Søkeresultater

  1. E

    Sevalds rosablogg

    System of a down - Toxicity vil jeg tro du hadde på handlelisten 🤔
  2. E

    Sevalds rosablogg

    Lykke til!
  3. E

    Sevalds rosablogg

    Fått av jakka før du fikk skjenket det glasset? 🤔😅
  4. E

    Welcome to the Leisuredome

    Sant!
  5. E

    Welcome to the Leisuredome

    Med den utsikten @vim øker muligens støynivået 🤔
  6. E

    Hertugen's Loft

    Skjønner, kjekt det!
  7. E

    Hertugen's Loft

    Litt off-topic, skyt meg evt hvis det blir krise @Evo III Hvilken bruker du @gismo ? AKM eller ESS?
  8. E

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Stusset litt når jeg så nye låta til Ellen Andrea Wang (hører igjennom nå) samme cover art som tidligere album, men ikke siste i rekken? 🤔 Takk for tips om ny låt BTW
  9. E

    Sevalds rosablogg

    Ja, noe sånt 😂 Tenkte mest på den jålete mikrofonen
  10. E

    Sevalds rosablogg

    Jålete troll
  11. E

    men Tosken var ikke død

    https://www.ikea.com/no/no/p/symfonisk-bilderamme-med-tradlos-hoyttaler-hvit-smart-00485766/ I stedet for de jåle platene du har bestilt. Kan bli riktig så bra, fylle hele frontveggen feks?
  12. E

    men Tosken var ikke død

    Ikke hold pusten, men jeg kommer nok snart med tips jeg også!
  13. E

    Skulle vi hatt et nytt treff?

    Vil tro det, men da kan det kanskje bli noe av? :)
  14. E

    Hertugen's Loft

    Kondolerer
  15. E

    Anaview 1000/2600 trøbbel

    Jeg har 1000/2600 liggende hvis det skulle friste evt.
  16. E

    8x12_TOM's anlegg

    Blir jo litt nysgjerrig, hvordan spiller det hos dere som har tatt den litt lenger enn bokhylle-boomblasters 🤔 Hilsen en med 2x10" 😂
  17. E

    men Tosken var ikke død

    Kan det være du er i Oslofjorden et sted..?
  18. E

    Welcome to the Leisuredome

    https://tidal.com/playlist/52c73ea8-58a0-4638-a49d-eb0aba8e4008
  19. E

    Bergfinn's horn hjørne

    Gratulerer med dagen!
Topp Bunn