The Angels er et av de absolutt flotteste rockeorkestra fra "down under" Doc Neeson var en av de mest energiske scenepersonligheter jeg noensinne har sett live, så de i Wollongong sammen med nevnte Rose Tatoo og Cold Chisel i 2008 i det som må være tidenes gjenforeningskonsert :-)
Så de også på...