Ingen fare. Tor kjenner konas begrensninger så er trygt hjemme igjen på hytta nåSå i morgen er det mannfall fremfor vannfall, husk en hånd om gangen....
Sist redigert:
Ingen fare. Tor kjenner konas begrensninger så er trygt hjemme igjen på hytta nåSå i morgen er det mannfall fremfor vannfall, husk en hånd om gangen....
Ser jo alt i svart-hvitt så det hjelper littBeito-bass er ikke å kimse av![]()
God idé. Sosialisering hjelper på demensen.Ellers kan det jo hende et besøk av mitt favoritt anlegg kan gi tanker videre i den hobbyen jeg begynner å sitte litt fast i?
Helt enig og godt at en først blir presentert for lyden en hørte sist. Bør vel egentlig ikke være dement en gang for å glemme lyden fra sist når det er snakk om et halvt år.God idé. Sosialisering hjelper på demensen.
Se heller mot SakoNår hobbyen bare blir å høre musikk er det på tide å gjøre noe drastisk. Som tosken nevner er det jo grenser på hvor spennende det er å snu rundt på det runde bordet. Tenker seriøst på å skaffe meg en Sauer og sikte på blink, og videre sikte på landsskytterstevne for senile.
Ellers kan det jo hende et besøk av mitt favoritt anlegg kan gi tanker videre i den hobbyen jeg begynner å sitte litt fast i?
Mer treffsikker?Se heller mot Sako![]()
Ja, men tikka som er lillebror er også veldig bang for buck.Mer treffsikker?![]()
Blaser er helt rått men de gjeveste blir ofte litt mye elefant-rifle synes jeg.Lurt å heller dra tråden over i konkurranse, om de feteste riflene. Får vel nevne Blaser jeg da, bare fordi..![]()
Konklusjonen er mumigens at papegøyer er som din far?For egen del har min oppvekst inneholdt mengder av hund og katt.
Fattern tok alltid saken i egne hender når det var på tide med avliving.
Vet ikke om han brukte Sauer... muligens Remington. (han var elg jeger)
Men ansikt utrykket hans gjorde sterke inntrykk hver eneste gang tiden var inne.
Kanskje en papegøye er tingen?
De overlever ofte sine eiere.