Søkeresultater

  1. E

    OU812 sin vegg av lyd

    Gratulerer med nye HT, ser bra ut!
  2. E

    Welcome to the Leisuredome

    Heldigvis for meg, jeg tåler 10 år med elde, 10kg derimot 😅
  3. E

    Jazz; hva hører du på nå?

  4. E

    gismo`s musikk-stue

    Nei, der må vi nok bare være enige 😅 Men etter meldt flytting til selve Hedmarken, så føler jeg meg ikke mindre hjemme. Jaggu er det koselig rundt her 😀
  5. E

    gismo`s musikk-stue

    Så frem til forklaringen, er fra Solør men kunne ikke huske uttrykket, men så er jeg pur ung også da 😀
  6. E

    Welcome to the Leisuredome

    Det er ikke fullbooket, rommene slippes ca midten av februar 👍🏼
  7. E

    Welcome to the Leisuredome

    Lov å begynne å glede seg til messehelg allerede? (Ikke at dette skjedde under en messehelg, nødvendigvis..)
  8. E

    Høyttalere Dali Helicon vs Monitor Audio

    Nysgjerrig på hva du opplever som forskjeller imellom Dali og MA? Hvilke som er best kan sikkert diskuteres, men interessert i din mening om forskjellene dem i mellom. Har tross alt ikke hørt begge modellene i samme rom og utstyr.
  9. E

    Rel - Dyb bassens konge

    Ja, ligger ute brukt innimellom. 1000-1500,- et sted
  10. E

    Rel - Dyb bassens konge

    REW er ikke mye kostbart, hvis ikke jeg misforsto noe her da? 😀
  11. E

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    De som har sans for Lars og eventuelt Kent, har nok hørt dette, men skulle noen ha sansen for en av disse. Dette kan være et tips.
  12. E

    "Perfect imperfections" [et tankeeksperiment]

    Usikker på om poenget var å komme med spesifikke modeller, som allerede finnes? 🤔 (Ikke ment som angrep mot noen)
  13. E

    Sevalds rosablogg

    Samme for meg ihvertfall 😂
  14. E

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Ja, fryktelig langt er det nok ikke. Men har ikke helt forstått meg på blåskogen 🤔 Kanskje jeg ikke er den skarpeste smørkniven i skuffen 😅
  15. E

    gismo`s musikk-stue

    ..som står bak gardine som ein skugge (?) 😅
  16. E

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Ja, men mange kom det ikke 😀 Ja, tar vel ca 15min med bil (til parkeringen)
  17. E

    gismo`s musikk-stue

    Bytt gradestokken til en som er litt mer positiv!
  18. E

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Nå ble jeg nysgjerrig, var der med familien tidlig ettermiddag i dag. Tror ikke jeg så deg, men muligheten for at du så eller hørte oss var tilstede (barna lærer seg stadig å gå på skøyter, og enkelte lager relativt bra med lyd når det går sånn passe) 😅 Anyway, god kveld/helg videre! 😀
Topp Bunn