Vi reiser 6 mann fra Grenland Lydlaug på tog fra Porsgrunn i morgen.Klar for messe i morgen.
Akkurat nå har jeg låst meg til sofaen noen timer.
Gammel gubbe alene hjemme uten at noen passer på, og husmannskost....det er skummelt. 2 av dette gjorde susen.
Vis vedlegget 1006087
Kjører bil med mulighet for overnatting - vet ikke ennå.Vi reiser 6 mann fra Grenland Lydlaug på tog fra Porsgrunn i morgen.
Toget går kl 0917 og hjem fra Asker kl 18.
Til info vis du tenker å ta tog
En liten kommentar til det med sort duk: Pass på at den ikke er vindtett. Hos meg måtte taket skrus ned, merkes og skrus opp igjen da byggmesteren hadde brukt vindtett duk. Den minste bevegelse i rommet og man hørte duken løfte seg over spilene…Går sakte men sikkert framover med spilene. Bjelkene ble vel synlig synes vi, men huseier synes ikke det gjorde noe. Har jo selv stått for innkjøp av både spiler og duk
Vil vel heretter anbefale alle kunder svart duk som er tykk nok
Vis vedlegget 999690 Vis vedlegget 999689
Håper vi slipper det. Byggherre har stått for innkjøp av spiler og duk selv og det var visst den duken som ble anbefalt. Tynn som papir og egentlig litt for transparent. Ville brukt tykkere og mindre gjennomsiktig selv, men da kanskje problemet med for tett duk ville kommetEn liten kommentar til det med sort duk: Pass på at den ikke er vindtett. Hos meg måtte taket skrus ned, merkes og skrus opp igjen da byggmesteren hadde brukt vindtett duk. Den minste bevegelse i rommet og man hørte duken løfte seg over spilene…
Skulle brukt den nervøse velurenHåper vi slipper det. Byggherre har stått for innkjøp av spiler og duk selv og det var visst den duken som ble anbefalt. Tynn som papir og egentlig litt for transparent. Ville brukt tykkere og mindre gjennomsiktig selv, men da kanskje problemet med for tett duk ville kommet
En forholdsvis liten motor og to på, og i tillegg et tungt føre Ganske bløt. Tipper vi nådde 70 på maks, men lå mye lavere så og si hele tiden. Koste oss gjennom skogen i en variert, kupert løype.Fikk du prøvd toppfarten?
Jålete er du også, matchende farger på kjøretøy og sjåførPåsken begynner med litt fart og spenning.
Har ikke prøvd dette før
Bortover Møsvaten Vis vedlegget 1008531 Vis vedlegget 1008530
Jålet var rette betegnelsen på meg Dette er en Jakke jeg kjøpte for 25 år siden og den er nesten ikke synlig brukt, men egentlig brukt ganske mye.Jålete er du også, matchende farger på kjøretøy og sjåfør
Så 1990 tallet. Men alt kler den vakreJålet var rette betegnelsen på meg Dette er en Jakke jeg kjøpte for 25 år siden og den er nesten ikke synlig brukt, men egentlig brukt ganske mye.
Alpinmerket K2 og var ikke helt billig. Det var den gang det var viktig med rett kostyme. Bruker den samme nå ....
Dette er jo et perfekt eksempel på at «Intelligens består ikke bare av kunnskap, men også av evnen til å gjøre kunnskapen til praksis.» Her ofrer fotografen seg for å få det perfekte bildet. Helt mesterlig!Fin tur i går. Skulle bare snu meg i spore for å ta et bilde
Vips så lå jeg der da, til fornøyelse for andre
Vis vedlegget 1009005
Hun kjenner deg nok bedre en som så.Prøvde meg med "måtte bare ned for å få den rette vinkelen" ....men ble ikke trodd
Hvordan gikk det med lårhalsen ?Fin tur i går. Skulle bare snu meg i spore for å ta et bilde
Vips så lå jeg der da, til fornøyelse for andre
Vis vedlegget 1009005
Takk for hyggelig besøk, du er velkommen igjenTilbake på hytta etter et fint døgn på farten i hobbyens tjeneste. Sevand og Duc999 sine oppsett ble lyttet til. Har skrevet litt om anlegget til sevald i hans tråd - det får holde.
Duc999's anlegg spilte også fantastisk, men med en litt uvant slank klangbalanse. Får følelse av ekstrem oppløsning og klang, og et megastort lydbilde - fascinerende.
Blide mitt av anlegget ble helt forferdelig, så stjal bilde til karmana Vis vedlegget 1010211
Vis vedlegget 1010237
Takk, og da setter jeg av mer tid.Takk for hyggelig besøk, du er velkommen igjen
Høy opp og fort ned, nå ligger de å slapper av på hver sin sofa. Jeg fortsetter med et jevnere inntak og sikter inn på toppform kl 21.30 Da er det på konsert med Halva priset og Petter katastrofe. - Lever bare en gangDu får hilse tilbake
Vet ikke, kanskjeHar ellers avsluttet påsken med og ta i mot et par raske besøk. Emokid i går og Bergfinn i dag. Horn-folk på sin hals når det kommer til eget valg av anlegg. Må jo si at jeg er helt enig i deres valg.
Ja, fy steike. Med en så gjennomtenkt og gjennomført rigg, så forlater man ikke Langesund uberørt.Synes likevel da det er litt gøy at en trassen gammel gubbe, som fortsatt ikke har kommet til valg av horn, klare levere så de ikke forsvinner ut av døren etter en låt.
Den siste der skal ikke jeg kommentere siden jeg er inhabil.Dette anlegge står nå som relativt ferdig i mine ører.
Kan det bli bedre, ja helt sikket. En drøm hadde jo vært tilgang til et mye større rom, for å få utfoldet seg fritt i horn verdenen - Neste liv kanskje.
Blir vel aldri lei av selvskryt? Det kommer jo rett fra hjertetBlir du aldri lei av selvskryt?
Ja, mangelen på selvskryt her østafjells må gi en eksilbergenser horror vacuiJeg synes egentlig det er for lite selvskryt her når man ser hva andre lirer av seg bare de har byttet en kabelstump…..