M
musicus
Gjest
+1Oblivion skrev:+OffTopicerneBTS skrev:Helt enig Suomela. Jag skulle helst se att Off-Topic Hjørnet fjernades helt. Tror
det skulle öka möjligheterna för HFS att bli vad HFS utger sig för att vara.
mvh
+1Oblivion skrev:+OffTopicerneBTS skrev:Helt enig Suomela. Jag skulle helst se att Off-Topic Hjørnet fjernades helt. Tror
det skulle öka möjligheterna för HFS att bli vad HFS utger sig för att vara.
Takk for tilbudet. Uttrykket "redegjøre for din motivasjon" bekymrer meg naturligvis litt, minner litt om Stasi og gamle DDR. Men skitt au: Jeg har en gigantisk samling CD'er og har eid mye rart utstyr. Synes det er artig å følge med litt i utstyrsgalskapen deres. Mye av aktiviteten min har blitt stimulert av de mange dyktige debattantene på off-topic.erato skrev:.... og samtidig redegjør for din motivasjon bak aktiviteten din her på sentralen.
Jeg eier også en bil. Det betyr ikke at jeg dermed føler meg berettiget til å poste tusenvis av innlegg om politikk på de mange bilforum på nettet. Skriv litt om musikken og utstyret da, slik at vi alle kan forstå hvorfor du har utsett oss som spesielt beæret til å bli tilgodesett dine politiske betraktninger!BBking skrev:Takk for tilbudet. Jeg har en gigantisk samling CD'er og har eid mye rart utstyr. Synes det er artig å følge med litt i galskapen deres. Mye av aktiviteten min har blitt stimulert av de mange dyktige debattantene på off-topic.erato skrev:.... og samtidig redegjør for din motivasjon bak aktiviteten din her på sentralen.
Må man "rettferdiggjøre" sitt medlemskap på sentralen?erato skrev:Jeg eier også en bil. Det betyr ikke at jeg dermed føler meg berettiget til å poste tusenvis av innlegg om politikk på de mange bilforum på nettet. Skriv litt om musikken og utstyret da, slik at vi alle kan forstå hvorfor du har utsett oss som spesielt beæret til å bli tilgodesett dine politiske betraktninger!BBking skrev:Takk for tilbudet. Jeg har en gigantisk samling CD'er og har eid mye rart utstyr. Synes det er artig å følge med litt i galskapen deres. Mye av aktiviteten min har blitt stimulert av de mange dyktige debattantene på off-topic.erato skrev:.... og samtidig redegjør for din motivasjon bak aktiviteten din her på sentralen.
Hva er galt med politikk og samfunnsengasjement?erato skrev:Jeg synes kanskje det er greitt at ikke sentralen blir brukt som en såpekasse for politiske budskap. Det finnes egne fora for slikt.
Generelt veldig positivt. Men det betyr ikke at man dermed kan klistre opp plakatene sine hvor som helst. Skriv innlegg i avisene, bruk politikkforumet på vg.no, meld deg inn i et politisk parti, avhold folkemøter på torget, stå på stand; men vis en viss balanse i bruken av noe som, tross alt, er et forum for musikk og musikkutstyr.BBking skrev:Hva er galt med politikk og samfunnsengasjement?erato skrev:Jeg synes kanskje det er greitt at ikke sentralen blir brukt som en såpekasse for politiske budskap. Det finnes egne fora for slikt.
Ikkje dumt, det framlegget der!Vidar P skrev:Det ble sagt fra høvdingteltet i sin tid at man skulle forsøke å skille OT ut fra "siste innlegg"; det hadde hjulpet godt dersom man aktivt måtte søke opp OT-Hjørnet for å finne innlegg, og nye innlegg ikke ble vist blant hifirelaterte nye innlegg.
Foreslår at muligheten utforskes pånytt.
Det kommer i HFS3 om jeg har forstått H rett.Audiophile-Arve skrev:Ikkje dumt, det framlegget der!Vidar P skrev:Det ble sagt fra høvdingteltet i sin tid at man skulle forsøke å skille OT ut fra "siste innlegg"; det hadde hjulpet godt dersom man aktivt måtte søke opp OT-Hjørnet for å finne innlegg, og nye innlegg ikke ble vist blant hifirelaterte nye innlegg.
Foreslår at muligheten utforskes pånytt.
Støttast!
Nei, har vel ikke det. Men koser meg nå godt med mid-fi oppsettet mitt likevel jeg.Vidar P skrev:Tsk... du er bare misunnelig fordi du ikke har noen hifi. Må bli flinkere å spare vettu![]()