12 timer igjen

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.266
Torget vurderinger
1
Endelig kvitt studielånet! ;D

Bjørn

S

Slubbert

Gjest
Faens irriterende om verdens undergang kommer i morra, det er egentlig spådd fint vær til helga.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
13.073
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Ok, et par timer igjen. Og jeg gikk på JOBB !!!

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.887
Torget vurderinger
35
For et antiklimaks. Det skjedde jo ingenting, så da må jeg vel tilbake til jobben likevel...

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Her forsvant strømmen en stund.....spoooky! ;D
Tilbake til Schuberts symfonier.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.840
Torget vurderinger
0
Foreslo for vår meget sjarmerende kontordame at vi skulle låne et overnattingsrom og .............. Ja ha det koselig sånn helt på slutten! 8)

Hun sa nei! :eek:

Så da er dere som tar feil: Verden gikk under!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

K

KindOfBlue

Gjest
å, det tar tid før hovedeksperimentene settes i gang. Nå tunes akselleratoren og man driver og kalibrerer alle monitorinstrumenter.

Hovedforsøkene, med maks aksellerasjon av partiklene, skjer først om noen uker (og kanskje måneder dersom kalibreringen blir problematisk.)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.840
Torget vurderinger
0
KindOfBlue skrev:
å, det tar tid før hovedeksperimentene settes i gang. Nå tunes akselleratoren og man driver og kalibrerer alle monitorinstrumenter.

Hovedforsøkene, med maks aksellerasjon av partiklene, skjer først om noen uker (og kanskje måneder dersom kalibreringen blir problematisk.)
Å ! Så du mener jeg kan prøve meg på dama senere også? ;D ;D ;D

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
13.073
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Det kan du Spiralis.... Som sagt jeg tilgir alle. Bare prøv deg du. Du har min moralske støtte.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.260
Torget vurderinger
1
Snart vil det vitenskapelige eksperimentet i Sveits løpe løpsk. Et sort hull vil sluke hele jorden og alt liv pulveriseres til atomer. Fra atom er vi kommet, til atom skal vi bli. Det høres ut som en dårlig science-fiction fortelling, men denne gangen kommer ikke de Fantastiske Fire til å redde menneskeheten.

Jeg har elsket, sloss, reist, festet og i det hele tatt levd et godt liv. Jeg har de største høyttalerne på Hi-Fi sentralen og i sommer rakk jeg å oppleve perfekt lyd i min egen stue med Audiolense romkorreksjon. Dessverre nådde ikke artikkelen fram til forrige Fidelity deadline, så den blir med meg i det sorte hull.

Det ble ingen gjenforening av Led Zeppelin, men Magnus rakk å bli verdensener i sjakk. Så alt i alt må jeg si meg fornøyd.

Mitt virke her på jorden er straks forbi. Jeg poster nå mitt siste bilde i motorsykkelcover tråden før jeg slår av datamaskinen og reiser hjem. Der skal jeg lade 2 jaktpatroner i hagla. Når jeg skyter hodet av naboen så vil hjernemassen hans lande på tomta der hvor han nektet meg å bygge garasje.

Takk for alt.

Farvel.

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Herrefred, pedal, du er jo mer deppa enn mange av klientene mine. Sikker på at du ikke vil snakke om det? 8)

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Er dette noe som vil ta noe tid? Må vi "løpe" for å unngå det sorte hullet, eller vil vi bare "plutselig" slutte å eksistere?
Holdt meg oppe i hele natt dette! 8)

@pedal: HUFF! ;)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Cool an folkens!
Ikke ta forhastede besluttninger nå.
Nyt livet en stund til....vi får med oss de vakre høstfargene.....først om en mnd tid sender de ut den andre strålen......

K

KindOfBlue

Gjest
Ah. Har noen bra flasker med skotsk malt det har liten hensikt å spare på nå. Hullet vil først bre seg langsomt, men aksellerere som en funksjon av størrelsen på tiltrekningskraften. Innen boundary når Norge vil det gå fort. Da man smalt av den første atombomben i New Mexico nærte man tilsvarende frykt for en løpsk reaksjon. Men da skulle alt brenne opp.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Slipper jeg unna pliktåret på Evje? Skal jeg være glad for det? :-\

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.726
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Skynd deg å sjekke ut damene før det er for sent.

S

Slubbert

Gjest
Ingen dommedag? Hm, kanskje det var dumt å gå berserk og knuse alt jeg eier allikevel...

L

lark

Gjest
Det var akkurat slik Big Bang skjedde for 15 milliarder år siden også. Et eksperiment gikk galt, og hele verden ble nullstilt. Alt begynte på nytt, og nå er vi kommet til samme punkt igjen. Det bare gjentar og gjentar seg i all evighet ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Slubbert skrev:
Faens irriterende om verdens undergang kommer i morra, det er egentlig spådd fint vær til helga.
;D ;D ;D

Undergang for noen har det i alle fall vært, ser at knutinh har meldt seg ut, har noen vært slemme med han, eller hva i alle dager har skjedd?

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Undergang for noen har det i alle fall vært, ser at knutinh har meldt seg ut, har noen vært slemme med han, eller hva i alle dager har skjedd?
Oi, det var synd. Hadde ikke fått med meg det. Men har har jo stadig vekk fått pes for å være for saklig i diskusjoner der slikt er uønsket av dem som føler seg hemmet av slikt.

Jaja, håper han kommer tilbake i en eller annen form når han blir lei av å ikke være her lenger.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.840
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Huff nå må jeg avsløre en smule inkompetanse her. Hvordan ser du at Knut har forlatt oss?

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Spiralis skrev:
Komponenten skrev:
Huff nå må jeg avsløre en smule inkompetanse her. Hvordan ser du at Knut har forlatt oss?
brukernavnet eksisterer ikke lenger. Ser du i en tråd han har skrevet i ser du brukernavnet med sort skrift.

K

KindOfBlue

Gjest
Synd. Knutinh er en ressursperson, som i tillegg hadde evnen til ikke å bry seg om hva han fikk av skit gjennom PM.

Men det toppet seg nok for ham da han ønsket å diskutere JAES, og fikk skitstorm der også.

Kunnskap er fa'li', det.

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
46.452
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
kanskje vi kan lære noe av dette,virkelig synd å miste en slik ressurs.

mvh

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.840
Torget vurderinger
0
J.Finvaag skrev:
Spiralis skrev:
brukernavnet eksisterer ikke lenger. Ser du i en tråd han har skrevet i ser du brukernavnet med sort skrift.
Takk for informasjonen. Må bare si meg enig med de som savner Knut. Har med interesse lest det han har skrevet, og han har IMHO framstått som en balansert kunskapsrik fyr, med god evne til å formulere seg.

Men hvorfor er det slik at man absolutt skal sable ned de som ikke deler vårt eget syn. Prøver for egen del å ikke ta mannen men ballen. Klart det glipper av og til i kampens hete, men det må jo være mulig å be om unskyldning når man ser at noen er trampet på tærne? Og det er jo ikke de vi er enige med vi lærer noe av.

I den grad noen makter å gi meg "spunk" på en nettdebatt ( tar ikke dette så veldig personlig eller alvorlig ) så klarer jo både Tølper og Deph å komme nær å lykkes av og til. Men å ønske dem bort?? Nei da blir det jo bare kjedelig.

Hvilken glød vil det bli om Kompo, Oddgeir og jeg var de eneste som skrev her? Koseprat og kaffeslaberas. :-\

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.726
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Har sett at knutinh har gått i svart. Ikke bra.

KindOfBlue skrev:
Kunnskap er fa'li', det.
Kan noen gi meg oppskriften på hvordan man oppnår å bli nedsablet på PM? Ikke engang Edge-menigheten har gitt meg noe flak...

Apropos FLAK*: Der Untergang, når er neste dato?

*Flieger Abwehr Kanone, luftvernskyts.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Veldig synd at Knut har trukket seg ja. Har hatt mange diskusjoner med han, og er uenig med han om mye, men få er vel flinkere til å argumentere saklig og fornuftig for sitt syn uten å bli ufin enn han er. Håper han ombestemmer seg, skal til og med bestemme meg for at det sikkert ikke går an å høre forskjell på kabler om han dukker opp her igjen tror jeg... ::)

Har skrevet et lite dikt angående saken:
Melodi: Nede på bryggekanten

Bøyd over tastaturet
Stille satt vesle Knut.
Han hadde faktisk gjort det,
Han hadde meldt seg ut.

Angret litt allerede
Hvordan skal dette gå?
Hvem skal jeg diskutere,
Krangle og sloss med nå?

HFS er befengt med
Mange slags kreatur.
Noen er ganske greie,
andre litt mere sur.

Fyllt opp med kranglefanter,
Som ikke liker det.
At noen er uenig,
Dyktig og saklige.

Når man argumenterer,
Så andre går i stå.
Kan det bli amper stemning,
Noen får lyst å gå..

Synd at en som er saklig,
Høflig og flink og grei.
Ikke er med her lenger
Men nå har gått sin vei. :'(

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Flott dikt!

Syns også det er synd at Knutinh har dratt, syns jeg og han begynte å få dreisen på diskutere med hverandre omsider. Og jeg skjønner heller ikke hvordan man klarer å bli nedbomba med PM'er - ingen, knapt nok, som har sendt meg PM'er om annet enn praktiske ting.

Topp Bunn