Ingen fare. Tor kjenner konas begrensninger så er trygt hjemme igjen på hytta nåSå i morgen er det mannfall fremfor vannfall, husk en hånd om gangen....
Sist redigert:
Ingen fare. Tor kjenner konas begrensninger så er trygt hjemme igjen på hytta nåSå i morgen er det mannfall fremfor vannfall, husk en hånd om gangen....
Ser jo alt i svart-hvitt så det hjelper littBeito-bass er ikke å kimse av![]()
God idé. Sosialisering hjelper på demensen.Ellers kan det jo hende et besøk av mitt favoritt anlegg kan gi tanker videre i den hobbyen jeg begynner å sitte litt fast i?
Helt enig og godt at en først blir presentert for lyden en hørte sist. Bør vel egentlig ikke være dement en gang for å glemme lyden fra sist når det er snakk om et halvt år.God idé. Sosialisering hjelper på demensen.
Se heller mot SakoNår hobbyen bare blir å høre musikk er det på tide å gjøre noe drastisk. Som tosken nevner er det jo grenser på hvor spennende det er å snu rundt på det runde bordet. Tenker seriøst på å skaffe meg en Sauer og sikte på blink, og videre sikte på landsskytterstevne for senile.
Ellers kan det jo hende et besøk av mitt favoritt anlegg kan gi tanker videre i den hobbyen jeg begynner å sitte litt fast i?
Mer treffsikker?Se heller mot Sako![]()
Ja, men tikka som er lillebror er også veldig bang for buck.Mer treffsikker?![]()
Blaser er helt rått men de gjeveste blir ofte litt mye elefant-rifle synes jeg.Lurt å heller dra tråden over i konkurranse, om de feteste riflene. Får vel nevne Blaser jeg da, bare fordi..![]()