http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/09/546279.html
Så da spørs det om vi snakkes i morgen ?
Jeg tilgir dere alle :-*
Tak skal du ha Jesus! Du har ellers været godt camoufleret.bambadoo skrev:http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/09/546279.html
Å ! Så du mener jeg kan prøve meg på dama senere også? ;D ;D ;DKindOfBlue skrev:å, det tar tid før hovedeksperimentene settes i gang. Nå tunes akselleratoren og man driver og kalibrerer alle monitorinstrumenter.
Hovedforsøkene, med maks aksellerasjon av partiklene, skjer først om noen uker (og kanskje måneder dersom kalibreringen blir problematisk.)
For ikke å snakke om boliglånet.bjornh skrev:Endelig kvitt studielånet! ;D
Bjørn
;D ;D ;DSlubbert skrev:Faens irriterende om verdens undergang kommer i morra, det er egentlig spådd fint vær til helga.
Oi, det var synd. Hadde ikke fått med meg det. Men har har jo stadig vekk fått pes for å være for saklig i diskusjoner der slikt er uønsket av dem som føler seg hemmet av slikt.Komponenten skrev:Undergang for noen har det i alle fall vært, ser at knutinh har meldt seg ut, har noen vært slemme med han, eller hva i alle dager har skjedd?
Huff nå må jeg avsløre en smule inkompetanse her. Hvordan ser du at Knut har forlatt oss?Komponenten skrev:Undergang for noen har det i alle fall vært, ser at knutinh har meldt seg ut, har noen vært slemme med han, eller hva i alle dager har skjedd?
brukernavnet eksisterer ikke lenger. Ser du i en tråd han har skrevet i ser du brukernavnet med sort skrift.Spiralis skrev:Huff nå må jeg avsløre en smule inkompetanse her. Hvordan ser du at Knut har forlatt oss?Komponenten skrev:Undergang for noen har det i alle fall vært, ser at knutinh har meldt seg ut, har noen vært slemme med han, eller hva i alle dager har skjedd?
Takk for informasjonen. Må bare si meg enig med de som savner Knut. Har med interesse lest det han har skrevet, og han har IMHO framstått som en balansert kunskapsrik fyr, med god evne til å formulere seg.J.Finvaag skrev:brukernavnet eksisterer ikke lenger. Ser du i en tråd han har skrevet i ser du brukernavnet med sort skrift.Spiralis skrev:Huff nå må jeg avsløre en smule inkompetanse her. Hvordan ser du at Knut har forlatt oss?
Kan noen gi meg oppskriften på hvordan man oppnår å bli nedsablet på PM? Ikke engang Edge-menigheten har gitt meg noe flak...KindOfBlue skrev:Kunnskap er fa'li', det.