Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    1.117
    Antall liker
    2.851
    Torget vurderinger
    5
    Pelsdotten ønskes alt vel fra Den Strihårede og dens ferieverter her øst. God bedring! 🐶

    IMG_2880.jpeg


    For å unngå giftige beist og andre krypende uhumskheter, luftes feriegjesten i velskjøtte omgivelser. Til glede for ferievertene, finnes vannhull med skjenkebevilling i kort avstand.

    IMG_2888.jpeg


    Med de beste hilsner fra Den Strihårede og hans verter! 😁
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    25.764
    Antall liker
    40.022
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Også herifra, på Grip, ønsker ærfuglen Hulda Pelsedotten god helse. Hun har lagt seg til å ruge på eggene sine i hagen vår.

    20260609_150641.jpg


    Siden vi har fått utvidet skjenkerett i år i forbindelse med fotballVM sa Hulda seg villig til å jobbe noen skift som dørvakt og utkaster. Mot at hun fikk bruke hagen som hekkested i 10 år framover.

    20260614_144449.jpg


    En fin gjestearbeidere hun der
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    29.508
    Antall liker
    92.332
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Kjenner det skal bli en rolig dag etter min kraftanstrengelse foran TV i natt. Føler jeg gav alt og leverte en optimal prestasjon fra TV-stolen, og spillerne på banen gjorde seg heller ikke bort 😆

    Bonus; minst et par spennende kamper til å følge med på 🥰
    Ulempe; bli eksponert for alt pisset og analysene fra journalister og andre forståsegpåere i dagene før kampene 😡
     

    Thomasd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Innlegg
    2.165
    Antall liker
    4.520
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Kjenner det skal bli en rolig dag etter min kraftanstrengelse foran TV i natt. Føler jeg gav alt og leverte en optimal prestasjon fra TV-stolen, og spillerne på banen gjorde seg heller ikke bort 😆

    Bonus; minst et par spennende kamper til å følge med på 🥰
    Ulempe; bli eksponert for alt pisset og analysene fra journalister og andre forståsegpåere i dagene før kampene 😡
    Det koster å få med seg alt 😀 Har du fått med deg denne😆
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    29.508
    Antall liker
    92.332
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Paktisk nok fikk jeg et lite kink i ryggen da jeg støvsugde i dag. Det ble derfor umulig å ta turen ut for noe luking jeg hadde forpliktet meg til å få unna. Jaja, da må jeg dessverre hvile ryggen i loftstuen 😄

    Datura4 er et nytt band for meg som akkurat kom ut med et nytt album. Ikke en gruppe jeg har hørt på tidligere, men dette er passende rock for meg (i dag). Ikke for hardt og ikke for soft. Attpåtil er de fra down under, noe som sjeldent er feil når det gjelder rock 😊

    IMG_1735.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    29.508
    Antall liker
    92.332
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Kun dag to som pensjonist dette er harde tak😲 måtte nå roe ner i SS med noe godt I glasset🤗 Imorgen går turen til hjemstedet for sykling og besøke vinyl pusher'n🙂 kanskje har han den Quireboys plata og Chris Spedding?
    Høres ut som du har fått en fin start på pensjonisttilværelsen 😊
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    8.047
    Antall liker
    15.504
    Kun dag to som pensjonist dette er harde tak😲 måtte nå roe ner i SS med noe godt I glasset🤗 Imorgen går turen til hjemstedet for sykling og besøke vinyl pusher'n🙂 kanskje har han den Quireboys plata og Chris Spedding?
    HVAhhhh...har du gått bort og pensjonert deg Cash??? :eek:
    Tenker det var lurt jeg (y)
    Nyt tilværelsen, og sørg for å handle flere kilo brukt vinyl hos nevnte pusher :cool:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    29.508
    Antall liker
    92.332
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    En liten ripe på det ene sporet på Deceptive Bends som kom sammen med en del andre plater forleden. Slikt må sjekkes, og det passer jo bra da jeg har billett til en 10CC konsert senere i år. Forøvrig et kanonbra album i min bok, og det skader ikke at lydkvaliteten er riktig så bra 😊

    IMG_2468.jpeg


    …….og den lille ripen var ikke hørbar 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    29.508
    Antall liker
    92.332
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Ble litt revet med, så ingen grunn til å ikke fortsette med 10CC 😊

    Har også fått tid til å sammenligne Rega mot Ayre RIAAen. Kanskje en pekkanes liten anelse mer sus med Ayre RIAAen, men lyden da 😳 Hadde håpet det var minimal forskjell for mine halvgamle ører. Det var det ikke…….hvilket forsovet skulle bare mangle med tanke på prisforskjellen. Rega er nå pent nedpakket, og klar for retur 😊

    IMG_2471.jpeg
     

    duc999

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2007
    Innlegg
    2.989
    Antall liker
    6.829
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    4
    Er kun HOW DARE YOU jeg synes er interessant mht 10CC. Men den er til gjengjeld helt genial popmusikk.
    Bare coveret ( by Hipgnosis), gjør det verdt å ha plata på vinyl.🙂

    Det er det albumet jeg liker best også, men det er flere gode som vist på de forrige bildene🙂
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    29.508
    Antall liker
    92.332
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Innrømmer at det er snevert og sært.
    Tar meg den friheten å være kategorisk selektiv på bandet med et av de kanskje mest motbydelige navn som fantasien hos enkelte var i stand til å frambringe.
    😎😄
    Hehe, hadde ikke hørt den historien, men etter hva jeg leser var det også en mer stueren versjon 😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    29.508
    Antall liker
    92.332
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Kona dro akkurat østover mot tropevarmen. At noen vil seg selv så vondt helt frivillig 😳 Her sitter jeg alene med fridag fra Pelsdotten og ikke aner hva jeg skal finne på i dag. Har til og med vurdert å ta Helvetesild-vaksinen for å ha noe å gjøre på. Må skjerpe meg 😳😆
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    8.176
    Antall liker
    17.621
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Med den våren og forsommeren dere har hatt så kan jeg kanskje forstå det. Trenger ikke reise lenger en til Kristiansand for å oppleve varmen. I dag blir det nok 30+. Heldigvis befinner jeg meg på fjellet. Her er det mer behagelige 20 og ned til 8 på natta.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    29.508
    Antall liker
    92.332
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Med den våren og forsommeren dere har hatt så kan jeg kanskje forstå det. Trenger ikke reise lenger en til Kristiansand for å oppleve varmen. I dag blir det nok 30+. Heldigvis befinner jeg meg på fjellet. Her er det mer behagelige 20 og ned til 8 på natta.
    Høres bra ut……….på fjellet. Har aldri skjønt behovet for mer enn 20 grader 😊
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn