Medisin og helse unødvendige PM og e-mailer

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Innlegg
512
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Hva er det som foregår i topplokket til enkelte her inne på Hifisentralen?

De sender PM'er og/eller e-mail med negative kommetarer ang. mine annonser.

Jeg har ikke tall på hvor mange PM og e-mailer jeg har mottatt de 3-4 årene jeg har vært medlem her.

Men nå gir jeg beskjed, enough is enough!!
Mottok nettopp PM med bl.a. annet at jeg er lat som ikke vil sende med Posten.
PM og annonsen er slettet.

Jeg er ikke lat, jeg er syk, jeg er kreftsyk og er for tiden på cellegiftbehandling.
Jeg har ikke tid og krefter til å diskutere med alle de som skal ha varene tilsendt portofritt, ikke forhåndsbetale osv..

Tenk dere om før dere sender PM eller e-mail med negativt innhold til andre medlemmer her på Hifisentralen.
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Gjør ting klinkende klart i annonsen er mitt tips.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
Her må jeg tillegge støtte til RuneG.

Det er ingen hensikt å sende PM via annonser for annet enn seriøse henvendelser for det aktuelle produkt.

Hvis noen mottar useriøse pm'er vil jeg anbefale å rapportere dem inn til moderator.

Mvh
Høvdingen
 

Stigimon

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.02.2005
Innlegg
522
Antall liker
304
Sted
Hommersåk
Torget vurderinger
26
Fullstendig enig med Eros. Rune er en hedersmann som det alltid er en glede å handle med.

Mange her som har mye å lære om god gammeldags folkeskikk.

Drit i å plage RuneG!
Vi har handlet endel de siste par årene, flawless som vi sier på eBay-språket. Bra mann som leverer varene!
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Høvding. hiv ut de tullingene som holder på slik. Sosiopater bør vi holde oss for gode til å omgås. Lykke til med behandlingen RuneG.
 

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Innlegg
512
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Tusen takk for støtte, jeg trengte dette akkurat nå, så akkurat dette betyr mer enn dere aner :)

99% er seriøse og hyggelige folk, fått mange gode venner gjennom haifaisentralen de siste årene, nå personer jeg har daglig eller ukenlig kontakt med.
Mye bra folk her !!
 

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.112
Antall liker
3.229
Torget vurderinger
1
Skjønner at livet kan være tøft noen ganger, men jeg synes du burde forsette RuneG, fordi slik det er nå har plageåndene vunnet og satt standarden for hvordan bruktmarkedet skal være. Hvis du ønsker å gjøre det på din måte, så fremt ikke det er lovstridig selvsagt, så fortsett med det. At noen ikke liker det, tror jeg bunner i at de ikke forstår din situasjon og din side av saken, og der burde du kanskje være mere forklarende i annonsen? Jeg er av den overbevisning at så godt som alle krangler og misforståelser er et resultat av at folk ser og oppfatter situasjoner ulikt. Hvis jeg vil bli forstått, er den min oppgave at andre forstår meg.

Lykke til med kreftbehandlingen.
 

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Innlegg
2.463
Antall liker
550
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Forbaska kjipt at du får slike pm/mail,alle som har handla med deg veit at det er heilt uproblematisk på alle måter.
Å lese om din helsesituasjon er såklart langt verre,god bedring og håper cellgift tar knekken på develskapen.

Mvh.
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.118
Antall liker
9.429
Når folk sender slike meldinger tyder det på et oppblåst ego samt at de i sin anonymitet føler seg trygge. Det beste er å ignorere slike mennesker selv om det er ubehagelig.
Selv om jeg ikke kjenner RuneG så ønsker jeg ham god bedring.
Til sopphodene; slutt å plage han eller noen andre.
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.131
Antall liker
1.417
Torget vurderinger
4
Drit i de, ikke svar de engang. Ringer de, legg på !
Dessverre er det noen som alltid skal prute og ha alt gratis. Jeg prater av erfaring.
På grunn av dette driter jeg i å annonsere på sentralen. Jeg gidder ikke bale med disse folkene. Da stuer jeg heller bort sakene eller finner en kjøper lokalt.
Håper det går bra til slutt RuneG, at du blir kvitt kreften....
 

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Innlegg
4.428
Antall liker
2.854
Torget vurderinger
3
Med en gang jeg leste det her var min umiddelbare reaksjon. Hæ finns det folk som holder på sånn.
Herregud er det mulig. Det er en skremmende mangel på folkeskikk der ute.
Godt du sier ifra RuneG. Oppforderer alle som opplever dette til å rapportere vedkommende til admin.
Slike løkhuer vil vi helst bli kvitt her på sentralen iallefall. (Skulle helst blitt kvitt de på litt mer permanent basis. Men det er visst ikke lov har jeg hørt.)
Håper cellegift behandlingen fungerer godt. Slik at du kommer tilbake i form RuneG.
Du skjønner verden trenger hederlige menn som deg. Som tar igjen med busemenn :) :)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.539
Antall liker
7.861
Torget vurderinger
0
Har ikke handlet med deg Rune, og kjenner deg forsåvidt heller ikke. Men jeg ble med her da jeg skulle anskaffe nytt anlegg og økonomien tilsa brukt utstyr. Jeg leste meg opp på temaet her inne og fikk et utall gode råd fra helt ukjente mennesker, jeg kjøpte deretter det aller meste av utstyret mitt brukt her på Sentralen. Mulig jeg er litt naiv, men jeg har bare gode erfaringer med de seriøse her inne. Ikke en eneste dårlig erfaring overhodet! Jeg tror ikke det er noen problemer med å handle med folk som har holdt på her inne en tid, så jeg har betalt forskudd uten å blunke. Regner med at Høvdingen kan hjelpe hvis noen prøver å svindle. Men mest av alt så tror jeg at de som har vært her en tid slik som Rune G ikke er interessert i å "ødelegge" profilen sin med slikt tøys!

Det er den objektive siden av det. På en mere subjektiv side synes jeg det er utrolig dårlig gjort å holde på slik mot deg som du beskriver Rune og jeg må si meg enig med de som gjerne ser slike folk kastet ut.

Til slutt vil jeg ønske deg det aller beste utfall på behandlingen din Rune. Det er tøfft og en enorm påkjenning å få cellegiftbehandling, men glem aldri ( slik en trønder vil si det ) "Det er håp i hængan snør"!

Best of luck buddy!:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: kns

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.268
Antall liker
1.172
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Samtidig, RuneG, når man har solgt og kjøpt rundt 70 gangen må man forvente at det slenger en og annen upassende kommentar - ikke ?

Og, det må være lov å diskutere pris i et brukt marked, så lenge man er seriøs. Vi ser stadig annonser som kommer igjen og igjen og da er kanskje prise for høy ?

Ellers God Bedring :rolleyes:
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.818
Antall liker
5.468
Sted
Holmestrand
Nøyer meg med å konstantere at selger bestemmer hvordan han/hun ønsker å gjennomføre en eventuell handel.

Ønsker Rune god bedring!
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.277
Antall liker
3.321
Torget vurderinger
49
Har handlet en gang med deg Rune, og oppfattet deg som en utrolig hyggelig og redelig kar.
Forstår godt din frustrasjon over sure pm/Mail, og skambud, men det er desverre slik som skjer fra tid til annen.
Stå på og god bedring :)
 

Tønnes

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2012
Innlegg
794
Antall liker
516
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
54
Jeg har våre hoss rune og fikk et meget godt intrykk av en ærlik og hyggelig kar,jeg må bare si at jeg ønsker Rune god bedring.Og kan jeg på noe på helst måte hjelpe Rune ,,så stiller jeg opp STRAKS ;-)
 

Hum

Medlem
Ble medlem
28.04.2013
Innlegg
21
Antall liker
8
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Vil gjerne svare fordi jeg godt husker fler av dine annonser. Jeg har aldri kontaktet deg.
Ikke fordi jeg ikke vil handle med deg. Fordi det ikke har vært noen tvil i annonsen din, du sender ikke.
Ok, jeg blar videre. Det, helt uten kløe etter å trakkasere deg. Hvorfor skulle man ha lyst til det, saken er jo klar?!

Står det forøvrig kjøper betaler porto, ingen pruting, skambud besvares ikke osv. Er vel saken klar?
Men et bruktmarked er et bruktmarked, det er ikke alltid selger som setter pris. Selger bestemmer om det blir et salg selvsagt.

Folk som liker plage folk, liker jeg forøvrig. Hater å slåss med dårlig samvittighet....

Sender deg gode tanker Rune, og kos deg med stereo'n din!
 
Topp Bunn