Slenger med en runde jeg og.
Sliter med å åpne spotify på pc`n så hvis noen kan legge inn link til mitt bidrag til stafetten er det fint :)
Marilyn Manson - The Pale Emperor.
Saga er ikke så ille, passer bare ikke til mitt bruk.
Det er andre som har vist interresse for den her, så det er ikke umulig at den blir solgt. Å gi den bort ble skrevet i frustrasjon over hvor tungvint den er og dra ut og inn av bilen flere ganger daglig :-)
En minneverdig fredagskveld med kaffe og cola på meg, kan ikke huske å ha hatt det så trivelig på lenge :-) Takk til verten som stilte huset til disposisjon for en gjeng med musikk og lydentusiaster fra hele nedre buskerud.