Søkeresultater

  1. E

    Valentinos drodleDipol(tm) & greier

    Ekte multibruks-sal! Hvordan er akustikken? Husker den som god/ålreit til å være gym-rom
  2. E

    Welcome to the Leisuredome

    Trodde nyco og hjemmebrent var en Oppland spesialitet
  3. E

    DIY Basstårn til Adyton Imagic 2.0 T

    Beklager upresist av meg, tenkte hovedsakelig på at beryllium ikke roper på oppmerksomhet, bare er der, som en forlengelse av mellomtonen. Har tidligere tenkt det er implementeringen som har vært grunnen, men kan det også være en egenskap ved berylliumsdrivere mer generelt 🤔
  4. E

    DIY Basstårn til Adyton Imagic 2.0 T

    Kan det ha å gjøre med materialet? T34b er berylliumsdriver? Har samme opplevelse med beryllium selv (ikke Bliesma)
  5. E

    Welcome to the Leisuredome

    Kom meg igjennom Primus - Wyonna’s Big Brown Beaver, usikker på om jeg var flink eller ikke.. 🤔😄
  6. E

    Oslo Hifi Show, 21 - 22 Mars 2026

    Ser ut som arrangør hotellet er fullt? Er det flere som vurderer hotell i Asker feks?
  7. E

    Høyttalere Dali Helicon vs Monitor Audio

    Det kan jeg ærlig talt ikke tenke meg, behold Helicon 👍🏼
  8. E

    men Tosken var ikke død

    God jul! 🎄
  9. E

    Musical Innovation

    God jul!
  10. E

    Akustikk i "furtebua"

    God jul!
  11. E

    8x12_TOM's anlegg

    God jul!
  12. E

    Sevalds rosablogg

    Takk for historie. God jul, og lykke til! 🎄
  13. E

    GrumpyPhile

    Apropos, husker jeg måtte skru ned av samme grunn, redd det ikke var alderen men anlegget i bilen som var grunnen 😅
  14. E

    GrumpyPhile

    Gratulerer med dagen!
  15. E

    Bergfinn's horn hjørne

    Rechts!
  16. E

    Bergfinn's horn hjørne

    Hva brukte du ellers? Fostex? Og? 🤔😀
  17. E

    Stemningsrapport med bilde!

    Jeg ville gjettet 12km/t
  18. E

    Bergfinn's horn hjørne

    Det er du og Marius
  19. E

    Musical Innovation

    Ser jo bra ut også! Mener det var anbefalt å holde 23.5 og strømforsyning litt adskilt, bare en vennlig tanke til deg :)
  20. E

    Sevalds rosablogg

    Så lett er jeg altså å lure.. men enig
Topp Bunn