http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/21/533232.html
Ikke bare pakistanere som bedriver "moro" i nær familie.
Denne saken er tragisk, men tilleggssetningen din er til de grader laaangt over streken. Fy skam seg! Og nei, jeg kødder ikkeErosLoveking skrev:http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/21/533232.html
I hvilken grad da? Det er jo er kjensgjerning at det faktisk kan være et problem i andre generasjonsledd. Og ikke er pakistanere så godt likt her på OT, så du kan muligens også lese litt med "ironi"-brillene hvis du har fulgt med i timen.KapteinUfattelig skrev:Denne saken er tragisk, men tilleggssetningen din er til de grader laaangt over streken. Fy skam seg! Og nei, jeg kødder ikkeErosLoveking skrev:http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/21/533232.html
Ikke bare pakistanere som bedriver "moro" i nær familie.![]()
At det kan gi og ofte gir problemer er intet ukjent fenomen. Det pakistanske miljøet er faktisk oppmerksom på dette, og de mer "moderne" ( om ikke det er et utrykk som fornærmer noen? ) jobber faktisk for at foreldregenerasjonen og besteforeldregenerasjonen skal åpne øynene og utvide utvalget av tllatte ekteskapskandidater.ErosLoveking skrev:I hvilken grad da? Det er jo er kjensgjerning at det faktisk kan være et problem i andre generasjonsledd. Og ikke er pakistanere så godt likt her på OT, så du kan muligens også lese litt med "ironi"-brillene hvis du har fulgt med i timen.
Og, så vidt jeg vet, også Jerry Lee Lewis. Men det hører vel hjemme i musikktråden ???Spiralis skrev:For man har vel ikke glemt at det er helt legalt å gifte seg med kusina si? Er da flere "nordmenn" som har gjort det også!
Jo men det er On Topic her på HFS, så det har IKKE noe å gjøre på Off Topic. ;D ;D ;Derato skrev:Og, så vidt jeg vet, også Jerry Lee Lewis. Men det hører vel hjemme i musikktråden ???Spiralis skrev:For man har vel ikke glemt at det er helt legalt å gifte seg med kusina si? Er da flere "nordmenn" som har gjort det også!
Jeg vil si i stor grad. Jeg leser ikke alle OT-tråder og regner med det står en del der som jeg også ville ha reagert på, skal jeg tro ditt utsagn, så kanskje moderatorene lar dette være en fritt-ord-avdeling hvor takhøyden er uendelig og alt er lov, men å implisitt skrive at pakistanere generelt har sex med sine søsken, foreldre, tanter og onkler er ikke milevis fra å komme i konflikt med straffelovens §135a.ErosLoveking skrev:I hvilken grad da? Det er jo er kjensgjerning at det faktisk kan være et problem i andre generasjonsledd. Og ikke er pakistanere så godt likt her på OT, så du kan muligens også lese litt med "ironi"-brillene hvis du har fulgt med i timen.
Jeg ser ikke hvordan nordmenns aktiviteter for 1000 år siden har relevans her.Spiralis skrev:Nåja Kaptein,
Jeg klarer ikke å hisse meg opp over det Eros skrev der. Fram til Kristendommen ble innført i dette landet drev våre kjære forfedre også å lå med ( hadde morro med ) "nærfrender". Det var faktisk en av grunnene til at folk ikke ville ta den nye guden Kvitekrist som erstatning for de "gamle gudene".