U
utgatt60135
Gjest
I´m backtorem skrev:Ok, det forklarer vel fraværet. Kanskje han har sklidd over til verdensmusikk når han er tilbake.Bent skrev:Han er i Afrika til utpå nyåret tror jeg.
|
I´m backtorem skrev:Ok, det forklarer vel fraværet. Kanskje han har sklidd over til verdensmusikk når han er tilbake.Bent skrev:Han er i Afrika til utpå nyåret tror jeg.
Velkommen tilbakeLyngen skrev:I´m backtorem skrev:Ok, det forklarer vel fraværet. Kanskje han har sklidd over til verdensmusikk når han er tilbake.Bent skrev:Han er i Afrika til utpå nyåret tror jeg.:-\. En av Øst-Afrikas overraskelser er hvor fraværende musikken var. Da mener jeg live. Hørte nok mest Rihanna.
Fordi han er Æredsmedlem. Kan breie seg så mye han vil uten innblanding fra moderator. ;Dbambadoo skrev:Hvorfor bare et og et bilde?
Var det en dobbeltplate der? Topp10 lovte du ;Drolfozzy skrev:Nå gidder jeg ikke mer.
Har breia meg nok nå.
Enig, krangling er bra! ;DTownes skrev:Se der ja united. Pearson prøvde jeg noen ganger, men gav opp. Men hørte en låt på radio nylig, og da virket det plutselig mye bedre :Skal gi den en sjans ila jula, og bruke lista di til å sjekke ut noen av de eg ikkje har rukket over. Når musikkåret blir så bra som det blir, er det umulig å rekke alt. Det skal jo lyttes til klassikerne også.
Ellers er vi jo enig om mangt og mye, men heldigvis er vi ganske uenige i en del også. Hadde ikkje vært noe morro ellers.
Såg den der en tid tilbake. Caitlin Rose plata er no fra 2010 forøvrig :united59 skrev:
Bra! Da er alt slik det skal være herLyngen skrev:I´m backtorem skrev:Ok, det forklarer vel fraværet. Kanskje han har sklidd over til verdensmusikk når han er tilbake.Bent skrev:Han er i Afrika til utpå nyåret tror jeg.:-\. En av Øst-Afrikas overraskelser er hvor fraværende musikken var. Da mener jeg live. Hørte nok mest Rihanna.
rolfozzy skrev:
Rart det der med musikksmakKarma skrev:I et år der jeg har anskaffet meg svært mye musikk, har jeg kjøpt to av dem du har på din liste..![]()
har kjøpt 14 av de på listen dinBent skrev:Rart det der med musikksmakKarma skrev:I et år der jeg har anskaffet meg svært mye musikk, har jeg kjøpt to av dem du har på din liste..![]()
![]()
Ja, rart, men også litt gøy at det finnes så mye forskjellig.Bent skrev:Rart det der med musikksmakKarma skrev:I et år der jeg har anskaffet meg svært mye musikk, har jeg kjøpt to av dem du har på din liste..![]()
![]()
Jeg har kun 3 fra lista di.65finger skrev:har kjøpt 14 av de på listen dinBent skrev:Rart det der med musikksmakKarma skrev:I et år der jeg har anskaffet meg svært mye musikk, har jeg kjøpt to av dem du har på din liste..![]()
![]()
Lyngen skrev:3 fra listen min er meget bra Lyngen. 60% 8)65finger skrev:har kjøpt 14 av de på listen dinBent skrev:Rart det der med musikksmakKarma skrev:I et år der jeg har anskaffet meg svært mye musikk, har jeg kjøpt to av dem du har på din liste..![]()
![]()
Jeg har kun 3 fra lista di.
Townes skrev:For de som sliter med å komme på topp 10,50 eller 100, så har eg samlet "et par" utgivelser fra 2011 i denne playlista:
http://open.spotify.com/user/townes/playlist/6D6ZVDf76DZCn3MYIGsx2Q
Noe for enhver, men med overvekt av americana, singer/songwriters etc.
Har brukt kvelden til å lytte til din nummer 1. Nydelig plate, så takk for tipset!Bent skrev:Her er min rangering av det flotte musikkåret 2011:
1. Dawes - Nothing Is Wrong
(...)
Ser ellers at jeg har 92 utgivelser fra 2011 i samlinga og det har nok aldri før blitt kjøpt så mye nytt på et år fra min side (selv om noen av platene kommer fra slekt og gode venner).
Nesten godt gjort og ikke ha hørt om Tom Waits ;D ;Dpengesluk skrev:Fin liste du har laget Bent: nesten synd jeg ikke har hørt NOEN av de![]()
Når jeg tenker meg om så har jeg ikke en gang hørt OM de!!
Vel vel, tilbake til 78-samlingen min... ;D ;D
Det må jeg si! Du kjøper jo like mange på ett år som jeg kjøper på 10erato skrev:I et år der jeg kjøpte mellom 800 og 1200 CDer
Kjøper mys større samlinger av gamle ting da, så prisen pr CD blir grei......selv om jeg også prøver å følge med litt (men bare litt) på nyere saker. Lista her er fin inspirasjon, den Wilcoplate har jeg nesten kjøpt flere ganger, kanskje på tide. Og nr 1 skal jeg researche litt.torem skrev:Det må jeg si! Du kjøper jo like mange på ett år som jeg kjøper på 10erato skrev:I et år der jeg kjøpte mellom 800 og 1200 CDer![]()
The Feelies dumpet ned i postkassen forrige uke.mikefish skrev:Kåringene er i full gang i pressen.Vi bør ha en liste over favorittplatene i år vi også.
Starter med fem av de jeg likte best.Det er godt mulig jeg kommer med flere.Rekkefølgen her er tilfeldig.
![]()
The Feelies - here before
![]()
Gang Gang Dance - eye contact
![]()
Regina - soite mulle
![]()
Razika - program 91
![]()
Anna Ternheim - the night visitor
Fyll på med favorittplater folkens.Lister er gøy !
mvh. s,