yoshis yemmemekk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• yoshi_78

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    128
    Torget vurderinger
    3
    Takker for tips.
    Må nok studere litt mer her.
    Er ikke så mange inngrep som kan gjøres i stua uten at det blir murring fra fru POB.
    Du får se om du finner noe forhandlingsrom - livet er for kort til å ikke ha prøvd basshorn😅 Skulle du være i bergensområdet en gang får du stikke innom og sjekke ut👍

Sist redigert:

POB

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Antall liker
    3.275
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    32
    Hehe.......kan hende livet blir kort hvis jeg prøver :oops:
    Takker for invitasjon, vi har ei datter i Bergen som vi besøker avogtil, så det kan hende jeg tar kontakt en gang på sommeren.

yoshi_78

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    128
    Torget vurderinger
    3
    Halvveis i nytt prosjekt. Etter å ha vært tilfreds med riggen i lang tid, har tanker om styrker og svakheter og lysten på å prøve noe nytt modnet seg gradvis. Ønskene er bedre power respons, kontrollert spredning til glede for flere enn den i sweetspot, samt et mer kompakt system. Dette har ført meg til et toveis horn inspirert av Tom Danley sitt Synergy Horn og diverse andre sine forsøk på MEH. Har benyttet Bill Waslo sitt regneark og beregnet et 90x60 horn med kontrollert spredning horisontalt ned til 300 Hz, samt respons til ca 80 Hz simulert i HornResp. Drivere er B&C 10NDL64 og Radian 951med truextent. Bass er fortsatt BFM Titan 48. Det andre hornet er nok en måned unna med tempoet jeg har nå.

Vedlegg

Sist redigert:

tofter

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.02.2006
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    6
    Dette er DIY av høyt nivå, imponerende!

• Laster inn…