdet jeg mener de opererer på ordre fra romvesener?At én som mener verdens styres av hemmelige ordener, som opererer på ordre fra romvesener, ikke tror hjernen min fungerer tilfredsstillende, tar jeg med knusende ro.
Fant forumet i loggen. Og jeg bekymrer meg ikke.Jeg finner det forresten pussig at en som kontinuerlig tortureres av NATO via DeathRayTM bruker fritiden sin på et hifi-forum. Har ikke du nok annet å bekymre deg for?
Trist å måtte svare på ting du kunne ha lest deg til på siden du tydeligvis var innom.Vdr. DeathRayTM; er du helt sikker på at dette er "directed energy beams" og ikke vanlig flykondens?:
![]()
Prøv å ta bilde av en stjerne, så vil du selv kunne verifisere at det går dårlig. Derimot kan du fotografere og ta bilde av DeathRay(tm) rettet mot deg. Og Venus er ikke en DeathRay(tm). Det er en planet. Det er forskjell på DeathRay og en planet.Og selv om du nok har rett i at det nedenfor ikke er en stjerne; er du sikker på at det er en "extremely evil DeathRayTM satelite aimed at Xiando" og ikke planeten Venus?:
![]()
Ikke ødelegg, dette er rasende festlig.Du xiando/justincaz/propaganda...: Nå tar du av litt, tenkte bare jeg skulle nevne det. Jeg anbefaler at du prater med noen gode kamerater og spør dem rett ut hva de tror. Gjerne en som er modig, en du stoler på. Jeg antar at han svarer som han mener det er. Og det kan godt være du har nytte av svaret du får. Du har i prinsippet ingen tid å miste, min venn.
Honkey
Synes ikke du har noe å klage på hvis det ikke er værre enn det der. Her er et par bilder jeg tok sist sommer fra verandaen min. Bildene er ikke manipulert i kamera eller behandlet i ettertid.![]()
Det er av interesse at verken Luftforsvaret, Forsvarets Forskningsinstitutt, Politiet, Universitetet i Bergen, National Security Agency, NATO eller noen andre for den saks skyld har kommet med en fornuftig (bort)forklaring, eller i det minste et forslag, til nøyaktig hvorfor himmelen av og til tar fyr der jeg oppholder meg.
Beklager, min feil.Trist å måtte svare på ting du kunne ha lest deg til på siden du tydeligvis var innom.
Det bildet viser ikke "energy beams". Det viser heller ikke vanlig "flykondens". Det viser chemtrails
Nei, Løkken, det er ikke egentlig festlig lengre.Ikke ødelegg, dette er rasende festlig.
Electronic computer systems, bulletin boards, and information superhighway in general is an area of considerable importance to efforts to combat the activities of The Disrupters Movement. The ability of opponents to utilize computer bulletin boards to pass information and educate people must be met with an active program of disinformation and attack. - http://en.xiando.org/Codeword:_Cablesplicedu og affa NEKTER og se de faktiske bevisene. utrolig tragisk når du absolutt må diskutere. prater bare rundt grøten..
Neineinei, chemtrails er barium, aluminium og lavfrekvens stråling som brukes til værmanipulasjon og "mind-control" fra myndighetene. Se her:Kondensstripene (eller chemtrails som noen her da ynder å kalle dem) vil under slike tørre forhold bli meget korte og forsvinne raskt. Er det derimot høy luftfuktighet vil stripene bli liggende lenge, ofte i timer, og det er ikke sjelden dete er et tegn på at det er skyer og nedbør på vei. På denne måten kan også slike "chemtrails" eller kondensstriper nyttes som værtegn, faktisk.
Hva får du i timen for å spy ut slik tragisk desinformasjon?Litt faktainformasjon om flymotorer og atmosfæriske forhold:
Under forbrenning av fossile brennstoffer dannes relativt store mengder vann, men ettersom forbrenningen foregår med relativt høy temperatur kommer vannet ut av motorens utblåsning (eksosrør) i dampform. Rundt flyet vil det i 10 -13000 meters høyde være typisk 40 til 50 minusgrader. Såpass store mengder vann vi her snakker om blir sjelden suget direkte opp uten å kondenseres, vannet når sin duggpunktstemperatur (det samme du ser på speilet på badet når du dusjer) og kondenserer til synlige vanndråper (skylignende fenomener). For at lufta skal ta opp i seg såvidt store mengder vann raskt, innebærer det at lufta må ha et "underskudd" på vann (tørr luft). Kondensstripene (eller chemtrails som noen her da ynder å kalle dem) vil under slike tørre forhold bli meget korte og forsvinne raskt. Er det derimot høy luftfuktighet vil stripene bli liggende lenge, ofte i timer, og det er ikke sjelden dete er et tegn på at det er skyer og nedbør på vei. På denne måten kan også slike "chemtrails" eller kondensstriper nyttes som værtegn, faktisk. På slike dager er det ofte også nokså disig i høyden, noe vi ser et klart tegn på i den lenken som ble lagt inn av xiando her: http://www.rense.com/politics6/chemdatapage.html
Dette viser en relativt stillestående atmosfære med høy fuktighet. Det er ikke usannsynelig at det ble nedbør innen 12 timer etter at dette bildet ble tatt.
Og så beklager jeg dersom noen oppfatter dette som desinformasjon. Dette er for øvrig etterprøvbart gjennom all kjent vitenskap om atmosfære og motorteori.
Hvordan har du fått tak i manualen vår? Hmf...at den er kompromittert må tas opp på høyeste hold.Det vil bli innlysende for enhver som leser litt om chemtrails og gjør et ærlig forsøk på å gjøre litt research at tøvet over er desinformasjon og at Honkey_Chateau høyst sannsynlig er en desinformasjons-terrorist. Jeg har lest tilsvarende sludder mange ganger fra andre tilsvarende desinformasjons-terrorister og det er et TYPISK standard-desinformasjons-svar rett ut av e-tjenesten sin Adolf Hitler-manual for angrep og latterliggjøring av enhver som fremmer objektiv sann faktainformasjon.
Stille nå, kommandant Løkken! Du må ikke avsløre vår hemmelige organisasjon!Hvordan har du fått tak i manualen vår? Hmf...at den er kompromittert må tas opp på høyeste hold.
Ved et senere tidspunkt vil Xiando(tm) Movie Productions slippe den straks ferdige filmen "NeoConTrails: The Movie" - http://neocontrails.com/ og denne vil gi ytterligere informasjon om både chemtrails og NWO sine ekstremt onde planer.
Hyyyyyylll !!! Iaaaahooohohohoh!!! Den filmen må jeg se!!
Med Ashley; Miss Chemtrail babe 2004
Home town; Lubbock Texas i hovedrollen!!
Vræææl!!!
Det er kanskje nærkontakt du sliter mest med?Jeg er redd for kvinner jeg....Kan noen hjelpe meg? 8)
Nærkontakt, grad 3, med Miss Chem Trail 2004 hadde jeg nok slitt med.Det er kanskje nærkontakt du sliter mest med?
du mener om 911?Ingen som har linker\navn på litt lenger filmer om illuminati\new world order\free masons el. ?