- Ble medlem
- 18.08.2005
- Antall liker
- 6
The Atl skrev:Først nå ser jeg hvor søkt det er å ville diskutere dette i et forum for diskusjon rundt hifiutstyr, eller passende alt ettersom. :
*Tusler vekk og prøver å legge nettet bak seg noen dager til.*
Mvh
Tja, vet nå ikke det. Jeg synes OT her på HFS merkelig nok er et bra sted til å diskutere diverse tema. Man finner mange forskjellige mennesker med mange forskjellige meninger her, men de fleste har det til felles at de er rimelig oppegående. Er vel ingen grunn til at dette stedet skulle være dårligere enn andre i så måte, tvert imot. Sammenlignet med en del andre steder synes jeg nivået er bra, terskelen for å skrive dusteinnlegg på VG og lignende diskusjonsforum er nok mye lavere.
Men man må jo ta slike nettdiskusjoner for det de er. Deltagerne har jo forskjellige grunner til å delta, noen ønsker mest å provosere og er strålende fornøyde når andre blir hissig, man må ikke la det gå innpå seg i for stor grad. Det er det litt for mange sliter med, de kan ta en sleivete kommentar, som kanskje var ment humoristisk, som blodig alvor og skrive et krast svar, så blir førstemann sur for det, og så har man det gående. Man må ikke ta seg selv for høytidelig, og heller ikke tro at alt er ment i verste mening.
Man velger ikke selv hvem man diskuterer med, derfor bør man heller ikke være for hårsår.