Takker for en hyggelig handel og samvær med for meg ukjente hfs`er. Ønsker alle et godt nytt år med nye muligheter for gode platekjøp i 2016 :rolleyes:
Ps: Ble ikke årets siste handel gitt, klarte å plukke med meg ei skive fra statoil på kjellstad på veien hjem.:D